〈重要時刻大急救。.:*☆ 小精靈請給我小寶物幫手吧! 〉

聖誕仲有唔夠十天就到~
但係近來既飯局,聖誕聚會就連婚宴都多不聲數~
加上公司方面又忙著出單為了年尾的盤點~
皮膚開始有d 開始響起警號~爆暗倉,黑眼圈通通走出黎同小妹Say hi 

但係即使幾攰我都想見朋友既時候係可以有靚靚既皮膚見下朋友仔
好彩近來我有件寶物~佢可以令我上妝之前更貼服~
究竟呢個寶物又係乜東東呢?其實佢就係由瑞士生產既
《Skin Code 
活細胞濃縮抗皺精華液》





係盒面上面有番精華既資料同成份~最重要佢係瑞士制做~
不過有個少少問題啦,因為佢係瑞士運到黎HK,其實有限日期都會好快
而當中既成份亦包括如下:
高效抗皺專利配方 肌膚年輕緊緻無痕
活細胞濃縮抗皺精華液蘊含透明質酸及維他命C等高效保濕抗皺緊緻成份,再配上高濃度的Skincode專利抗皺成份ACR Complex,能令肌膚極速吸收,深入細胞層激發膠原蛋白增生及阻止流失,讓肌膚回復原有彈性,減淡細紋及皺紋,高效地令肌膚回復年輕緊緻。擁有無瑕細緻美肌,年輕光采完美展現。

有機活細胞複合物100%植物成份,取代源自人體或動物的胎盤萃取物。卓越效果加快細胞更新,對抗老化
透明質酸強效保濕和形成保護膜,保持肌膚年輕、健康
紅色藻類刺激皮膚細胞更生,增加血液循環,加快更新,能針對皺紋位置
密集式保濕成份超卓保濕平衡因子給予肌膚大量水份提供持久的保濕功效。
天然維他命C: 從桔子提煉而成幫助給予皮膚光澤亮麗,增強表皮支撐力,防止紫外線傷害皮膚,預防皺紋和幼紋形成,促進膠原合成,淡化色斑



而一盒入面共有六小枝,而每枝也只有3ml 既份量

絕對有好好既好鮮期~唔怕因為用唔切而變壞


每一枝如果連續使用也約可使用三天左右的時間

加上佢每枝獨立包裝~唔洗擔心佢隨時變壞



一枝細細枝~藍色小樽都已經有3ml 架啦~都夠用2-3日左右




係小樽身都有標明貨源號碼~即使產品有問題,大家都可以睇番樽身啦



打開精華之後~就可以見到一枝小試管~就可以預番份量去搽足整個面啦




呢個份量就約泵左一下既,大約用番2下份量就可以查哂成面啦
精華以黃啡色液體庄為主,第一眼望到~我會覺得好似咁"傑"咁既~



好啦~~等我用番呢件小寶物,打個底先~咁就可以化個靚妝
見我個朋友仔踏入人生既另一步啦~~



將精華搽於面仔度,用手指加以按摩~~臉仔即時變得更有彈性
同埋吸收得超快~~摸到臉仔都覺得好滑呀!!




效果究竟係唔係好呢?我自己就好滿意啦~
因為個彈性即時高左>w< 等我拿拿聲化個妝出門口啦~





化好個靚妝,又夠貼服又唔會好乾~只係薄薄一層粉底就可以攪掂啦,
今次我個妝都係以係淡妝為主,以藍色眼影加啡色眼線~
唔知你地又覺得我個妝夠唔夠貼服呢?




最後當然我要恭喜我既好友Irene & Thomas >w<
睇住你地由拍拖到而家結婚~真係好感動!!
不枉為左你請半日假黎飲你呢餐既~~
祝你地白頭到老永結同心~~


總結: 
我覺得係我好攰但係又要見人既時間,真係用番Skincode 真係好得
因為佢可以令皮膚即時有改變~缺乏彈性?唔夠光澤唔緊要,
最重要你識運用好既寶物就可以隨時隨地都咁靚~
黎緊做冬Party 都係靠你啦!!!!

《Skin Code 活細胞濃縮抗皺精華液》$2880/6小枝(每枝3ml)Sasa 有售
多謝你的收看,希望你喜歡我今次既介紹

 
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
    
 記得要給我一個Like 啦!!!^^





◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
電郵: man_man811@yahoo.com.hk

Weibo:  http://www.weibo.com/siuangel 

Facebook 專頁: http://www.facebook.com/angelbabyhome

Y!Blog Link : http://blog.yahoo.com/siuangelbaby/





留言

熱門文章