【聖誕 x 幸運星】 我們的第一個聖誕Party .。♥゚ 跟Estée Lauder 有個約會


在某天的傍晚,小妹在瘋狂的入緊單
突然收到電話在響,平時係呢d 時間,我多數係唔會聽架
因為我絕對會分心數唔到單既數量,但係自從有試過Imore 事件之後,
我就不敢不聽電話啦>.<

電話中的人說找Angel ,我在想~難道我參加了什麼東東?
人地打黎Sell 我嗎?當還在晦氣的回答時...
電話中的她竟然說....恭喜你,你抽中左我地既
【Advanced Time Zone Facebook Fans Party】 

當時我真係呆左....我竟然可以中到Estée Lauder?
因為呢個Event 是抽的唷,還是要第50位,100位,150位如此類推...
佢仲問我會唔會帶個朋友上黎一齊玩呀?
當然唔好蝕~我梗係帶啦~~


諗左好耐~我究竟搵邊個好呢?
最後我就搵左我既寶貝曚曚陪我去左今次呢個Event 啦
而活動地點就係銅鑼灣時代廣場13/F 既Estée Lauder美研中心



上到去登記資料後,就有個男生給我們每人一杯橙汁入到去仲有好靚好精美既小食~~

好棒好貼心的招呼唷!!!因為我收工趕過去好餓呀!!

仲有仲有就係聖誕老人送比我既第一份聖誕禮物啦
你睇下我個失禮樣xd 都係曚曚捕捉到


最後拎完聖誕禮物當然唔少得同聖誕老人合照一番啦
(其實當時我聽到有人話我地好似幫佢賣廣告,
但係我地真係參加緊E.L.活動嗎-口- 拎住份禮物又有咩問題?)



比大家眼紅一下我地當天精美既小食啦,我真係每樣也有吃過的最喜歡就是三文魚的那個,蝦小杯也不錯,士多啤梨朱古力好好吃,
但係我吃得太論盡啦~左下圖的甜餅差一點點,
最後右圖的小甜點呢,一定要吃到最底底的汁才好吃XD



吃完美點,拍完照後~我地就入房準備正式今次既活動啦
首先有兩位好似孖女的MC ~Joye & Connie
為我地開始今次既活動啦~


今次既Event 係以聖誕為目標,大家都想係呢個12月靚爆鏡架啦,
所以都請左Estée Lauder 既美容顧問Maggie
教我地可以點係呢個需要不斷見番d 舊朋友既日子,
為皮膚差差電,將最靚既皮膚見番班舊朋友啦~



Maggie 為我地介紹番今次既Advanced Time Zone究竟有幾好,
不如睇下Day & Night Cream 既分別啦Day Cream就係以白色Cream 為主,有SPF 15Night Cream 就以紫色Cream 為主


不如先睇下質地先,日霜以清爽而不淋卻有一點滋潤,查足五日就可以年輕10年^^


而晚霜感覺比日霜厚一點,但係可令皮膚細紋即時減淡,
將水份緊緊地鎖住,令皮膚Keep 住你最想要時光啦



眼睛,我們的靈魂之窗~
如果雙眼充滿細紋,真係打扮得幾靚都好,
眼睛既秘密真係呃唔到人架~所以今次我地試埋佢既Eye Cream
她們叫我們試下虎口位,因為虎口位都會較多細紋
用它來測試就最好啦,不過對於小妹效果好似唔係好明顯啦



好啦~睇完用咩護膚品之後,就輪到Eliane 教我地點樣化個聖誕妝
(呢個麻豆好熟面口,唔知係邊度見過佢呢?)



今次Eliane 教我地係放左工點樣即時變身,
因為番完一日眼睛又用神啵,眼紋當然慢慢浮現所以最好就係以遮暇膏加以眼霜輕輕掃於眼肚位置
就可以將眼紋即時減淡~雙眼即時可以更加精神啦
(下圖就是左眼是完成,右眼是未完成的)



之後就輪到眼妝方面啦,今次化妝師話今年冬天較興藍色眼影,
所以也為麻豆搽上藍色眼影,可以在下眼線的1/3位置晝上眼線
眼頭位置加點白色眼影,咁就可以令眼睛更加大啦~



