【體驗】不會有第二次 @ About Beauty 黃金鱘魚子膠原蛋白面部護理

每一個女生都希望自己最靚個個!!
所以都會捨得付出不少金錢係SkinCare,化妝品及美容店身上

加上就黎大婚既我~梗加會捨得比錢去做Facial,近來都Join 了不少療程為既就係當天的美

不過近來就有幸可以試到一個好高貴既Facial~主要成份就係黃金鱘魚子
係睇我呢個療程之前望下究竟咩係黃金鱘魚子?

今次療程採用珍貴的法國深海魚子精華為主要成份,蘊含維持青春皮膚所需的各種純天然養份如蛋白質、胺基酸、微量元素、脂肪酸及維生素


了解好我今次既療程既主要成份之後,不如跟我一齊去做Faical 啦,
小妹今次去做Facial 既地方就係銅鑼灣既About Beauty(悅榕莊)
地點上十分便利~因為其實係銅鑼灣地鐵站C 出口,一出對面就係~

不過店鋪就係係地庫既~所以就要行樓梯上上落落,呢個有點不便

落到店鋪門口就會清楚見到它家既招牌同廣告~












當小妹去到接待表明是試做之後,接待同事就叫我去沙發填一填個人資料











另外亦有貼心既問小妹洗唔洗飲水~呢個值得我加分既地方
但係張From 真係好多野要填同好詳細,我最後都Skip 好多野













當填好資料後,坐左一陣~有個美容顧問就簡單介紹一下今次既Facial 會做d 咩,
另外就做完之後皮膚會點樣等等~就帶我去更衣室
去擺好手上既野同埋去換件袍去做Facial~

另外它們還有一個好美既梳妝木台~好宮廷Feel 好似成個公主咁呀xd
(天音: 又公主病上身-口-)













當換上了袍後,我在鎖Locker 個陣~有個姐姐見到我拎住部相機
即時同我講~【小姐,點解你有相機係度,呢度唔影得相架啵】
我: 【我知唔影得相,但係我今次係試做既,所以我問左你同事係可以比我影下d 環境】
係同一時間,我就聽到我個相機鏡頭跌左個蓋~我又好似發雞盲咁搵唔到個蓋
我係咁搵個陣,個姐姐就係咁老啤住我~完全冇打算幫我搵番個蓋既反應
反而有個客人好好心咁幫我執起,同時間姐姐仍然好似唔信我咁
係咁講【呢度唔比影相架啵!!】
(個陣心係度諗,大佬我搵緊個蓋我又冇影相你係咁講做咩先)

係我想解釋既時候,美容師小姐就黎搵我啦~
所以我亦沒有再解釋就跟左美容師小姐入去今次既房間開始我既貴婦之旅~















係開始既時候,美容師就簡單交代下一陣間會做d 咩咁
不過由於房間燈光較到最光仍是暗暗的~
我的相機實在拍不到照~所以以下照片質地可能會有點差請留意
先給大家望望未做之前既相~(由於太急既關係我係影左係床先影)
















療程主要既程序就是
潔面-->蒸面-->針清-->消毒電棒-->修眉-->魚子精華護理-->面膜
跟平常的差不多,但係有幾Part 是有分別的~

就是潔面後,它家的Peeling 是按摩後需要敷的,
係呢個時候美容師就幫埋小妹按摩肩膊~
唔知係因為本身係按得唔耐定係試用關係,按摩左都冇5mins 就完左lu~

















而針清平時真係會叫救命~不過今次既針清冇話唔痛,
不過唔洗我流哂眼水啦
但係清得好乾淨因為平時我兩邊鼻位做完Facial都仲係係有既

之後就輪到今次既重點時間~~搽上
魚子精華按摩面仔











美容師以溫柔既手法幫小妹將魚子精華以按摩手法帶入小妹既肌膚入面
唔好講笑,按按下已經訓著左啦~真係真係好溫柔好舒服














之後係倒模之前,美容師話會用番精華幫我搽多一層做底
再用上呢種好似o者o里庄既Mask 做倒模















最後搽番眼霜,面霜~成個Facial 就完啦~
當出番去Locker 位拎衫去換~最緊要梳番個頭,因為成個癲雞咁呀=口=
突然覺得自己好狂野Feel xdd
有冇睇到我既皮膚係比起未做之前的確有改善~
起碼表面睇肌膚滑左好多,充滿彈性~毛孔都即時收左

















黎多個Close Up 睇清楚究竟係唔係我講到有冇咁正!!!
















