【飲料】✧✦ Enjory Party Time ❤ Enjory After Party Time ✧✦

早前一個聖誕一個除夕,加埋新屋入伙Party 

除左瘋狂地吃之外,仲有瘋狂地飲
唔知大家係唔係一個飲得好勁的呢?
對於小妹我慢慢地飲是可以的,只要如果飲得太多
或者酒精太強勁的時候,我第二天起身的時候就會很痛苦

不過今次小妹反而沒有宿醉問題,仲要第二日番工都完全好醒神咁做野tim 啵
究竟小妹有咩小法寶呢?就係來自美國的
NOHO GOLD 


或者你話下?呢兩罐野有可以幫到你解決宿醉問題?
因為今次呢個NOHO Gold  除左來自美國之外
它當中既有一些薑味既,用黎溝一些酒品就可以飲多少少仲唔宿醉啦


早前我拎左我屋企人既私家珍藏來示範一下啦
飲開酒既朋友應該都知我呢隻酒出名哽


我之前只係飲一啖都已經Wing 得一陣陣啦
仲可況我要飲埋佢?真係有d 難頂啵


不過我今次就試下我加埋NOHO Gold 之後我可以飲到幾時先Wing?
由於今次份量不算太多,我大約都倒左約1/4 罐既份量係個杯入面


溝了酒品後,酒的顏色的確是會減淡一點
而且酒的味道就沒有那麼哽,起碼我飲下去仍可以飲到大半杯
它的味道有一點甜,有一點氣,有一點薑味


雖然份量飲得不多,宿醉出現既機率也會少一點
但係始終飲酒太多也是沒有益的呢
不過稍後的新年時間,大家可能也在公司的周年晚宴需要飲一點酒?
在吃團年的時候也需要飲一點酒?如果閣下的是大公司的話就更加需要我今次介紹既產品
因為我發覺近年很多公司都揀在星期一至四期間舉行的
而小妹的公司也是於星期四舉行呢~~
所以大家唔知飲完第二日番工既話記得可以試一下呢罐飲品囉
(如果閣下將會舉行婚禮的話,記得要準備這個東西)

如對今次介紹產品有興趣的朋友,可以到以下地方查詢
FB: NOHOASIA
IG : #NOHOASIA 

希望你地都喜歡小妹既介紹啦
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^







留言

熱門文章