【保養】✿ 乾燥。敏感。缺水 ♬ 冬日小幫手❤ 我的保濕孖寶 ✿

  冬天最易令肌膚嚴重缺水,但係近來天氣變得不隱定
肌膚缺水,敏感肌更易現形,敷面膜來補水?
但係天寒地凍敷面膜真係一件痛苦事
咁為左塊面好,又不缺水,我想要找這套小子孖寶幫幫手先得

近來我有機會一試韓國品牌 Dr.Myers 既保濕孖寶
它們分別是保濕鎖水精華 強效補濕面霜


同樣以藍色底白色字做背景的包裝
加上韓國出品的保濕產品,就等我先介紹它家既精華先啦
雖然樽仔細細,又好像輕飄飄既
保濕鎖水精華 $270/25ml


以透明既Gel 庄精華,不論質地還是推開在手背上
也是非常地感到有水份存在
加上沒有香香的香料味道,自然一點我更喜歡這一種呢


搽左係肌膚上,也許我真的乾得要命
其實我應該知道的,望到自己下巴的可怕粒粒
加上摸下去是不滑的情況,一搽精華的時候就完全吸收哂
由其下巴的位置更加要汞多兩下份量tim
看得出我的肌膚乾得可怕的樣子嗎?


當然啦,一枝精華絕對唔夠打救我而家嚴重缺水既肌膚既
所以我會使用它家同系列的面霜
今次會有這一款的強效補濕面霜 $290/45ml 


今次呢款面霜就好似平時我地食既Cream既樣子,
不過就比較滋潤一點,對於防止肌膚水份流失就更有幫助啦
加上它的滋潤度又可以令其水份加入,咁就唔怕乾爭爭啦


雖然看似雪糕般既樣子,實際唔係算係清爽型,
慢慢推開就會見到有似棉花糖的質感
同埋沒有什麼的特別香料存在,只有一點像透明質酸的味道
(我不懂形容,如你是時常使用你就會懂的)


而我既塗搽方式就是以打圈去令肌膚吸收,由其我近來下巴應該是缺水的
所以我就加重了份量在下巴位置,不過可能它本身質地較輕身一點
所以我個人認為精華可以加,面霜就不需要囉!!! 


有這突然冷突然熱的天氣,我肌膚說真的有點一適應不到呢
皮膚嚴重乾燥,鞋到連自己都唔想掂
雖然我有連續地使用它們一星期,不過我自己就覺得有一點油油感
精華方面的確很清爽的,而面霜就有一點像有一層保護膜的樣子
不過要改善皮膚嚴重缺水的,我想仍然需要冷天下每天Keep 住敷面膜
再在好一點的情況下再強力地使用它們囉!


希望你地都喜歡小妹既介紹啦
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴

#產品由Goooapple提供,本人感受不代表全部人#

記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^














留言

熱門文章