總結: 雖則個Facial 真係好正亦都好舒服,不過係我交番Locker 鎖匙既時候..
就出現左以下既問題啦~因為平時我試做呢,多數因為我都係換好衫就簽單就走得,
不過今次交完Locker Key 又話要等顧問同我簽單,我又要拎住2,3袋重野行番入房

一入到房間,顧問就開始同我傾計啦~以下就係我地既對話
(可能較長,有心機可以照睇~)
顧問: 你油脂分秘都好勁啵,都好多黑頭粉刺(利申我係混合性偏乾,我黑頭重災區係鼻既位置)
我: 都唔算既,只係鼻多D~或者我會勤力D 做深層啦
顧問: 你面上d 毛孔都幾粗wor 會唔會打算整下佢呀我: 唔,暫時未必啦~因為我而家讀緊書所以唔敢亂洗錢
(個
顧問一聽到我話讀緊書,即刻睇我填個張From )顧問: 你都25 啦啵,仲讀緊書? 唔係做緊野?
我: 我係做緊野,不過而家都讀緊書,增值下自己啦
~~~~~~Skip d 無聊野,都係問你讀緊咩呀個d~~~~~顧問: 不過你都25歲仲要讀多3年,到時都28,29歲嫁得人啦啵我: 係呀,可能到時需要結婚咪捨得去執下自己個樣囉顧問: 但係呢D 野當然係愈後生做愈好架啵我: 我而家冇咁錢去做咁多野呀,我又要讀書又要供電話又要交卡數~顧問: 其實呢,除左D 細鋪之外呢!好似我地呢D 咁大型既美容店,一定有得免息分期架啵咁又唔洗你一筆錢咁拎出黎
我: 雖然係唔洗一筆過,我個10萬蚊學費都唔洗一次過比架,但係樣樣都咁分期法我會好辛苦

之後個
顧問又開始問我做邊行,做咩職位,人工係幾多....
我就開始好似玩詠春一樣咁耍走佢,印刷~文員,唔多人工啦~~
點知....佢突然問我
顧問: 係呢~你有冇男友架
我就笑一笑冇出聲~~顧問: 你男友做邊行架~
我: 我岩岩甩拖而家冇男友~乜都靠自己...所以我真係冇多餘錢去攪自己個臉

所以做Facial 呢d 野,我都係想一次次比錢,我唔想比d Cours 綁死自己d 錢


最後佢可能覺得我真係唔會Join 架啦~所以佢終於捨得放我走
成個Facial 我估我做左一個鐘都冇,但係我足足留左係佢間鋪攪足2個鐘
即係我明白你地大公司需要Sell 客搵生意,我明白~
佢地都冇幾個人不斷係咁轟炸式咁煩你~已經真係好好架啦
不過即係我已經不斷同你講我冇錢,亦唔捨得洗咁多錢係做呢D Course
你要再Sell 我都ok~但係點解你要問我男友做邊行呢?咁係唔係想我叫男友比錢先?
即係個人覺得做Facial 呢d 野,你情我願~我唔捨得比,唔係一定要搵個男人黎比錢架嗎
起碼你咁Sell 我即使我第時有興趣再做,都一定唔會揀你呢間公司
原因就係因為問得太多私人問題~呢樣我真係接受唔到

**近來亦知道有Blogger 朋友曾經打了某間美容店的銷售手法有問題
而受到電郵通知需要刪走,如不刪走將來到律師信~
我希望我今次呢篇文唔會受到同樣既問題
因為呢一次只係我個人既感受唔代表它公司所有分店都係咁
但係如果貴公司睇到既話其實都希望你地既員工唔好咁對D 客
一個姐姐就係咁話我好影相,一個
顧問就係咁問私人問題呢個真係我做咁多次Facial 冇試過....
Anyway 呢個只係小妹既個人感受,不代表所有人

~~~敬請留意~~~同時希望你喜歡我今次既文章

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴

記得要給我一個Like 啦!!!^^

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵: man_man811@yahoo.com.hk

留言

熱門文章