【保養】✧✦ 為節日前夕做足準備 ❤ 水潤肌膚。你也可擁有✧✦

新年轉眼就到了,在之前的我必定會到美容院大清潔一番
不過搬離了之前住的地方,暫找不到夾得到的美容師
加上真的不想每次去Relax 的時候,總是給別人洗腦左式Sell 生意的嗎

為左快到的情人節加新年嗎,如果唔做一次Facial 的話
又怕肌膚唔夠水潤,除左敷下面膜搽下d 保濕產品
近來小妹都接觸了不少是清洗式的面膜
不如今次又分享一下,我近來為自己的肌膚保濕既小法寶啦
去旅行之前肌膚嚴重缺水加缺感,搽了很多保濕的
敏感肌用的東西,幸好在旅行時肌膚尚算不錯
但係不能這樣放棄自己的肌膚吧
而近來我就接觸了一些早前在網上很多朋友也有介紹,
來自台灣的 éPure水凝彈性冰晶膜 
$199/3 包。$350/6包


這個冰晶膜呢,就有一點像平時我們使用的清洗面膜一樣
不過不同的就是它使用後不是直接清洗,而是需要把它刮走再洗的

而它也是一個多功能既面膜,最岩係做完Laser 之後使用架
不過近來都沒有做過Laser,所以我就打算拎佢試下佢收毛孔同均勻膚色既效果既
每一篇既冰晶膜上面都有一個Exp Date同埋講解點去使用它既


使用這個冰晶膜,跟平常大家使用面膜的差不多
也是需要洗潔大家的肌膚先,而我今次就揀選了可以家用的果酸洗面
然後再搽上爽膚水,最好就搽埋自家的精華就更加好啦
而我搽上了Bicelle Hydra B5 Gel 做打底既


可見我下巴的粒粒印,加上肌膚上的紅印,
就知道我早前多麼的慘況吧。
未知使用了它三次後,可否將紅印減淡呢?

首先會把晶膜先慢慢地搽在肌膚上,而我的習慣就是由底開始搽上頂的
所以這兒就可以按大家的喜好而去搽上面膜啦
每包都有成30ml既份量,所以真係唔好慳厚搽先有效果架!!


將整個面厚搽在肌膚上靜待20-30mins 
就可以把它刮走的唷,記得一定要有0.03-0.05mm 既厚度呢
唔係就沒有想像的效果耶~


刮走的時候就要留意的唷,是由底部開始括走啦
一路刮走的時候,小妹其實發覺那些Gel 呢
明明是透明狀的Gel , 一路把它刮走的時候
發覺Gel 有一點變成黃黃的,好像是把肌膚的垃圾一同刮走呢
不過它指可以去黑頭呢,我第一次使用就不太顯呢
但是它的冷冷的Gel 是蠻冷的,可能即時的收毛孔效果不錯
不過未必長久,可能要連續地使用也許不錯的

把Gel 刮完後,就要清洗一下唷,就可以再搽上日常的護理產品囉
今次小妹就揀選了 Bicelle Hydra B5 Cream 最後既保護層


對於Bicelle 大家應該不會陌生吧
它家的皇牌Hydra B5Gel 絕對大家也有聽過呢
不過它家的Hydra B5 Cream 又如何呢?
就等小妹今次就為大家介紹一下啦
$450/50ml 


或者你會話究竟呢個Bicelle Hydra B5 Cream 又有咩咁特別呢
咪又係面霜,大把面霜啦唔係只係你個隻特別好
咁今次呢個B5 Cream 特別之處係以革新「Tri-Hydra三角醫學補濕系統」做基礎
帶來高效抗氧,徹底修護肌膚,有助細胞持績年輕,告別乾紋。

主要成份就包括了
透明質酸、甘油、維他命B5、綠茶精華、維他命E、荷荷巴油

打開了盒子後,就會看到樽身是有一張包裝紙包著面霜
打開蓋後就會有一層保護蓋,面霜跟平時我用開的不一樣
它像有一點是霜的樣子,不過質地較為實一點
在手背上也明顯地不算是水水的,但是看到它的鎖水效果不錯耶


洗走好那個Gel 後,就可以搽上這個面霜囉
自家覺得這個面霜,不需要太多的份量就可以
好像而家我相中既份量,我最後都係加左約一粒黃豆既份量
就可以足夠令我按摩完肌膚啦,當然你的皮膚不缺水
相中份量是完全足夠的唷!! 


而我不知大家喜歡的按摩方式會否跟我一樣呢?
有時我會喜歡把精華/面霜在掌中加熱,然後就在利用掌心既溫度
去令當中既產品更加吸收,不過今次我就利用了面霜放在肌膚上
慢慢地按摩加推開,然後最後是利用掌心輕輕地壓在肌膚上
就可以完成的唷,可以安心去訓覺啦


使用了冰晶膜後,再加上這個補水面霜
肌膚顯得有點光澤感,跟平常做完Facial 的樣子差不多
加上面霜就可以令肌膚更加有彈性及水潤
想即時上妝都已經唔係問題啦


今次介紹左兩款既產品,小妹就覺得可以當作家用既輕便版Facial 啦
始終香港人個個都好忙,係唔係真係咁多時間同心機可以走出去比人做Facial 之如
又唔怕比人Sell 先?我自問就真係頂唔順咁樣炸我法~
我一定會發脾氣話唔做落去架啦

但係如果自己係屋企做,可以隨時隨地攪啦
忙唔係一個答案,攰唔係籍口
想靚當然要附出時間,就快過節了各位
快快手除了執執自己間房/屋之外,係時候攪攪個面仔啦

希望大家由馬年靚到去羊年啦^^
同埋都希望大家喜歡小妹既介紹啦

詳情可到以下地方查詢:
éPure水凝彈性冰晶膜

Hydra B5Gel 


想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
**產品資料由品牌提供,
當中體驗效果只限本人不代表所有人仕*

記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^














留言

熱門文章