【 食❤屯門】真。小店浪.麵 ◕‿◕絕對值得可以番轉頭既小店.。♥゚

最近我真的好珍惜自己一小時或更多既Metime 時間
由其送左小朋友去上興趣班呀,
係等待既時候,如果唔近屋企;我多數一定搵地方坐下
最近同少爺去左紅橋個便試玩,
搵地方Hea 之如仲想食下野;

呢度真係好多美食可以選擇,但係今次我好想食麵
見到門口既餐牌,主打食拉麵;
價錢上都唔算太貴,就打算去試下


呢間小店浪麵,店鋪不算太大,
如果遲左一步我就要等待,食唔切囉
不過佢真係keep 住人來人往的。


而店內亦有日本拉麵店的傳統,
就是任何天氣都是提供冰水。
係炎炎夏日飲一杯冰水,真係超級咁爽呀


這店下單是用手機下單,係門口個陣都已經見有
兩蚊換購雞翼,開頭諗住今次冇啦
點知係落完單之後就見到有呢個優惠啦


首先上菜的有這個自家秘製雞翼
平時d 加購小食,好多時都係偏涼左或者已經凍曬,
但這兒就送到時雞翼仲係出緊煙架;
雞翼味道偏淡一點點,但不錯的!
最重要是熱的嗎


然後我們這個是 淡麗醬油清湯拉麵 $78
配以叉燒四片及醬油蛋


平時我們大部份吃的拉麵也是黃色的,
以這兒的是以蕎麥拉麵做主打,
除左拉麵外亦可以選擇烏冬

而我們就揀選了蕎麥拉麵
拉麵的麵條蠻掛湯的,加上湯頭味看不很濃但不口喝;
我蠻喜歡它家的肉燥連同麵一齊食;超惹味的

另外它家的叉燒做得不錯,我平時很怕吃拉麵的叉燒;
原因是有一些會好硬身,有一時吃完感覺很油。
但這兒的雖薄但係肉味不錯;
最重要係吃完整麵我是飽肚的離開
這兒不需加一,拉麵$78加$2 雞翼都是$80找數
跟平常的拉麵店價錢差不多的,
但係我很喜歡它家的麵質,真係做得不錯
難怪一路也是不斷有人來仲要等位啦

.麵
屯門井財街21號協邦大廈地下11號舖
(紅橋附近)

就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀

Beauty | Child | Food | Life 
Angel 小魔怪Mama
E-Mail: manman81!@gmail.com
instagram.com/angelbabyhome
小魔怪。私家竇




留言

熱門文章