【食。元朗】♬甜品仍是最初衷❤的滔滔甜品 ♪゚

係元朗食飯,除左掃街之外
仲有好多好好味既小店,係食完飯打算行去輕鐵站附近搭車
見到呢間甜品店好人山人海,
看看身邊人,腳就自動走去人群中等候

這間同樣是有點懷舊裝修的,
以舊有的香港生活設計,
是否近年也喜歡這樣的裝修及懷舊嗎?

不過裝修係點唔係最重要,最重要究竟d 糖水
好唔好食先?會唔會都係得個樣咁簡單?
唔曬口水,直接去呢間滔滔甜品睇下先
當我以為又係個啲好西式化
或者係比較創新特別既甜品
但係呢個懷舊裝修既滔滔甜品入面
主打既甜品都係以番中式既糖水主,
其實我自己最愛仍然係薑汁撞奶,杏仁燉蛋白等等
不過西米露仍然是我兒時及現在最喜愛的甜品之一啦
唔知你地喜歡咩甜品呢?

本身我已決定點上呢個木瓜雪耳燉桃膠
爸爸就見到好多人都有點上呢個叁元豆花
所以佢都決意試一下呢個大雜匯
仲可以另外揀多一款配料
有香草雪糕,愛玉,紅豆及芒果


本身我地係打算堂食的,不過GOGO 在糖水剛到的時候
就剛好睡醒了,然大瘋狂的爆喊
為免影響左旁邊既客人(你也是媽媽的就會懂)
所以就打包回家再吃吧,今次呢個
叁元豆花
真心最估佢唔到又最足料又壬重口感
打開後,見到有配料芒果,黑燸米,西米
另外仲有芋圓,豆花等等

即刻有點後悔,點解我唔叫多一款呢個自己食呀
最後我食左爸爸呢碗差不多半碗
因為真係好好食呀!!推介推介!!
推介指數:

另外做女人又點可以唔補架先得架
木瓜,雪耳都係平價既養顏食品
當然又少了有桃膠啦,全部都係超養顏既甜品
不過吃過了老公的甜品,就覺得自己的很普通同太簡單
不過一樣都係好食既,但係材料上冇咁豐富啦
再去食的話,我點都會點番叁元豆花
或者轉下其他甜品啦
推介指數:


是日推介: 滔滔甜品
元朗康樂路8號康樂廣場地下9號舖
(鄰近教育路輕鐵站)

就這樣完結啦,下次再見!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜.
歡迎以電郵或者到FB Page找我 ◕‿◕
謝謝唷!

Contact me: manman811@gmail.com
IG/FB 專頁: Angelbabyhome

留言

熱門文章