【食❤ 銅鑼灣】♡ 串串貢慶生辰 ☃ 不一樣的生日飯局 ╭✩

唔知大家對於生日飯,食d 咩係唔係好頭痛呢?

曾經我都有咁既諗法,由其又想比壽星切蛋糕
但係去d 餐廳又可能收你切餅費,去食放題又飽得濟
去打邊爐唱生日歌更加九唔搭八

經過無數咁多次既有點無理頭既生日飯後
早前我吃一個蠻特別的生日飯局,事前沒有人知道是慶祝生日的
也算一個蠻驚喜的生日飯局唷!!

今次我地去食既地方就係位於銅鑼灣既醉串啦
唔知佢係邊?其實就係最為人熟悉既一蘭隔離


門口有著特別的優惠,也許吃得多也沒不怕太貴吧
最大的就是吃滿$200 減 $50 呢!


進入店內,發覺朋友們也到齊了
我們一行多人坐在 店內的長枱坐著,
小妹不太喜歡一些坐吧枱既"登",不過一次半次沒問題啦

在牆上有一些特別推介的食品在介紹給大家的
價錢也是由$18-68不等


 不如等我介紹一下我地今次食過d 咩啦
同大家Share 一下究竟有咩係我推介
首先要介紹日式柚子凍番茄 $22

一向不喜歡吃蕃茄既我,但係每次來到串燒店也會點這個凍番茄吃
番茄會以爽爽的加上特別醬汁去處理
今次這個番茄對我而言不算特別好吃,但係我很喜歡它的柚子汁
當作開胃前菜也是不錯的選擇


第二款要介紹的,也是比較特別的食品
它就是煙肉荔枝卷($22)
煙肉的咸味包著荔枝的串燒,雙重的感受呢
起碼吃完個舊煙肉也唔會有陣油膩感存在啦


另外第三款是小妹會極力推介的小吃
它就是燒鱔串 $48 

它一上枱已經引起我既注意,首先要說它的香味很吸引的
加上鱔燒得蠻乾身,皮會有一點脆口卻不會令其鱔肉質變鞋
加上擁有陣陣的椒鹽味道,吸引我的眼睛也吸引我的胃呢


如果不想吃得太多肉類的,我想這個也應該是你喜歡的
我推介的就是燒冬菇($14)

雖然冬菇是以燒的方式,但係加上了醬汁燒起上來菇是乾的
但係卻咬到啖啖醬存在,真的是會飲住啤酒咬住菇絕配呀


來得串燒店又點少得我最愛先得架,咩係我最愛?
之唔係燒雞翼啦,雞翼係小妹最愛既食物之一
 來到這兒不叫一串也有一點對不住自己吧xd
燒雞中翼 $18/串


燒雞翼係我至愛,燒雞腎也是我最喜歡的
多數來到串燒店/放題店我就一定會點的
今次它會以椒鹽加上少少黑椒燒成的
不過今次它燒得有一點太乾了,吃一串也很夠呢!!


作為一個魚怪,對於任何既魚(多骨除外)我都會很喜歡吃
也可以對一整條魚完全拆皮拆骨xdd 
今次我揀了這款油甘燒餃魚 $78

這條魚燒得外表也是很香脆的,內裡的肉質卻鮮嫩
加上又夠大條,即使3-4個朋友分享也可以呀


最後要推介的,當然就是我認為吃日本串燒食品
必吃的,也是最難是是難吃的東西 
燒日本有機甜番薯

這個甜甜的小番薯一粒一啖,吃得多也不會好濟
加上不會太過甜,吃起上來真的也是停不到口呢


除了以上的東西,朋友也為壽星準備了美味的生日蛋糕
作為這晚的晚宴的結束,開頭我也以為這兒切蛋糕需要切餅費
不過也許不需要他們幫忙切開,就也許不用收費呢

這兒的店員也很Nice 有問必得,收野就不會像趕你走的
亦不會在你左右不邊的望望同收野,起碼令你食又食得舒服
傾計都唔會唔比煩住呀係唔係先?
如果下次係拉麵店食唔飽,亦可以來補給一下呢

這兒是銅鑼灣謝斐道440號駱克大廈B座C2地鋪

希望你地都喜歡小妹既介紹啦
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴

記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^
















留言

  1. 呢間個油甘燒餃魚好好食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 認同認同~~~成碟冇咩人食,最後得我自己慢慢食xd

      刪除

張貼留言

熱門文章