當自己身體的清道夫.。♥゚每一天為身體排毒清垃圾

打邊壚~BBQ~羊腩煲
大家可能係冬天也吃不少嗎?
我12月只過了十多天已各吃一餐啦~

唔知係因為我作為一個OL 經常在坐的原固
還是因為我本身身體有問題?
我去便便的次數不是每天也有的
媽媽常說我身體一定藏有不少毒素,
不止媽媽說就連中醫師也說我有不少毒素在身體
所以令身體有時會痕到痴線~~

既然係咁.....食左咁多野!!
係時候要為身體打掃一下,清垃圾排下毒先~
咁要排毒除左食藥丸之外~我地都可以揀番D 健康既野飲既

今次我想介紹既由五種不同既蔬菜做成既五青汁
是由日本沖繩有機蔬菜做成的濃縮沖劑



呢個五青汁沖劑究竟有咩咁好呢?
因為佢有五清~
-清宿便
-清腸胃
-清毒素
-清酒脂
-清熱氣



咁有五清?咁都有邊五款蔬菜呢?
分別有【青蘋果】-可以有助腸道蠕動,可以幫助清除體內垃圾
【青椒】具有超強抗氧化力,其成分能有效消脂、排毒
苦瓜】有清熱涼血、清除腸胃脂肪及水腫的功效
【青瓜】有解毒、排水功效、消解脂肪、平衡三高
【西芹】有健脾胃,消除腸胃脂肪等療程,
其成份可減腩修身,清腸胃作用



每日一包就可以囉~而盒中也有營養資料
一包既卡路尼都係34.7~一日一包唔會好肥架
雖然材料係黎至日本但係製造地方係同佢好近既台灣XD



一盒12包,大概可以飲到兩星期左右啦



一包五青汁粉有12g~準備沖野飲啦~



當粉倒入杯中就會見到青色粉庄
一倒落杯中就嗅到陣陣青蘋果味~好香!!
我用左熱水先把粉末溝勻,再加凍水就可以飲囉~
**小妹建議飲法: 先朝早起身後飲一杯才出門口
或者可以食早餐前半小時飲用~

因為我覺得空肚飲用才最有效果的


小小總結: 
飲了約一星期時間,其實頭1,2日的確有廁所去的
而且第一天肚子還有一點點感覺到肚子在蠕動~
但係第二天就沒有呢個感覺但係仍有需要廁所
不過第三,四日卻暫沒有廁所可以去~
第5-7日也有一日半日有得去既xdd 

雖然未必飲左可以日日有廁所去,但係我覺得起碼一杯五青汁
可以令我得到一些我不會吃的蔬菜既營養~
好似青椒,苦瓜及西芹我連掂也不掂~
但係轉為粉庄我卻飲得津津樂道~
即使同事說我呢杯好似比馬飲既飲料也好(怒)!!!
其實我覺得好好飲~

加上包裝輕便,帶回公司飲也可,
在家中出門口前飲也可以~
隨時隨地也可以飲用~健康既飲品你唔會錯過嗎?
為冬天吃得多的清清腸胃排排毒呢!!!


如果對今次我介紹既產品有興趣的話,
可到以下地方選購~而價錢係$199/12g x 12包

全線萬寧/或以下銷售點有售
香港銅鑼灣百德新街 2-20 號恆隆中心 1樓 F01F01F01號舖
九龍尖沙咀河內道 18 號 K11 地庫 1B109-  B110號舖
新界荃灣眾安街 68 號
荃灣城市中心商場地下 G50 -53&56 -57 號

p.s. 如果你唔鐘意飲五青汁,佢地仲有一款「五青習慣」丸 HK$ 229 / 36粒
功效一樣~不過係五清汁既20倍濃縮!!!
最重要係無澀味、不寒涼肚瀉!!
岩哂怕草青味既你啦~~


多謝你的收看,希望你喜歡我今次既介紹

   想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
    
               記得要給我一個Like 啦!!!^^





◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵: man_man811@yahoo.com.hk

Weibo:  http://www.weibo.com/siuangel 

Facebook 專頁: http://www.facebook.com/angelbabyhome

Y!Blog Link : http://blog.yahoo.com/siuangelbaby/
























留言

  1. 我剛在報章上看到這種產品, 又正合我肚子的要求, 但害怕對身體有副作用,便上網查看內容, 找到了你的網頁, 資源很多, 正合我不懂保健, 護膚的人找到一棧明燈, 請繼續努力, 加油
    己買了一盒開粉很好味.
    [版主回覆01/21/2013 02:44:57]多謝你呀~Fiona >w<
    其實我都飲哂架啦~唔,我自己就唔係日日都去到
    但係總算叫清到d 宿便~希望你也可解決你所需既問題^^
    希望黎緊~我既網站都可以幫到你呀~^^

    回覆刪除
  2. 你好呀!
    啱啱路過,其實你如果唔係日日去到,有冇諗過試下飲花茶,又天然又健康。
    如果有興趣,可以到我blog內參觀。

    打攪晒!

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章