【護膚】邊個話平野冇好野 ♬粗用也不肉赤 Bioré洗面系列 。★

對於 Bioré洗面,真的要說一下
是我仍是學生年代時常用的品牌嗎
要知道當年讀書時期,是有一個紫色橙色包裝的品牌
會來學校攪送禮,攪講座,還是女生專有的
唔知係而家你地00年代的妹妹們有否這樣的?
如果你也知我在說什麼品牌,你跟我應該差不多年代啦

不過當年我買左不少樽那個紫色/橙色洗面產品
用用下就受不了那種有點刺鼻酒精味道
當時同學們就介紹呢款幾十蚊又好好用既洗面
就係 Bioré 既洗面膏系列
最常用就係溫和水嫩洗面膏
但係而家真係出左不少既款式
不過品牌知道我地有d 女生真係想方便一點
仲推出左Bioré洗面泡沫系列

係今年佢地既洗面泡沫系列仲推出左升級產品
同埋今次既皇牌產品「溫和水嫩洗面膏」
仲首次推出限定天然花香系列: 
天然玫瑰香及天然草木香味,
不如等媽媽我同大家介紹一下呢個又抵用又用既
Bioré 洗面系列比大家知道啦
首先出場有Bioré洗面泡沫系列(升級版)

Bioré洗面泡沫系列(升級版)
建議零售價$59.9/ 160ml
今年呢個洗面泡泡將會全新升級,
以8倍綿密泡泡打造水潤美肌

洗面泡泡當中有三大特點
✔ 8倍豐盈綿密泡泡 (新升級)
今次呢個泡泡有8倍綿密泡泡能夠維持60秒
豐盈持久,輕輕一按就能製造出用手無法搓出的豐盈綿密泡泡,
潔面時猶如為面部按摩一樣,超舒服

✔ 100微米泡泡深層潔淨
比毛孔更細的100微米泡泡,
能夠深入每個毛孔徹底去除深層的污垢,
令肌膚重拾潔淨清爽。

日本淨肌鎖水技術
Bioré的日本淨肌鎖水技術能保持⻆質的健康及肌膚原有的pH值
不會帶走保護肌膚的關鍵水份,溫和潔淨同時保持水漾美肌。

的確係一按個泡泡就會好豐滿,
好似我按左一下都可以摔曬成面
最重要係好舒服又方便,岩曬我呢d 
真係唔可以唔洗面既懶媽媽,
因為番工地方真係又大塵又污Jo真係唔洗面好易會爆痘痘
最重要係洗面之後,真係會令個面仔好乾爭爭架

最後要介紹Bioré洗面膏系列
皇牌產品「溫和水嫩洗面膏」首次推出限定天然花香系列
今次我分享既天然草木香味 $59.9/150ml

除左呢個係花草限定版之外,
同樣有三大特點
深層潔淨
泡泡輕柔細滑,深入毛孔徹底潔淨,迅速溶解污垢油脂。
 性質溫和
洗面後能夠保留更多肌膚原有保護成分及pH值,
強化肌膚⻆質健康。
 高效鎖水
鎖緊肌膚原有的水份,避免潔面後肌膚乾燥繃緊。

呢一款天然草木香味真係好清新
由其係朝早用既時候特別精神
雖然係未必有泡泡咁方便,
但係同樣好好使用,吱少少加番D 水
不過就係同樣清爽,但係唔會令到肌膚好乾爭爭既
最重要係洗完面唔洗即時要搽野,
你懂當做媽的時候真係去廁所都唔得閒
咁呢個真係方便好多好多

曾經好多個晚上,我懶懶的沒洗面
肌膚不但變差,仲生左不少痘痘長期Keep 住唔走
真係覺得好煩好唔知點
化妝又覺眼,素顏又比人地笑做乜咁青春
唉~洗面真係必須的,泡泡洗面真係好岩我用呀!!!

如果睇完我既分享,又有興趣想購買?
只需要係各大既超市及個人護理店購買
對於產品有任何查詢,可以到以下專頁及官方網店查詢
https://www.facebook.com/BioreHongKong/

就這樣完結啦,下次再見!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜.
歡迎以電郵或者到FB Page找我 ◕‿◕
謝謝唷!

Contact me: manman811@gmail.com
IG/FB 專頁: Angelbabyhome

留言

熱門文章