【育兒日記】♬唔係一定濕疹BB先要補濕✿夏日炎炎都要用Cherub Rubs幫手✿

對於趣樂Cherub Rubs,
我認識它是當年剛剛Gogo 剛剛出世
真係有不少關於皮膚上既問題,
如頭泥,奶癬,皮膚上有一些粒粒出現

當時我們就擁有媽媽谷,
真的有他們才可以捱過多少個夜晚
有時真係有同路人才可以明白大家的心情/不快
而第一次認識趣樂Cherub Rubs,就是媽媽谷既媽媽介紹
因為當時gogo成日周身R,又會成日有一些紅紅腫腫

剛剛當媽的,人家說什麼好的就去買
買了很多很多,最後就是自己搽回吧~
幸好當時有媽媽谷的幫忙,有媽媽給我嘗試了它家的產品
也是開始認識趣樂Cherub Rubs
而早前我參加它家舉辦既產品體驗,
倒不如襯今次機會,不如同大家分享下它家既產品啦
今次分享會有當中三款產品
包括有全天然有機護膚膏60g
全天然有機紓緩痕癢露100ml
全天然有機安全沐浴洗髮露250ml

首先要介紹呢一枝既
全天然有機安全沐浴洗髮露 
30ml/100ml/250ml/500ml

而呢枝全天然有機安全沐浴洗髮露
主要成份當中有100%純天然有機認證產品,絕無化學成分
*蘆薈、椰油植物起泡劑、*植物甘油、
植物防腐劑、植物調和劑、*橄欖油、
*杏脯仁油、*甜杏仁油、*葵花籽油、
*檸檬精華油、*茶樹精華油。
講到明呢枝產品係天然有機產品,

所以產品當中都以純天然中性溫和清潔配方;

不含化學泡沫劑,不刺激眼睛,

能徹底清潔肌膚及秀髮,保持肌膚幼嫩柔軟


好記得我地第一次使用佢地個陣,
就係當時同Gogo 去完沙灘玩,
玩到成頭成身係沙,但係當時既沙灘冇熱水
唔敢係當時沖洗,所以即時番到屋企去沖沖身啦

呢個沐浴洗髮露一倒出黎係淡淡黃色既液體
由於當日佢成頭係碎沙,我就先把少許的淋浴露倒左盆中
再倒出少許的沐浴露在手心,
再濕髮再按摩沖走頭頂的沙沙石石

由於沐浴露當中檸檬及茶樹精華油,味道清爽
仲帶少少消炎效果,可以消走沙石帶來既唔舒適問題
頭頂上既沙石更加可以一次性就清走,
係夏天使用時更加不錯吧,夠曬清爽消炎

第二枝就是全天然護膚膏
20g/60g/150g
對於它,我就絕對不陌生啦,因為當年就是媽媽谷的媽媽介紹給我的
雖然Gogo 最終是沒有任何的濕疹問題
不過當時呢枝Cream 也絕對做到幫助解決補水問題

或者你話下?小朋大都要補水?其實小朋友既肌膚太嬌嫩
好易因為唔夠滋潤,所以搽Cream 就可以令肌膚足夠補水啦

而呢枝全天然護膚膏主成份都包括有
*蘆薈、植物乳化劑、*澳洲堅果油、*植物甘油、
*椰子油、*蜂蠟、*乳木果脂、*可可脂、
植物調和劑、西洋接骨木果萃取、檀香木精華油、
*杏脯仁油、*洋甘菊油、迷迭香葉精華、*金盞花油 
亦可以解決能修護過敏肌膚如尿疹、濕疹、
汗疹、皮膚疹、腳跟乾裂、乾燥皮膚等。
同時能滋潤補濕肌膚

就好似大少咁樣,之前一放電成身汗水,
就好易係咁周身R,RR下就會攪到有不少粒粒或者紅痕等等
所以係呢個時候我就會主動幫佢搽下Cream啦
而家每次沖完涼都要搽上Cream 幫幫手等佢唔再R傷肌膚啦
媽咪真係睇到好心痛架嗎知唔知?
最後呢枝真係覺得不得了,真心覺得估不到咁神奇
點解我咁講呢?睇完我介紹左呢枝產品先啦
咁呢枝就係全天然紓緩痕癢露
30ml / 100ml/ 200ml
當中既主要成份就係有薰衣草花水、油菜籽油酸、植物穩定劑、

*金縷梅精華、西洋接骨木果精華、*蘆薈、

*胡蘿蔔油、*龍舌蘭精華、*金盞花精華、*杏脯仁油

而產品既主要功效就係能紓緩任何皮膚痕癢,
包括濕疹、汗疹、紅腫或被蚊叮蟲咬痕癢。
早前帶左Gogo去左去玩,
玩到太興起就冇刻意帶佢去換片
誰知原來大爺已經柯左Poo Poo(又唔出聲阿媽又嗅唔到味)
重點係當時已經超多汗,攪到Pat pat爛肉呀陰公
知道時已經即時換左片,仲快快手番屋企沖涼,
見到佢pat pat 損曬
又起曬一粒粒既尿布疹,重點係gogo又損到痛
真係好心痛,亦好內疚點解攪到Gogo 會損到爛肉

仲諗緊可以有咩可以解決呢個痛問題呢?
突然醒起有呢枝全天然紓緩痕癢露
就不如試下搽左會唔會可以解決呢?
真心,搽左一次之後成日keep住3小時就換片
換完片又搽野,最後三次就可以去到下圖既效果
係唔係真係覺得好神奇先?
可以令爛肉變得唔會又損又痛,

係呢度都要提提大家係夏天真係要Check 多d會唔會有poo poo
一奄得耐小朋友又痛又喊,做父母既你地又肉痛又心痛
記得盡量都要搽下Cream 補下濕呀!!

今次就簡單地介紹左呢三款Cherub Rubs既產品比大家
其實認識呢款產品都係因為佢係濕疹既肌膚使用係好岩
但係今次就覺得佢唔係只係純只係岩濕疹
真係有小朋友都已經好岩用,
由其而家炎炎夏日,佢一出汗更加易R
所以可以按你當日既需要而去搽唔同既Cream
普通既日常滋潤就以搽全天然護膚膏
如果有比蚊咬呀,或者真係有汗疹既問題
就可以用上呢枝既全天然紓緩痕癢露
當然沖涼個枝就可以隨時都可以使用啦
由其係呢d 咁熱天氣,我地要清爽一點
小朋友都要幫佢一齊清涼一下架嗎
唔係媽媽每天也要幫他/她RR 痕啦XDD

如果大家對於我今次介紹既Cherub Rubs趣樂產品有興趣
可以到以下地方購買
Mannings萬寧 / ManningsBaby
Watson's屈臣氏 / Watsonsbaby
SOGO,Natures Purest,Mothercare 
SaSa莎莎,華潤堂,WING ON永安

YATA一田,CHICCO
-香港護士協會 (只限會員) 
-香港教育專業人員協會 (只限會員)

如對於產品有任何查詢/疑問,亦可以到以下地方了解


就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,
歡迎以電郵或到FB 專頁找找我啦
謝謝唷!!

CONTACT ME:

FB:ANGELBABYHOME

留言

熱門文章