最後當然唔少得仲有我地既唇妝啦,
化妝師教我地唔洗一定要Lip /掃查係咀仔既,
其實將唇彩輕輕搽係手背上,再用手指輕查於咀仔
咁就可以有一個自然卻美美既唇啦



睇完示範之後,當然到我地自己親身試下啦,
小妹當日冇化妝,只係化眼妝好似效果唔係太突出
不過又學到新野真係開心~^^


不如又睇下我同曚曚自己化妝既樣子啦
曚曚還是這麼可愛的>w<



好啦~上完堂之後輪到玩遊戲送獎品時間啦,
可惜我地舉手唔夠我地旁邊既yuki 快,
比佢先拎到禮物tim 唔知呢份禮物係咩黎呢?

之後輪到玩收買佬,可惜我地組獨欠一個化妝袋,
同埋我好似掉多左個晚霜出去,

所以比左第二組贏左呀!!
知唔知禮物係咩呀?
係每人一個Advanced Time Zone 既Day Cream,真係又飲恨又眼紅呀

去到最後一個遊戲啦,今次就玩開口中
係由1-199 度每組就講一個NO
曚曚幫我地抽到是第七組


今次開口中,大家也叫得好快,
第一組已經把NO 縮左一半啦
開始第二,三,四組都把NO 愈縮愈少
正當第五組叫的NO 開始接近時,
我心仍在計算應該叫什麼NO 好呢?
但係當第六組叫NO 叫到20號時....

MC 小姐說20-22號....我跟曚曚還在呆住
我仍問曚曚是否到我地個組呀?
當時大家的眼神全部也望著我地~
我大聲咁講....21號!!!



Yeah~我同曚曚贏左今次活動既終極大獎呀!!!
好開心呀~好大份聖誕禮物呀!!
連個聖誕袋也精美過人,真係好靚呢!!



大家也想知道呢份聖誕禮物是咩黎呢?

呢份禮物價值$2xxx 架~
數三聲....


就係...Advanced Time Zone 4枝貨size產品包括有爽膚水,皇牌精華,日霜同晚霜


在場既朋友都嘩然四起,
大家都覺得我地呢份禮物太正啦

雖然我地都覺得真係一份超好既聖誕禮物xd
最後也要跟兩位美美的MC 小姐合照一番~
活動就係咁完結囉~~快樂的兩小時,過得真的特別快~



今次參加左E.L 活動最開心除左可以得到咁多禮物外,
仲係因為我係第一次參加它家的Event呢,
它們今次既設計,好令人有Warm 的感覺
真的好像是在家中開Party一樣


而且可以一次過體驗呢個用五日年輕十年既產品真的不錯
我最喜歡就是它的日霜,清爽而不淋
晚霜較滋潤,適合而家冬天既天氣
眼霜就可以試手未必睇到效果,
我信它家的產品是好的



唔知大家想唔想知我最後我帶左d 咩番屋企呢xd
首先話比大家知聖誕老人送左咩禮物比我先啦
就係Advanced Time Zone 既Eye Crem加埋我地終極大獎,我係拎左爽膚水同晚霜既

加上曚曚知我對Touch in SOL 有興趣,
所以就比左上次試用既三件產品比我一試,
仲有一對花花耳環,下次帶左影比大家睇下


仲有一張好靚靚既Print 相呀
我妹妹仲話張相一定執過,冇可能我個面咁尖
(怒)人家的面也算是尖的,加上我側左面嗎xdd 



同曚曚完左活動之後,我就落左去尖沙咀跟朋友吃個飯
去了THE ONE 的鈴木咖啡店吃飯,
但那店真的是傾計的好地方,打算用來食飯真的不化算

還有的是iSQUARE 的正門外又有金沙樹啦,
樹入面仲可以幫你影360度的相片,
行開既朋友可以去試下,唔洗錢架^^




最後感謝Estée Lauder 送給我們第一個聖誕Party 加聖誕禮物xd
感謝曚曚幸運之手抽到我地係第七組xd
同埋認識到近朋友Yuki & Water ^o^
(希望沒有串錯/記錯她們的名子)
yuki 是一個蠻不錯的領導者!!
**希望你地見到我呢篇Blog 記得跟我們相認唷:p

最後大家也可以到曚曚的Blog 度睇番我地今次活動文章


希望你也喜歡小妹今次的介紹

**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^



留言

熱門文章