【保養】寒冬下的懶人物 ❤ 我的第四代爆水神器 。★。

對於爆水神器大家不會陌生吧,在韓國大熱的護膚品不知不覺已經出到第四代
早知我家,到了韓國買了爆水神器第二代回來
仲很驚喜地告訴我,是韓國很出名的東西耶~
我告訴她,你已經被騙了。
人家已經推出了第三代,價錢也比你在韓國買更平呢~

近來小妹就有機會一試它的最新推出的第四代
就睇下究竟它家既第四代比起之前的有咩分別呢?
今次既第四代跟以往有一點不同的,就是一個瓶庄
今次改為一個樽裝設計,也許就更慳位啦


始終韓國既產品都會有不同仿製品,如果大家都知究竟自己買既係唔係假?
就跟小妹一齊去睇下包裝問題啦,首先它在盒頂有一張雷射貼紙
一撕開後,就不會整張也完全撕走
反而會有一點點的銀色在盒上面,所以大家可以留意這一點


今次係第四代,究竟除左外型改變左之外
仲可以集抗皺,美白,保濕同滋潤集於一身。
即使係油性同乾性既朋友都可以岩用架


開頭我都以為呢一枝係以汞庄設計既精華,
不過當拿出來之後才發覺它是一枝"樓"蓋式既精華黎既


打開蓋後,在第一次使用前會發現有一個銀色的錫紙保護膜
撕開它,把精華倒出(需要很用力的)
會有像乳白色的精華霜,但係一推開後就即時變成水庄


搽左肌膚上,就好似敷完面膜一樣咁水潤。
而且仲即時滲入,因為我搽完冇耐已經Feel 到陣陣的小小拿
完全覺得好似即時補水咁既效果,神器果然係神器
真係補水超Work ,最重要價錢又唔係好貴
係周圍都有既萬寧都已經有得買啦 ~~


想同我一樣擁有水水的肌膚又想體驗一下神器既威力?
快d 帶埋萬寧卡同 $168 去買下呢枝神器啦

**溫馨提示: 呢枝野好難拎d 精華出黎用,所以都要大大力咁登先可以,希望佢會改善啦** 

詳細資料可以它家既FB 專頁查詢

希望你地都喜歡小妹既介紹啦
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
#產品由Goooapple提供,本人感受不代表全部人#

記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^








留言

熱門文章