教你用三件好物打造年輕肌膚@ L’Oréal Paris REVITALIFT LASER X3


以前到美容院或者只係幫自己肌膚來一個深層清潔~~
或者來一個Relax 的時間~~
但係現今在職女性~比之前更著重自己既樣貌~
大家也想將給人認為自己既肌膚不似自己真實年齡嗎~
之前或者對於小妹黎講~年齡同人地講不是重要~


但人一大就真係唔係講得笑~唔好話講唔講呀~連提都唔想提呢!!
或者有人會提議其實可以做彩光呀~煥膚等等既深層次Facial
沒錯或者值得一試~但係對於小妹黎講,我幾對唔敢試~~~


因為而家既我係要好好保護自己既肌膚及頭髮!!!!!
不過近來我知道L’Oréal Paris  推出一系列既新品~
它指可以媲美彩光效果wor~
咁咪岩我呢d 又想皮膚Keep 住後生d 但係又唔可以做任何機類Facial既人?


好~等我一於見識一下呢Set 什麼產品啦!!!
其實它就是最近在電視不斷賣廣告的 REVITALIFT LASER X3




首先先介紹一下呢枝【修護精華】HK$229元(30ml)




【官網介紹】:凝膠質地精華素清爽,能迅速滲透吸收至深層蛋白組織層,
如同鋪上第二層肌膚,發揮超卓去紋、緊緻、均勻膚色及增加彈性的功效。
用後肌膚飽滿柔滑。  

【功效】:提升肌膚彈性 , 改善細紋 , 緊緻肌膚 , 改善膚色
雖然資料上它是凝膠質地~不過小妹就覺得佢都似番Cream 庄多一點
不過質地仍然好易推,輕輕一推~肌膚已經吸收哂
肌膚充滿彈性~仲有陣陣花香味tim~
長期使用的話,仲可以去紋,緊緻,仲可以均勻膚色tim~


介紹完精華之後~不如再介紹一下今次系列既面霜先啦~~


【官網介紹】:質感豐盈的面霜賦予面部深層滋潤,並於表皮層下面,
促進肌膚新陳代謝,幫助緊緻毛孔及修正細紋,讓肌膚回復年輕原有的緊緻及彈性度。  【功效】:提升肌膚彈性 , 改善細紋 , 緊緻肌膚



呢款面霜都係Cream 庄,本身佢都有個安全蓋架~
咁其實我已經用哂本身貼哂係蓋既Cream
開頭岩岩搽上面個下~或者你覺得好淋痴痴~
但係我可以話你呢個Cream 超快地吸收落肌膚
最重要係睇到d 毛孔明顯地收細!!!


連續使用了兩星期後~睇住自己既肌膚上既細毛孔慢慢咁收細~
上妝又貼左又冇咁易甩妝~最重要係d 朋友問我去左邊度做Facial~
點解d 肌膚好似滑左咁多~仲話我個面仔尖左tim呀!!!


介紹左兩款咁正既產品~唔知大家有冇D 心動呢?
咁不如等我介紹我最心動既產品比大家認識下先啦

令小妹極之驚喜~極之滿意既產品就係呢一枝REVITALIFT LASER X3 活力緊緻光學嫩膚修護眼霜 


或者你會話一枝咁普通既Eye Gel 有咩咁特別呀?咪又係普通一枝野咁~
其實今次呢枝Eye Gel就擁有一個冰感按摩頭~~~
在搽精華既通時又可以幫手按摩~解決黑眼圈一流!!!!


係Eye Gel 按出黎既精華以為係白色的~其實輕士推開是有點粉紅色的~
而且跟它的其他的兩款產品~是一樣極之快吸收!!!


另外佢既精華上是含有咖啡因成分~~加上冰感按摩頭~
即使你前一晚喊過~唔夠訓,飲水訓~冇有怕~努力一點按摩雙眼就可以減淡眼袋架啦~~


同埋想提一提大家wor ,無論自家搽眼霜也好,搽上今次的按摩筆也好
記得是由內向外~而且仲要一次性推,
唔係內向外推完~又係外向番內推啵~咁樣就令你明明冇紋都變有紋呀!!



經過兩星期既使用~你地留意一下我本身眼頭位置
其實都有少少的眼紋~但係在努力使用下~
呢個頑強眼紋~慢慢的開始減紋了!!!
加上它的按摩筆頭真的很舒服!!!!
只需要每次按出少少,就可以Keep 住自己係咁碌架啦~~~


雖然在相片上~我只用了兩星期,其實我想差不多用了差不多三星期多了!!
Eye Gel 仍然是我最愛之物!!! 因為近來成日追電視~唔夠訓第二朝
睇見自己既殘樣真係想喊~~所以而家除左敷Eye Mask 之外
呢枝筆就係我每日睇電視個陣不斷係咁碌之物!!!!


另外精華方面~其實係而家咁潮濕既天氣真係以為佢會好似其他產品咁淋痴痴~
但係佢都係會淋~但係唔令我感到唔舒服,仲可以改善到我既膚色~~
最重要係肌膚彈性高左~你知啦!!!女人過左25 ,骨膠原真係流失得勁快架!!!


面霜就梗加唔洗講~收毛孔超掂之物!!!但係想同大家講一講呀!!!
大家可能平時搽面霜會以泵裝式咁係手心,之後合十咁按摩面部~
但係今次我介紹既呢款絕對唔好咁做,因為咁樣就會影響到它既質素~
最好都係點上面霜再係面度點五點~就好似平時搽Bass/粉底咁就最Pefect 啦
同埋想廋面呢~好簡單最重要係肯做!!!
就係係按摩既時候由下巴慢慢向上打圈按摩~咁就廋面同時改善肌膚
只要你有恆心~信我!!!包你唔洗做d 咩Facial 都可以有V 面效果!!!

大家平時去做一次彩光Facial 分分起碼500蚊~仲要唔係一次半次就攪掂
分分鐘仲有危險性~如果佢打得唔好你個面仔就係咁先!!!
但係小妹今次介紹既呢三款產品都唔洗$700~用足3個月!!
仲有彩光Facial 效果~加上呢個開架大牌子!!
作為一個醒目既消息者~~你會識揀啦?


附上今次既產品既價錢表先!!


活力緊緻光學嫩膚活肌修護眼霜   $199 / 15ml
活力緊緻光學嫩膚活肌修護精華  $229 / 30ml
活力緊緻光學嫩膚活肌修護面霜  $219 / 50ml

希望今次既介紹你都會喜歡~~多謝支持!!
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴

記得要給我一個Like 啦!!!^^

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹













留言

熱門文章