跟我去 Moizelia ◕‿◕ 學當一位美麗的印度西施 .。☆

圍巾給予小妹的第一印象-----
就是印度的美女們,很喜歡披著圍巾跳著肚皮舞
加上圍巾的色彩也是很美很美~所以看著她們跳舞
除了她們樣子外~圍巾亦是我欣賞之物!!!

早前小妹有幸參觀位於尖沙咀的Moizelia ,
它家是專售賣印度既優質圍印,手袋以及飾物等等~~

在正式介紹這間店鋪之前,我先想解構一下
Moizelia 係點解?
或者你會以為係印度文? 法文? 或者一個美國既解釋?
其實....
Moizelia 係店主為她的女兒命名的~~
“Moi” 就是 “My”, 所以 “Moizelia” 就是 “My Zelia”了~~
她就是店主的美麗女兒~ZeLia 啦~^^
係唔係超可愛呢~~第時一定同媽媽一樣咁靚女o者~~



先學做印度西施~首要要懂揀一條美美的圍巾做配件先
不如等我帶你參觀一下它的店鋪先啦~~~
這家的圍巾不是跟一般的圍巾店鋪有點不同~它不單單只係純色或者一式一樣的花紋




店鋪除了掛上不少以絲質的圍巾~花紋也蠻歐美化的~
不會只是單單的印度的感覺~很有時代感的~~



唔鐘意有花紋?可以揀剩色的圍巾~我想總有一款會岩你的!!




揀左圍巾,不如都買個小手袋配襯一下~
想要番D 特別款色?呢度有!!仲要好靚架tim~
小手袋唔係好岩心水~佢地仲有化妝袋類的產品呢




仍然唔岩心水?佢地仲有大Size 一點的手袋呢~
岩哂我呢d 出親街拎好多野既人~~當然唔少得同款式既銀包啦
近來發現長銀包好似幾受歡迎咁wor~~~~




介紹左不少產品,不如請番店主Zita 為我們介紹一下究竟點解圍巾有貴有平架啦~~



是否覺得她有點兒面善~因為她曾經上過J2 的姊妹淘架~~
小妹當然唔會錯過同圍巾達人了解一下印度既圍巾啦

平時你知道圍巾多數的成份是什麼嗎?小妹只係知道絲囉,棉或者羊毛?
原來..我說的以上都有~不過最值錢的的圍巾成份就是Pashmina

咩係Pashmina 呀? 其實即係解作係羊下巴至頸的毛一樣~
每隻羊只有一點點,如果要做起一條圍巾~我想起碼也要3-4 隻咩呢!!!
而且大家知道嗎?原來一個咁好既羊毛~但係其實用手打既毛線同機打既毛線
係有極之大既比較~~手打既毛線是滑得多,機打是沒有這麼滑的呢!!!
(其實.....小妹未上來Moizelia 我真的不知道什麼是
Pashmina ,所以當時聽完都一頭霧水)





咁究竟呢個Pashmina講到咁值錢,又咁難得~又有咩咁特別呀?
咁你知唔知咩係「介指絨」 呢?其實「介指絨」 就係指以一隻最普通既裝飾既介子~
個圈唔洗特別大個D 既,普通你帶出街都唔會甩個D介子!!

Zita 就開始為我地示範啦(圖一綠色圍巾-普通棉質)
首先Zita 先用上圖一的圍巾以介子穿過,但係介子到左中間位置就會卡住
點解會咁呢?原因就係因為棉質既圍巾唔夠順滑,所以介子是穿不過的

再用上圖二的圍巾作示範~~
圖二的圍巾是用上
Pashmina 製造,介子輕易地穿過圍巾~就是它的值錢之處!!
(當然....你不要想像它好似人地洗頭水廣告咁,打直條圍巾隻介子就會滑到跌落地啦xdd)
你要知道嗎,它就是廣告~xdd 






或者你會話即使佢好滑~咁都唔洗賣咁貴架?當然材料係值錢之處
但是手工亦是它賣得貴的本錢~~~
每一條
Pashmina 也是人手一針一線去製造~由普通的繡花也好,用上銀線的刺繡也好
每一條也是獨一無二~不像機做一式一樣~出街同人撞款




佢地既技巧當然唔係單單係刺繡咁簡單啦~好似呢一款圍巾咁~
你看到它是兩面不同顏色的嗎?你看到它是兩面不同的花紋嗎?
能不錯不走樣,0錯誤既時間下做到呢張Pashmina!你讚嘆嗎?




