送給重要的人一份特別的驚喜.。☆ 自家做的皮革禮物

唔知大家會唔會曾經有呢個問題?
對送禮物比情人已經唔知送D 咩好


我想...呢個問題應該會係男生上特別會多嗎XD




生日,情人節,周年紀念,聖誕節~或者....



就連復活動節都需要送的話,我想...會痴線的嗎!!!



小妹跟男友拍拖也快七年了,送禮都已經送到不知送什麼了...




但係今年是我們還以情侶的關係慶祝拍拖周年紀念,
所以我決定今年也一定要送禮物給他!!



不過真係說得出,也送過~摺星星,DIY 相架,
DIY 相簿,銀包,電話等等



近來我上網發現了一間皮革店,突發其想.....
不如...自己做一個皮革東西給他



我想男生會喜歡的嗎?等我一於去報名試下玩先!!

今次我揀選的皮革店是位於荔枝角的,離地鐵站蠻近~



我想由地鐵站到HandsBox  也不需要5mins 的!!




今次去的皮革店HandsBox是會以一對一的教授,當然你係可以跟朋友一齊來玩的
如果你只想學學弄皮革亦不知想弄什麼的,也可以到達店鋪再決定
當然你也可以預先決定好上來弄什麼的^^

如果未曾想到做什麼的話,可以先參觀它家的完成品~~
你喜歡挑戰難度的,可以做一個皮革袋子
另外較易的可以做手機袋,銀包~


還有其它的散字包,還有平版電腦的袋子~
只有你想到的產品也可以弄出來唷!


還有當然有卡片套或者証件套~
                                             什麼款式也有只要你喜歡就可以了!!


還有鎖匙扣,電話繩,還有不同款色的小袋子呢~~


唔知你睇完我以上既產品有冇一款你喜歡的,或者有興趣試下整呢?
本身小妹係想整個腰帶比男友架,不過見到咁多產品令小妹即刻變心!!!
最後我就揀左以下三款既其中一款~~你地估下我會做d 咩?
分別就是卡片套同散紙包~~快d 估下先!!!


係決定好做什麼產品就可以去揀皮啦,什麼顏色什麼質感~
深色淺色,令面啞面皺皮面~只要你喜歡的皮也可以揀選的


今次小妹遷揀選左個特別既皮革皮~是以啡色令面的皮革
             每一張牛皮也是半隻牛的皮來的,或者你會問~牛既皮點解會令面架?
                  店主指因為令面既皮係因為係皮既表面做左加工,加上了一點樹枝物料


在開始之前,店主會先幫小妹拿出了紙樣.先大約界好的範圍
                                     再慢慢開始度好Size 就可以開始慢慢開工啦!!!


先界出一幅大皮革,再用碎皮界開兩個小梯型
                         不過小妹真係好冇用最後也要店主幫忙修正番呢個小皮


弄好梯型的小皮後,店主就用上銀筆幫忙在皮背後畫上線條
                             以幫忙我界好適當的位置~在我不斷的錯誤之後
                                 今次店主說小妹今次界得幾好(沾沾自喜中~)


當界好以上的皮連同早前的梯型皮用雙面膠紙貼住,
                                     再上用類近圓規的東西畫在皮革上~
                        店主會在正式畫在皮革前,會先在其他碎皮上先練習一下先~
                  因為我們需要畫上一個完整的直線呢~究竟呢線直線要做d 咩呢
                                                        一陣你就知架啦~^^


其實我地畫上直線是用來釘洞洞的~不過大家在釘的時間時候
                         一定要大大力的,同埋一定要睇住岩既位置不斷泵泵泵呀!!


在泵完之後就開始整好張皮革先,因為本身既皮革既毛唔算好順滑
所以會用上特別既化學水,不斷在皮抹濕皮背的位置~
原因就是把皮革的背面的掃至順滑~咁個產品就會靚好多架啦


掃好皮後,我地就可以去練整字,揀線啦~~
HandsBox 會有一枝枝的小字母或者一個個大少少的字母
只要你喜歡的就可以去用囉~~~線也可以隨自己的揀選呢


今次小妹揀左大粒字母既粒粒去製造屬於我的皮革產品~
這個Angel 弄得美不美?是我自己一手弄出來的!!!


弄好名字之後,小妹就開始(聯)線把剛釘洞的位置(聯)好
今次小妹揀選了自己將喜歡的桃紅色線~


(聯)針的手法也是有獨突手法的呢,跟著呢個手法~
產品(聯)出來也是蠻美的!!你們認為是不是呢?


在(聯)好兩邊的位置~就可以交給店主幫忙收線架啦~


係等店主埋線期間,你就可以揀選褸粒架啦~
HandsBox 有一盒好多款的褸可以揀選~
大的細的,簡單複雜的也有~只要你喜歡就可以揀架啦~
唔洗加錢的!!! 所以大家也可以放心揀架啦~


係揀完裝飾的(褸)就可以痴好我的包包的邊囉~
只需要用白膠漿o即落去邊邊位,再用夾仔夾實~等一等就可以囉
大家知道小妹是做上了什麼嗎?差不多完成囉~~


在等乾的時候~店主就幫小妹的(褸)貼在包包上~
首先是用上特別的膠槍(o即)出在膠片上,再把它們Mix 好
再痴上已預早弄的位置加上強力膠就可以等一下啦~


在差不多乾的時候就可以幫包包油邊邊啦~
咁就可以將包包弄得更美啦~其實已經好出架~
大家知道我弄的是什麼嗎?



