【彩妝】快來跟我乾一杯 ✿ Please Call me Wild's Bad Girl ♪゚


唔知大家看到我這張相,有想到這是小魔怪嗎?
一向也給大家的印象也許是走比較斯文的形象
(真心不敢說是自己是走甜美型...欠打的XD)

但係成日睇黎睇去都係呢個斯文Look,如果來一個小衝擊
轉換一個新既形象唔知大家又會唔會有一個新驚喜呢?

今次我同樣都會運用上Too Cool For School 家既產品
去化上這個壞女孩的形象,開始接受我的變裝嗎?

首先同樣我也會先用上了它家的
【Get Ready Dual primer】雙重遮毛孔妝前底霜 
作為打底之用的,說真的,現在我已經轉左呢枝Bass 做常用的
主要原因就是因為它除左好水潤同好好推之外
最重要都係佢有個遮毛孔既功能係度xd


由於我在上一篇文章也有介紹過怎去使用它了
今次就不再用介紹了,直接跳過吧
如果想了解多一點這個Bass 的詳情可以看回我Blog

亦因為近來我的肌膚不算太好,加上早前去左做義工把我肌膚變黑了一度
所以我就直接轉用自家的粉底作遮暇之用
我要開始努力使用一下美白產品啦xdd

那我就跳過了底妝部份了,直接來化個眼妝吧
因為今次我會以壞女生的造型,所以眼妝部份是比較集中的
所以今次我集中地介紹我怎去化上眼妝的


真心要推介這枝
Dinoplatz Eye Shadow on Flatio 
#2 Peach Gold $120
唔知大家有曾經試過眼影好似搽左幾層都唔上色咁?
其實有時都因為大家好順便地搽埋碎粉
令肌膚上完全是清爽的,但係眼影都係以粉庄的嗎
所以有機會係根本上左d 粉都唔顯色

但係如果你用上一款膏庄既眼影作打底,
除左可以令個眼影更顯色之如仲可以唔洗搽咁多層tim 呀

今次我會除左搽左眼蓋之如,仲會搽埋個下眼線位置
或者你會問個度咁細範圍點搽呀?
唔緊要可以手指尾點一點在下眼線位置
再用上棉花棒ban 番開就可以囉!!!


然後就當然是來重點啦,今次其中主角是這個Glam Rock 系列既
Glam Rock Urban Shadow #06 
今次小妹得到係深藍色的,當時曾經有一刻想在上一篇的文章以眼線之用
最後我仍然把它留在今次的妝容把它作我最重要的武器
這個眼影是搽第一層是蠻淺色的,不斷的加上去是可以很出色的唷!!


首先我會把眼影搽在中間點上,然後再用上眼影左右地Blend 鬆
如果認為它不夠出色的,就可以不斷重復地加上顏色
直到你認為足夠為止就可以囉!!

然後要大眼妝當然少不了眼線吧!!
所以今次我同樣會使用上次也有介紹的#1 Midnight 藍色的眼線筆
今次為了把眼晴放大一點,我需要使用上眼線筆把它完全放大

先把眼線筆畫上45℃ 既角位,由於小妹的眼晴是有一點向下的感覺
所以只可以把它畫在水平線的位置
最後也記得要畫上一個眼線的位置包括是上眼蓋的,
同埋下眼頭的位置也需要唷!!! 
(如果你也是像小妹的新手的話可以先用上白色眼線筆或者眼影作為起稿之用)


剛剛就畫上了眼線的位置,當然就可以再把那個空間位置填滿吧
如果想看下去沒有那麼實的話是否以使用上藍色的眼影
但係今次我就直接揀選了那枝藍色的眼線筆作填色
也可以將眼線Blend 鬆,看下去就不會是一條條的眼線吧


為了大家不再看太多太多重覆的圖xdd
我已經快速地搽左眉毛同夾左睫毛,但係真心再次推介呢枝
【Double Long Lash Shaper 】$200
雖然我真係好多既睫毛液,但係好少睫毛液同時照顧上下睫毛
仲可以做到好自然而不會有一舊舊既野係個睫毛上面,
但係加長既效果就未算好完美,但係它廷既角度就認真做得不錯囉!



由於我既眼妝是如此濃的話,今次睫毛就當然需要搽多幾層啦
而我為了這個眼妝我是搽了3-4層的呢,同樣我是不懂搽Z 形的睫毛
但係它仍然可以做到同樣既效果,最重要係唔會溶呀嗎!!


最後我的眼妝也尚算完成囉,然而就可以加上胭脂及唇膏就可以囉!!
看下去是否有一點惡的呢?


還記得我早前的紅唇嗎? 
【Hot Girl Lip Sticker 】#4 Tangerine $120
早前我的妝容就覺得它太紅了所以我就把作配角而己


今次小妹就不再作遮暇了,直接來個紅唇看看唷!
因為眼妝已經蠻濃的,所以今次就直接來紅唇好了


不過如果你也是跟小妹一樣的很厚唇的話,就可以再把它修飾一下唷!!
始終而家我看下去的唇就很厚呢,如果薄一點就可以更加好了!!


有興趣想跟我來喝一杯紅酒吧?
來跟我喝一杯,為我們的自由
為我們的生活,為我們的愛情來喝一杯


今次小妹的挑戰絕對是不完美的,因為始終濃妝不是我專長的
但係希望今次既挑戰也希望令大家覺得我也有另一方面的
最重要都係同大家分享一下,同一樣既化妝品也可以做出不同造型既效果
唔會一件產品只可以化一個妝容既!!!
你會喜歡那個小魔怪呢?


希望大家也會多多支持,如有任何問題歡迎大家係度問我架
又或者可以問番Too Cool For School 既各位同事啦!!

今次也希望得到大家既支持,你地既支持就係我打得更多既動力
想看回有關Skincare 既文章,就可以看回這條Link啦


彩妝部份----Sweety Girl Look

而今次也是我作為Too Cool For School Gossip Girl 最後一篇的文章
希望籍今次既文章令大家更認為TCFS 家既產品
也希望大家在小妹的文章中可以得到更多既知識,
謝謝大家既來臨^^ 

**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
##所有產品由Too Cool For School提供##

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^
























留言

熱門文章