【保養】讓我隨時隨地Relax 的小法寶 ◕‿◕ La Estephe煥采保濕眼膜 ♪゚

最近公司的工事的確令小妹是有一點吃力
因為突然地要由一個普通的小員工就要當一個多項才能的打雜
精神壓力說沒有就是騙你嗎,人家在職場打滾多年也沒試過一次過連當幾職嗎.....

就是因為那個壓力,令自家的肌膚抗拒力有點差吧
就連明明很早睡也可以出現大大的眼袋及黑眼圈呢
幸好早前有機會一下瑞士品牌La Estephe
煥采保濕眼膜 


既然要試一下眼膜,首先了解成份之外都仲要了解它的品牌
其實我對於這個品牌我一早已經認識了,因為我家媽是定的fans 呢
家中也有不少它家的精華產品

瑞士生物概念護膚品牌La Estephe,
是集團主席Hassan D. Neilson (1938-2004)在任職國家生物研究院期間,
發現生物界中大部份生物的細胞養份與人體肌膚所需的相同,
於是展開研究,並於1973年成立La Estephe,多年來致力發掘各種適合肌膚的養份,
並取得專利配方,為瑞士科研美容業的里程碑,掀開美容界新的一頁。

今次呢盒眼膜一盒總共有六片,都以獨立包裝設計
隨時隨地帶它出街keep 住靚靚肌就話咁易啦


近來小妹試的眼膜也很想禮服蒙面俠的眼罩
不過它的有一點好,就是它透薄得像透明一樣
即使係公司敷完,冇咩同事特別行過黎你身邊的話
都冇咩人知道你敷過眼膜咁濟,仲可以有一個精靈既眼睛出黎見人tim


來一個近鏡的是否真的很透薄的,
起碼我敷完係我家男人面前行黎行去既時候
他都唔知我敷左眼膜xdd


的確敷完它之後,肌膚看下的細紋是會減了一點點的
它就是一個絕對一個非常的好的急救地方!!!!


近日小妹終於都係要忍痛去做一下脫疣既問題,由於它是用燒死既令疣消失
亦令整個面部有一點點既黑色點點,真係好嚇人架!!
所以我就快快手去敷d 面膜眼膜去令肌膚強力補濕

而我近日就不斷敷住呢個貴價面膜終於令個傷口得以改善,
最重要就可以令它變細左,起碼唔洗咁嚇人呀雖然真係好鬼肉酸xdd
(請留意真係好恐怖....)


雖則它是非常的不便宜,但係它絕對是貴得是物有所值的
因為如果你曾經試過肌膚乾到d 眼紋走哂出黎
但係敷左它之後,即使幾唔夠訓都好都可以令整個妝容好貼服架

極力推介,必定令你愛上既眼膜!!
SA SA 獨家發售

**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
##產品由 La Estephe x SA SA提供##

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^











留言

熱門文章