運用Touch In SOL 打造零暇裸妝 ◕‿◕ 讓你Sharp 爆整個春夏


如小妹突然問你,你的偶像是誰呀?
或者...在早幾年大家也可能跟我說joey,eason ,杰倫,定係twins 等等呢?
但係而家各位朋友可能跟我說一班我完全不認識的韓星名字

單單一個Runing Man 節目也可令一班朋友們說過不停~可惜我沒曾看過
不過今日小妹就唔係想談討什麼韓國節目~而係想同大家去跟Will OR 老師化個春夏韓妝


Touch In SOL 唔知你對它認不認識呢?小妹其實一早已經聽它其名呢!!
是一個蠻不錯的開架好物呢,咁就一於由老師用上呢個彩妝教我地啦





係上堂之前,SOL 好貼心地為我地每位學員準備左個名有自己名既Cup Cake 同埋有Touch In SOL 既小餅乾,真係又睇得又食得!!



不如比個Close up 大家望下我個個小Cup Cake 係咩樣啦
係Angel L 同我揀左個紫色餅餅~
因為我最愛紫色~XD 
(話比大家知呀,其實我已經把它們KO 野,係甜左D 但係都好好味!!)


活動要開始啦,先請來靚靚MC 小姐為我地講解一下
今次SOL 既彩妝及請出老師教我地點化妝
(當時覺得呢個MC 好熟口面,又想不到她係邊個Wor,
原來她是無線既主持黃曉明呀-口-)
既然講到係教化妝,當然要請來一位靚女麻豆小姐幫忙做示範啦


既然要化妝當然要上Bass 先得架~
今次會用上最新推出既零毛孔妝前底霜 ($165/30ml)


再運用上美白保濕防曬粉底液 SPF30  PA++


上左粉底大家或者以為會用上碎粉先?
其實老師話可以先用上遮暇膏做左遮暇先~
咁SOL 都有枝雙頭遮暇筆架~
咁呢枝筆有個好處就係佢有兩個唔同功效既遮暇~
首先可以運用上唇膏庄既位置做面部既遮暇~
而可以再用上液體庄筆頭做遮眼肚位置既遮暇


跟住就可以搽碎粉啦~
大家可能仲用緊一個大碎粉再用掃咁上~
小妹而家都係咁做~不過SOL 新推左一款好特別碎粉產品
就係呢個零毛孔防曬粉 
或者你會問?究竟有幾特別呀?咪又係防哂粉
特別在佢唔洗你再用掃去上,只係需要係面部印印印
同埋最重要佢係有spf40+++架~
真係唔想搽粉底~搽個bb Cream 加個碎粉~
就可以同Summer 玩游戲囉~~
老師亦叫我地可以印埋落頸就唔會令到有兩(節)色啦


攪好底妝當然開始要搽眼影同畫眼線啦~
(But Sorry 眼影方便我掛住睇唔記得影)

韓國女仔會鐘意將眼線畫得又幼又長仲要有點拉尾的~
所以老師就運用上呢個雙色眼線膏畫啦
平時大家都會用來用去都係黑色/啡色~
其實可以試下用下深藍色既Eyeliner 架~
咁既然講得雙色當然仲有一隻色啦~
咁老師就話可以用上白色就畫眼頭位置
就可以令雙眼更有精神啦~


搽完眼線當然不少得眼妝最重要既一步
令雙眼更大更有神啦~當然不少得用上睫毛液啦


最後搽上SOL 既四色胭脂就可以完成今次既妝容啦


一齊睇下化好個完妝既麻豆小姐既樣子啦
雖然她本身都已經好靚但係化完出黎成個精神哂


唔好以為睇完化妝就完wor !!
SOL 亦準備個小活動比地咁多位~
呢個小活動就係為一個相架裝飾一下啦~~
不如睇下小妹係時間既關係由零打造到呢個閃Bing Bing 既相架啦~



或者你會問究竟佢叫我地整個相架出黎做咩呀?
其實就係放一張我地拎住SOL 既彩妝既相啦
今次真係又食又拎啦(轉圈圈.....XD)


既然學左究竟點樣化個裸妝當然都要番屋企實習下得!!
一於就用下SOL 送給小妹既彩妝試用下先


首先小妹都係用上零毛孔妝前底霜做番個打底先既
呢個Bass 雖然質地會比較水水的~
但係搽左上面後,其實會感覺面仔會變得好滑滑的


而粉底方面~小妹今次抽中的是
持久控油防曬粉底液SPF15 Pa+ $188/30ml 
或者你會問咁同老師示範用既有咩分別呀?
分別就於老師用的是保濕美白較岩普通至乾性肌~
而今次小妹用既呢隻就係岩番夏天使用既~
所以大家可以睇番自己需要揀番岩既粉底去用~
不過小妹就覺得粉底遮暇度唔算好高~
我有點點的毛孔好似仍未遮到的


上完粉底當然不少得碎粉啦~
我真的很喜歡呢個碎粉,因為真係好方便又夠輕~
只需要不斷地印印印,印到你覺得足夠就可以囉~


因為今次小妹想化一個精神一點的妝容上班~
所以今次不搽上任何眼影了~
所以就單單畫上SOL 的眼線就算吧~~
今次我得到的眼線~不是老師使用的那一款
是一枝我想新手也懂用既筆~
筆頭很幼很易操作~只想你肯畫就一定可以畫到一個韓妝眼
有看得出我的眼睛有分別嗎??


到除左眼線~當然亦少得搽上眼睫毛呢?
今次我亦會用上SOL 這款睫毛液
呢一款睫毛液真的出奇的令我驚喜~
在教室使用時已經覺得它很棒~
再用心用多一次的時候就絕對是沒用錯的!!
呢一枝的極力推介!!! 好用之物!!


最後搽上粉唇紅唇彩為雙唇增加色彩~
個人就唔會好病咁既樣啦~


不知你覺得小妹今次的淡妝如何~
但係小妹覺得SOL 是值得一用好物~
而且還是開架產品~你喜歡可以到屈臣寺左試右試也可以呢!!
最重要就是價錢絕對唔貴~亦唔會有人係咁問你有冇野幫到你呢XDD


希望你喜歡小妹今次既介紹~~
如對Touch In SOL 有興趣既朋友~
可到以下地方找它們的資料唷!!!


想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴

記得要給我一個Like 啦!!!^^

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵: man_man811@yahoo.com.hk

Weibo:  http://www.weibo.com/siuangel 





























留言

熱門文章