【成長日記】尿片都可以有學習時間❤日本Goo.n大王尿片有新包裝。★。

尿片,係我家大少每天必須的消耗品
真的換一條就掉左幾蚊出去,
有人會話咁其實你同佢介片咪可以囉?
但係有時,小朋友未Ready 點強迫都冇用

或者真係等大少番左學,見到同學仔都識自己去廁所
會突然間識自己去廁所?媽咪唔洗再買片片
(太妙想天開啦~哈哈) 
媽咪我不嬲都係買開日牌既尿片,
或者因為佢地既價位比起大牌子既更平
由大少岩岩出世無耐由水貨買到行貨都有

最近我們最常用既GOO.N
轉左新包裝囉,我比較喜歡GOO.N牌它家的片片
不同碼頭都有不同既bb 樣作為包裝,
有時靠豬隊友幫手買片都可以買錯碼數
咁叫佢對住個圖就一定冇死啦

咁大少暫時而家仲可以用到大碼既片片

L碼既尿片就適合:9 至 14 公斤 (男女BB共用) 
當然唔少得必買既學習褲,
由其我地要出街,唔係下下有育嬰室
真係踩住廁所板黎換,一除一著就KO 啦
學習褲真係一個好好既發明
不過今次想分享既係GOO.N牌換左新包裝啦
呢個應該係之前既包裝圖,
係官方網站上Copy 既
咁而家既新包裝,小朋友既相就係正中間既


原裝行貨會有中文字既貼紙,叫你唔好膠袋比小朋友玩呀
同埋會有香港總代理既資料係上面
當然唔少得係旁邊有關尿片既成份
使用情況,留意事項等等
呢d 都要行貨先會有架,記住啦


打開包裝真係媽咪見到都開心呀,
平常既片片最多係有少公仔者,
但係今次呢個Goo.N大王牌足足有14款唔同動物圖案
媽咪是但抽起6條款式比大家望望
係唔係睇得好開心先?
我每日都比幾條Gogo 揀下今日既佳麗係邊個


對於之前我用開既碼數,佢都係比較軟熟,,,
GOO.N相比其他我有使用過的品牌,
佢既包住既地方都係比較寬闊一點
片片質地軟熟,唔會好硬,
銀親我既大少又點算先

腰間會有彈性黏貼,可以自由決定鬆與
加上片片可以比較可以包得比較高身,減低了爆片的情況
我試過有時真係去旅行時,gogo 真係漏左d 便便出黎幾老
又要拿拿聲搵地方處理,不過係Goo.N既問題就唔大
佢地包既地方偏大,即使GOGO 幾走動都可以頂住啦

不過最重要都係,記得唔好拖到最後一刻
隔太耐手換片,夏天奄住BB會爛Pat pat 架

因為我仲有半包既學習褲未用,
所以今次就沒有刻意開左Goo.N既學習褲比大家睇睇
當我開封時,再同大家分享下

最後亦係度簡單介紹Goo.N 大王既產品資料比大家了解一下
日本GOO.N大王紙尿片介紹 :

GOO.N 大王紙尿片系列由日本大王製紙株式会社生產,

一直深受日本BB愛戴。讓更多寶寶享受到24小時的舒適保護。

日本嬰兒與香港嬰兒的體形、

膚質與面對的氣候問題都極為相似,
因此GOON紙尿片更加適合您的寶寶。
日本廠方於研發產品時,以嬰兒的體驗、
父母的感受為出發點作設計的藍本。

銷售點

Savingstore (http://savingstore.com.hk/)、
指定萬寧、屈臣氏、百佳、一田、AEON、HKTVmall、各大藥房


GOO.N Facebook



GOO.N Official Website:




建議零售價

大王柔軟紙尿片系列 - $168/包

大王活動學習褲系列 - $170/包

在官網購買滿$500免費送貨,
大碼片片4包或以上以$140/包
學習褲L碼 4包或上以$145/包

P.S.棉花糖系列Goo.N 係適合肌膚比較容易敏感既BB們使用
可以按自己小朋友需要揀選不同系列既片片


 就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,
歡迎以電郵或到FB 專頁找找我啦
謝謝唷!!

CONTACT ME:

FB:ANGELBABYHOME



留言

熱門文章