其實我弄的就是一個散紙Mix 卡片套~
是因為我貪心~又想要一個散字包~又想可以裝卡片的~
最後店主就說~幫小妹加一小塊皮就可以變成一個一物兩用既產品啦~
親手完成的小包包滿足感十萬個大呢真的~~


來一個Close up 看一看小妹的小包包~
或者大家會覺得點解我的包包好像軟軟的~
原因只是因為我揀選的皮較軟
弄出來也是軟軟的~但係我放了卡片套後也成功了令它站著呢~


也來一個Closeup 給大家看看包包的裡面~我的裝飾位置~


或者大家覺得買一份小禮物總比弄一個皮革產品好吧?
但係小妹就覺得弄一個小皮革既心意好比你自己買一份小禮物
因為呢個小皮革是由你一手一腳去弄出來,你將那份心思完完全全擺在產品上
一定不會不美的我相信~就連我呢個完全未掂過弄皮革的
也可以弄出呢個小包包,我想你們來做也絕不困難的~~~

男友聽到我說來弄皮革的,也打給我問我係咪整比佢~
我聽得出原來男生真的很喜歡收呢d 小禮物呢
女生們嗎~你們也可以考慮一下跟小妹去HandsBox 做一下的~~~

而且小妹得知HandsBox 有一個小優惠~
就是它們跟一間旺角的SEA JUNGLE BEAUTY SPA有合作的
小妹聽完也有心動~所以我是有買這個優惠的~
不如先說一說是什麼咁大既優惠可以吸引到小妹啦~

簡單咁講就係只需要$490 就可以弄皮革同時做Facial 啦~~
HandsBox你可以揀選【電話套】,【卡片套】,【鎖匙包】,【散字包】
(以上的皮革品約是四小時的班來)

SEA JUNGLE BEAUTY SPA 可以揀選以下的療程
-香薰緊緻透白護理
- MONO RF 儀器 緊緻提升嫩膚護理
- 香薰淋巴按摩60分鐘
- 彩光嫩膚脫毛 (一個部位)
- THERMO LASER 冷激光雙極射頻搣脂儀

原先兩樣的共值差不多需要$900 ,而家只係需要490蚊~
怎教我不心動呢~~同埋唔需要一次過做哂,
你可以今個星期去做皮革,再搵時候去做Facial 也可以的,
不過首先在做第一樣的時候~先要比上全數$490給HandsBox或者美容店先

如果你是男生沒有興趣做Facial 類的~不打緊!!!
想試下玩下先既,可以試做~以下的
-真皮匙扣
-真皮電話繩
-真皮名牌
(以上是一小時體驗,$100/件)
想學小妹咁整個小包包的~只需要$390
-真皮電話套
-真皮卡片套
-真皮鎖匙包
(以上是四小時的)

覺得以上的產品太普通~想挑戰一下或者唔岩心水都唔緊要
HandsBox仲有以下既產品揀黎整既~

有拉鏈既散字包$450 , 真皮手提袋 $680

高級班就是6小時既進階班~~
就是整大家最喜歡弄給男友的銀包啦~
對摺銀包連相位的$750
覺得對摺唔夠,三頁既就係$950

有心動嗎?我已經預左再整啦~因為我男友指定要我弄腰帶給他呢!!!
下一次再給大家一次分享文啦!!!
店主也對小妹的讀者十萬個好,除了套餐外~單做一個皮革是有優惠的
詳情可留言給小妹~再告訴你優惠是什麼好嗎?

P.S. 如沒有時間來HandsBox 做皮革又想送給人的,
店主也可以為你訂做的
如果有特別需要當然也可以依圖訂做~

最後當然不少得是HandsBox的地址及資料啦
地址: 荔枝角豐華工業中心1/F D室1室
(於荔枝角B1出口,於豐華第二個入口,請記住於以下照片的入口才上去唷)
認住以牛皮的做的招牌就是小妹去的HandsBox


 以下是HandsBox 的資料: 

FB 專頁:http://www.facebook.com/pages/HANDSBOX-%E9%A6%96%E9%A3%BE%E5%BA%97-%E5%94%AE%E8%B3%A3%E9%A6%99%E6%B8%AF%E8%87%AA%E5%AE%B6%E5%93%81%E7%89%8C%E6%89%8B%E8%A3%BD%E9%A3%BE%E5%93%81/146436034440?fref=ts

電郵: handsbox@gmail.com
官網: http://handsbox.shopping.fashionsky.hk/ 
如你真的很心動的話,你可以在專頁中的index 店主預約時間,或者也可以以電郵跟店主聯絡
如需想得到小妹的優惠亦可以先找我先啦,或者你可以到我的專頁找我!!

希望大家也會喜歡HandsBox也會喜歡今次小妹既介紹
如有任何問題歡迎詢問小妹或者店主!!


想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴

記得要給我一個Like 啦!!!^^

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹


電郵: man_man811@yahoo.com.hk

Weibo:  http://www.weibo.com/siuangel 





























留言

熱門文章