【保養】。★1。2。3 只需要三步❤ 令黑頭粉刺通通消失 。★。

夏天的油脂令毛孔更不斷地擴大
我既黑頭,粉刺,暗倉更加爆到嚇死人,雖然都去過做Facial 
但係始終黑頭都好快都走黎同小妹Say Hello
大家都知成日走去o即黑頭其實會個毛孔發炎之外
其實仲會留底一個個小孔係鼻個度,仲唔係名乎其實既【士多啤梨鼻】

雖然市面真係好多好多既去黑頭既產品,黑頭貼嗎
小妹由年少的時候購買了當時最受歡迎的黑頭貼
直到近年也使用上不少的韓國品牌的黑頭貼產品

今次小妹又再一次試下韓國品牌的黑頭貼,
聽說這個CNP Laboratory <毛孔緊緻黑頭淨鼻貼套裝>
係韓國也算是蠻出名的唷,就連Running Man 既劉在石也是它家的VIP 呢!!

係分享點樣用它們之前,當然要同大家分享一下
究竟係呢Set 野入面究竟係點樣Step 1,2,3 啦
 係呢個套裝入面就有1同2 既鼻面膜
同埋一包黑色既棉花棒


本身我想同大家分享我個嚇死人既鼻子
但係我點樣影都係睇唔到d 毛孔
所以就直接示範怎去使用好了

首先,先要使用上白色包裝的那一張1號鼻貼
這個1號的主要就是有效溫和溶解頑固黑頭
及把固積已久的深層油脂污垢輕鬆快速地從毛孔排出來。
而它的主要成份就包含了
CNP 獨家專利舒敏複合配方
 北美金縷梅水:收緊毛孔
鼠尾草萃取精華:鎮靜暗瘡粉刺
薄荷萃取精華:清涼質感,舒緩肌膚


在洗完面之後,最好就係做埋深層清潔啦~
再搽埋爽膚水就可以把黑頭貼貼在鼻子上啦
或者大家都可能以為它是貼紙既方式
但係今次呢款鼻貼係同面膜一樣的質地,
所以即使個鼻貼貼得唔係好岩位,郁番正既話都唔會令鼻子受傷架

而敷上呢個鼻貼最佳十分鐘,點解係10mins 呢?
因為如果少過10mins 又太短時間,黑頭粉刺唔會排出黎
而多過10mins 呢?又會令黑頭粉刺走番黎入去毛孔入去啦
所以呢十分鐘就係最完美啦!!


然後就來到第兩步,使用包裝內的黑色棉花棒清除鼻子上既油脂
亦可以同時用"眉夾" 輕輕力夾出有一些黑頭粉刺的頭兒跑了出來
然而它未能跟鼻貼一同被吸走,就可以夾它囉
如果你話我唔識夾或者唔知點整番佢出黎好呢
就可以用棉花棒輕輕壓一下,它們也會自動走出來囉!!


第三步也是最後一步,就是使用上兩號的鼻貼(綠色的那款)
同樣都係敷留約10Mins做留修複及管理毛孔既作用
今次呢個鼻貼通樣都係唔係貼實架,加上有一點冷涼感收毛孔一流


最後來看一下我的棉花棒的頭是真的有d 黑頭粉刺走出來的唷!!
最重要係佢唔係貼實個肌膚,咁就可以做到清黑頭粉刺之如
仲唔洗令個肌膚因為個貼實既問題攪到它發炎啦


如果大家睇完我既小小分享都有興趣想買黎試下
係唔係真係好似我咁講到咁Work
就一定要去它家既專門店"尖沙咀LCX專櫃"
3set 裝 $89
10 set  $268
同埋指定既屈臣氏都有得買架,詳情可以睇番它家既官網
http://cnpcosmetics.hk/


希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^









留言

熱門文章