認識法國品牌 ❤ PHYOCEANE & FLEURS'S ❤



PHYTOCEANE 品牌源於1995年面世,創辦人Antoine 醉心於各大海洋採取天然海洋植物
配合多種研究測試,製成最天然海洋植物既護膚產品,成為今時今次既Spa 品牌
PHYTOCEANE



我地既肌膚最需要既就係水份,而海洋成分就可以足夠滿足番皮膚需要既東東
不如等我先介紹一下它家既產品大家認識一下先啦
好似第一款既【海洋保濕修護面霜】50ml 
主要成份: 叉珊藻,海植物,甜杏仁油,牛油脂
試於手上,覺得水份蠻多~因為當時一搽於手背時,出現了一刻既(那)既感覺
不過好快就消失了,而且也蠻快吸收呢~^^



再介紹的就是【水份抗紅面霜】,真的是敏感肌既朋友最岩用既產品之一
因為黃金洋甘菊同岩薔薇既成份都可令肌膚鎮靜,抗敏同埋舒緩既效果



Cream 以白色水庄為主,比第一款面霜較滋潤,但係同樣好快被吸收
保水程度也較高,因為看到手上的細紋也即時收走了




介紹完面霜,再介紹一下精華給大家認識吧~
今次呢款就係【速效水份修護精華】30ml
主要成份: 綠藻,薰衣草,
叉珊藻,海藻植物,乳木果



呢個精華水份我覺得比面霜更多,因為少少一點推開就可以見到肌膚充滿水份,
海洋系列既產品亦會好水而且好好推~




當然仲有其他既海洋產品系列啦~
有呢款《海洋清爽潔面霜》150ml (適合任何皮膚)




另外想介紹一下眼部護理系列---
左是《海洋抗皺修護眼霜》15ml (
適合任何皮膚)
右是《海洋排毒眼霜》15ml (適合任何皮膚)



而呢個Toner 同樣都係海洋系既產品,唔好睇佢只係Toner 咁簡單
其實佢呢個Toner 仲可以有幫忙落妝既功能架~
即係你怕落得唔乾淨用番toner 就可以幫忙清乾淨啦~




講完Skin Care 不如都介紹埋PHYTOCEANE 既Body Care 啦
不過我唔知佢地中文既名稱^^ 比住圖你地睇住先啦xd



係PHYTOCEANE入面除左佢地主打既品牌之外,其實仲有FLEURS'S 架
而係
FLEURS'S 入面都有分兩條Line 架~

一個就係以《花研》為主既護膚產品
一個就係以《有機。天然》
為主既護膚產品




以《花研》為主既產品都配以深桃紅色蓋做識別~



首先介紹一下潔淨系列先,我想介紹呢款係以木蘭花做主要成份既產品~
先介紹下呢款《三合一潔膚水》250ml 先~
功效就好似大家平時會用開既紅水咁~既可以落妝,潔淨~
最重要係可以令肌膚清新清爽~仲可以當保濕液咁使用tim



介紹完潔膚水~就當然要介紹一下洗面產品啦~
再介紹《木蘭花溫和潔面乳》$370/250ml
係冬天我最愛都係用番洗面奶~因為性質較溫和

不過呢款洗面奶除左可以清潔~仲可以落妝,一舉兩得呀~又可以慳番d 錢買其他野啦xd
最重要係佢可以提供水份架~冬天必備之物!!!



再來介紹一下呢款貴到爆既產品
唔係價錢貴到爆~而係因為佢既成份好高貴呀!!!
呢款就係金萡再生系列-24K 黃金粉末.蒿花系列~
而呢個咁高貴產品又係咩呢?佢就係《金萡再生面霜》50ml



面霜方面雖然係睇唔到有金萡,但係顏色上其實都睇到d 淡黃色
加上質地較水,推開後皮膚可以即時吸收滿滿的水份~
仲可以抗衰老改善細紋,可以令肌膚回復光澤及彈性~




介紹左d Skincare 之後,我都介紹一下d 油~~
下?油?煮個d 定做Spa 個d 呀??
其實而家油唔單單係煮食油或者按摩油~
好似我而家想介紹既呢款香薰油系列~或者大家覺得香薰係For 番比大家做Relax
而我今次想介紹既就可以Mix 埋係d 面霜/Mask 上面使用~除左可以令產品既功效更加出之外其實都可以慳唔少d 使用份量架~




另外想介紹呢款油~其實佢就好似Nxxx 剛剛新推出既油一樣,簡稱營養油
可以搽面/身同頭髮既~不過味道就當日嗅唔到,不過呢個產品其實可以做善事架~
因為呢個品牌係比左d 錢蘇手農民幫手去種呢個產品既主要成份~摩洛哥堅果
所以你買一枝~除左可以靚仲可以做善事~Good !!!




再要介紹既都係油~而今次呢款《Subli Magic》
主要成份我真的忘了xd請別怪我沒乖乖的抄好筆記~~
不過呢枝Oil 超特別,係Display 個陣就係平平無奇既淡黃透明油
唔好睇佢咁平凡~給它1個Magic 搖一下~將底底既精華充滿整個樽內~
就變得超超超超靚啦~




倒出黎之後~都係有有橙橙地既油,但係絕對不淋~好爽
(仲有dd 金萡架~)閃閃的好美呀!!!




當然我都好唔客氣地試用一下啦,今次我試搽係頭髮上面~
效果好比髮尾油~由開頭暗淡無光~搽完立即變得順滑貼服~
最重要係Oil 係頭髮時間愈長味道愈出,最重要佢真係完全唔淋~




給多一張正面相給大家望望~效果分別真的好大~
貼服度及冇咁鬆d 頭髮~最重要係一路行一路有好香既味道xd



介紹完以花為主既產品~當然再介紹一下以《有機。天然》為主既產品啦,
不過今次我就冇太詳細影佢地既產品,不過佢地就會以綠色蓋為主既~





同場加影~同樣都係係法國品牌【Magnolia Orchid】
以圖一開始為大家介紹一下先,由左到右~
-抗敏保濕乳液150ml
-木蘭花特級保濕化妝水(適用於乾性膚質及老化膚質)150ml


DSC_4145



當然少不了要介紹一下它們的皇牌《青春の匙再生頂級晚霜》啦




同埋椰子Mask ,真係用左成個榔子去做架~
如果唔係加工左~其實呢個Mask 真係食得架xdd



當然也不少得男仕既產品Set 啦>w< 女生們~我地又可以多一個品牌揀比男友仔啦^^



講左咁耐,介紹左咁耐?大家對呢個海洋,花同有機既系列產品又有冇興趣?
如果有既就記得睇埋落去啦~因為我有個小小著數講比大家知~

因為由7/12/2012~10/2/2013期間,係PHYTOCEANE 買任何產品就可以做到VIP!!
VIP 是每次購物也可以有七折~只限新店開張期間,大家唔好錯過啦!!


地址: 銅鑼灣廣場1期203A鋪
如果有任何查詢可致電:2936-3505


**由今日至11/1 前~專頁有個小抽獎~有興趣的朋友記得要去參加唷!!



多謝你的收看,希望你喜歡我今次既介紹

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴

 記得要給我一個Like 啦!!!^^


◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵: man_man811@yahoo.com.hk

Weibo:  http://www.weibo.com/siuangel 

Facebook 專頁: http://www.facebook.com/angelbabyhome

Y!Blog Link : http://blog.yahoo.com/siuangelbaby/

































留言

熱門文章