預防皮膚癌.。♥゚ 要識得揀岩既防哂產品◕‿◕

唔知你有冇睇過【最佳男主角】?如果睇過仲記唔記得霆鋒講左個個咪咪?
皮膚癌一個最唔令人留意既癌症,一個好微不足道既少少特徵就會令你出哂事
有皮膚癌既主要原因就係因為長期係太陽下暴曬或者工作
其實有陣時大家都覺得防哂產品可能只係去游水/遊船河,行山先需要搽~

事實上係咩時候都需要搽~即使你室內工作也好,紫外線也會影響皮膚既黑色素
如果你工作需要長期室外的話更加需要搽防曬,除左因為會曬黑之外
真係會有機會引致皮膚癌~真係唔係呃你同吹到大
醫生真係咁樣講~同埋曬得多,個面都會乾到痛啦~~

今次我就想介紹一款防曬產品比大家認識,呢款產品就係GoodSkin Labs 既
全新EXTEN-10 瞬間多效抗曬修護霜》


由SaSa 獨家引入既Goodskin Lab 其實係Estee Lauder Companies旗下的產品~
以一枝能保濕同時抗曬的修護霜~咁就唔洗下下搽好多產品啦,
好似我呢個唔到最後一刻都唔起身既麻煩友其實都幾岩用




呢款防曬霜以牙膏庄做設計,瓶身設計適合手形
一按就可以按出自己認為適當既份量~
樽口不會太大~唔洗太擔心大力得濟按得多啦
雖然係樽口望入去防曬霜好似有d 色咁~
實際其實係..........



係...冇色架xd 所以男仕們唔洗太擔心呀!!!
而推開之後真係做到即時提升光澤及滋潤肌膚~



試上手覺得唔確實?不如睇埋我試埋上面啦~
雖然我搽到好似搽粉底咁xd 其實都係想比大家睇下真係唔會有色咁解咋嗎
唔好笑我咁既樣呀xdd 但係呢個防曬真係幾好推~~



小小總結:
今次呢款產品以呢3點為主打~做足意見調查!!!
即時見效: 100% 使用者提升肌膚光澤及濕潤
使用 4 星期: 肌膚感覺年輕 10.4 年

使用 8 星期:  48% 使用者細紋及皺紋明顯減少
                       41% 使用者肌膚更加緊緻及膚質有改善
雖然我諗我呢枝防曬唔知用唔用到一個月,
但係即時見效既真係可以令肌膚充滿光澤,仲要好潤tim不過平時我地可能會搽左面霜,再搽防曬~
但係我今次用左呢款防曬之前再搽左而面霜~就變得好潤好淋~
雖然好快就會爽番~但係我極之麻麻咁既感覺

之後我都試過唔用面霜,用呢枝防曬~
好淋好潤既感覺就冇左啦~不過一樣都係好有光澤

真係好岩我呢個冬天極之唔想起身,又想拿拿聲洗個面出門口既死懶鬼
記住~唔好以為連冬天就唔洗搽防曬!!! 一樣都要架~
連我家爸爸都話佢工作時曬到面仔痛~我都即時送上一枝防曬比佢
給身邊既男人一份小禮~到時後悔都冇仇報~




全線GoodSkin Lab 於SaSa 有售
$400/50ml

而我也曾經試用Goodskin Labs 既EQUINOL™祛斑精華液


希望你也喜歡小妹今次的介紹

**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

留言

熱門文章