仍然覺得唔夠喉嗎?來~再給你看呢張我覺得真係好美的圍巾~
你睇得出是底或者面嗎?完全差不多是一樣樣的~
手工就是熟練的才可以做到咁完美的圍巾




介紹左咁耐Pashmina~不如等Zita 教下我地點樣可以善用圍巾啦~
我最多都係用2-3款~但係原來圍巾是有很多款帶法的
以下款式就是小妹常用的款式,你們也是嗎??



快Summer 啦~大家也是比堅尼出動的時候~~
但係大家可能會有點兒怕羞的嗎~~就可以學一學Zita 既教導方式
如圖一及圖二 的就可以遮一遮~又不失一點性感呢!!
有陣時縑圍巾太長嗎,其實可以把圍巾綁一綁就可以將頸部保暖啦~



除了Zita 既示範外~亦請了兩位Blogger 為我們示範
如左圖-Emily 的示範~以一隻介子套進圍巾就可以做出既保暖又美的裝飾
右圖的Mandy 的示範-以紅色的圍巾,由於它底的部圍的確是有一點點美花紋~
加一條腰帶就可以出得街啦~~又高貴大方~



如果大家有看姊妹淘個一集~應該有印象Zita 曾在節目教大家點會用圍巾打做一件衫
冇睇過或者已經唔記得既朋友~唔緊要~Zita 當日都有教多我地一次~
等我係度都比大家認識一下~第時去沙灘都用得著啦!!

首先--用圍巾對摺再打一個小結
第二-- 把圍巾的圈套入自己的頸部~把圍巾鬆開
第三--把圍巾散開為一件衫~樣子開始成形啦
第四--把鬆開的位置在後面綁起一個結就完成啦



完成作啦~~大家覺得點呢?係唔係好正先?



睇完Zita 既介紹同示範~都等我去睇下有冇咩野岩我心水先~~
不如都等我示範一下它家的產品啦~~
今次我揀選了呢一條以黑色為主,以尾部就
繡有好有印度氣色的花紋~
我有點似印度西施嗎xdd 但係樣子絕對是殘樣=口=



揀完圍巾當然不少得要有配件先得架~~~
首要當然是揀我最愛它家的小手袋啦~~
(唔知揀邊個款好呢~~~好花多眼亂呢!!!!)



最後我覺得呢個小手袋也蠻美~~你會認為是不是呢?
真有衝動買比阿妹係我大婚個日用呢~~




圍巾,手袋也有啦~~當然不少得一條手飾啦~~
我特別鐘情它家的石類飾物~因為這條手厄已經令我覺得太美啦!!!





經過短短的一小時活動,已經令小妹由對Pashmina 完全零認識
到而家也總算帶點知識吧,而且在它家的店不像是購物~
完全覺得是欣賞緊每一件藝術品的呢!!
加上店主是很樂意為每一個客人解釋什麼圍巾適合你的~

或者有人會話d 圍巾都唔知係咪係大陸引入架~~
錯錯錯!!! Moizelia 的圍巾是由店主親自到喀什米爾選購的呢
每一件也是跟當地的村民購買再帶回香港給客人的~
所以每一條也是店主用心用愛去選購~我信她絕不是為了賺錢而開~
而係想將最好的東西帶給大家認識呢`~~

另外當日店主亦送贈兩份小禮物給我們~~
就是一條很美既藍石頸鏈~還有店主親自整的小吃呢
小吃是沒有牛油的唷~雖然沒有牛油但係仍很香很好吃呢!!!
店主會在店中義賣的~~大家如果想去Shopping 同時做善事~~
就一定要到
Moizelia 呢!!因為你一個小小的捐款就會由店主轉交unicef機構,
即使睇唔中任何產品也歡迎你買一個小吃唷!!




簡簡單單的衣服~帶上呢條頸鏈立即變得有氣質呢~~
我也可以當個仿西施女嗎xdd



如果大家睇完我的介紹對Moizelia 有興趣的話~
可以到它的店鋪參觀呢~~
地址是:尖沙咀樂道1號永樂大廈2/F B 室  Tel : 2577 8873 
(尖沙咀地鐵站H出口,isquare 旁)

Facebook : http://www.facebook.com/moizelia

希望今次既介紹你都會喜歡~~多謝支持!!



想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴

記得要給我一個Like 啦!!!^^

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹





留言

熱門文章