【保養】✧✦扭轉肌渴。滿水復活 ❤ Make A Difference Night ✧✦

自從皮膚出現敏感之後,對於產品使用/體驗都會追求一些
比較天然,沒有太多香料成份既產品,始於已經唔係再係後生世女
而對於天然成份既ORIGINS ,小妹就特別喜歡它

而它家最近又推出了一個新的新品,而這個新品真係好岩我呢個而家
乾到要命的肌膚使用,加上是天然成份的,我就更加喜歡啦

究竟是什麼?其實它就是Make A Difference Night 系列當中的
肌膚再生修復水潤晚霜 $410/50ml


係Origins 就深知因為亞洲人仕肌膚天生會比較易缺乏
【Caspase 14 保濕因子酵素】既先天問題
然而設立呢個皇牌肌膚再生修復系列

然而今次新品除左有本身系列當中既主要成份【復活草】之外
仲有兩款主打既成份,就不如等我同大家講下究竟當中既主要成份有咩特別好處啦
復活草有好多護膚品當中都會開始採用,
主要原因當然要數它的特別之處啦

它是源自南美洲既沙漠,點解佢會叫復活草呢?
佢係極乾燥既時候係變成左圖的樣子,緊緊把樹枝收缩成球状
將最後的一滴水緊緊的鎖緊,即使冇左98%既水都可以生存多數十年架
但係當一遇到水呢,本身它體內既糖基海藻糖就會發揮強大既鎖水保濕功能
好貪心地捉住每一滴水,之後就會再將水份流入它的每一個細胞內
仲可以鎖住本身既重量既460倍水份架~
然而圖中既復活草其實就係岩岩滴左一滴水就慢慢開始發大架啦


第二樣主要成份,就是這個掌狀海帶萃取物
其實它的是荔枝既成份既一種,所以蘊含茶多酚,
就可以具有抗氧化同清除游離基既功效

最重要就係可以激增我地缺乏既因素,就可以令缺水同乾燥肌膚
製造天然保濕因子,令肌膚脫離持續乾燥既問題


最後當然就是紫錐花萃取物
紫錐花又名紫錐菊或松果菊,天然草本成份豐富營養
最重要就係可以優化肌膚進行自我修復既問題tim 


在使用今次需要介紹的產品前,
也許肌膚嚴重缺水,加上精神壓力過大
面上既肌膚出現了無數的暗倉,加上殘爆的樣子
看到自己也有一點不開胃,唔知用上今次既晚霜又會有咩特別效果呢


每次利用約圖中既份量既晚霜,然後就可以利用手心的溫度
把晚霜完全推開,然後就可以搽在肌膚上啦


在肌膚上推開後,沒有平時看到的好像成面水的感覺
不過你會覺得它在不斷為你保水,滋潤度upupupup 呢!!


以往一些標明是晚霜的產品也是比較一點是難開的,
反觀今次的晚霜,除了很水潤之外,難推開的問題?
完全不發覺呢,真的想不到呢!!


今次呢個天然產品,我開頭都諗一定唔會即時睇到效果啦
即使平時唔係天然產品呀,都唔會即時睇到效果啦係唔係?
不過今次利用了面霜作出按摩之後,第二日暗倉開始慢慢咁謝

keep 住咁搽它,我d 印都開始慢慢散
睇落我個樣都冇咁殘,咁樣新年見人都冇咁恐怖呀!
睇黎我除左缺水之外,真係要早番少少訓教先掂啦

.

當然除左今次介紹呢個最新產品之外,當然也有它家既其他產品
都係估不到有一點驚喜呢!!
最令我喜歡的就是它家的白米面膜
因為它可以將肌膚上的垃圾吸走同時仲可以令肌膚變白tim 呀


睇下我兩隻手既不同效果就完全知道啦,
真係有一點驚喜,睇黎想美白既話,真係要揀用呢款美白面膜啦


如果你本身也是喜歡天然產品,小妹就真心想推介Origins 比大家啦
因為它雖然是比較貴的,不過效果真心係專櫃當中最令人家驚喜
而真的是有效果的產品,加上而家在它的專門店可以免費有sample 拎取試用
咁就可以試岩先番去買,又睇下係唔係真係我講咁好用啦?

如果都想有機會試用我今次介紹既產品,
就記得一定要去它家既fb 專頁,按取優惠啦

希望你地都喜歡小妹既介紹啦
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
#產品資料由Origins 提供#

記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^

























留言

熱門文章