【保養】✧✦缺水。細紋。抗衰老 ❤ éPure水凝明亮精華露解決到✧✦

精華,是我一年365日也需要使用的產品之一
由其保濕精華更加是必需的
即使係夏天時,雖然天氣好熱但唔乾
係開冷氣其實都會抽乾乾肌膚架
冬天既當然就乾到爆炸啦,
所以精華真係同洗面產品一樣咁重要架

早前我就收到由美國權威性醫學美容醫生Dr.Yulong Moy所研發,
致力以純天然、溫和親膚、潔淨鎖水為主要目標, 
無添加任何刺激性成分,敏感肌膚、孕婦、哺乳期媽媽都能安心使用既
éPure 水凝明亮精華露 $298/30ml



對於肌底長期缺水既我,呢枝保濕精華真係好吸引
加上今次呢枝精華蘊含左
以超低溫技術萃取1000倍高濃度橄欖胚芽精華,
再加入其他珍貴天然成分,
令肌膚迅速吸收精華並形成滋潤的保護膜,
有效地注入養分至肌膚底層緊鎖水分,促進肌膚組織新陳代謝,
令肌膚綻放出完美無瑕的亮白光澤,重現明亮年輕光采。
精華露特性清爽不油,適合早晚使用,


精華本身樽身帶點少許淡黃色,
在手上看起來是透明水水的,
在手背上輕易地推開,不過沒有即時吸收的
仲有淡淡的清香,我心諗唔吸收既?
唔通份子太大?所以收唔到?


誰知道精華搽肌底上,不消5秒,立即已經被吸收
連影相都影唔切呀,又要加汞多一下再搽埋
另一邊既面先女以成面搽曬同埋可以做到按摩既效果
即係覺得我塊面應該真係幾鬼乾wor
轉眼就可以吸收左曬
本身精華改善肌膚暗啞,提升肌膚明亮度
亦可以深層保濕,持久鎖住水分,保持水嫩
抗老化,並減退幼紋,乾紋,回復水盈細滑
增生膠原蛋白,提升彈性及緊緻度
促進肌膚細胞循環再生,修護受損肌膚
抗炎排毒,調理暗瘡肌膚

我自己覺得使用後,肌膚會有少許變化
肌底下巴位瘋狂爆瘡,
唔知係唔係因為我身體上有任何垃圾
令到肌底既暗瘡瘋在走左出黎,
(當然係主要因為我既身體太多毒素啦)
但係面部既毛孔都左不少,非常之不錯
之前已經試過它家既面膜都覺得係超用的


是次介紹既產品真的好用既,
保水保濕真係必備,最重要係唔算貴呀嗎
你都值得擁有它的,我推介éPure水凝明亮精華露


éPure水凝明亮精華露

如果對產品有任何查詢,可以到以下地方查詢

就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,
歡迎以電郵或到FB 專頁找找我啦
謝謝唷!!

CONTACT ME:

FB:ANGELBABYHOME


留言

熱門文章