【活動】跟WWF 齊齊育養海岸✧同遊三門仔紅樹林 ╭☆


看到這麼美的環境,大家會想到在那兒嗎?
其實這個美美的環境其實遠在天邊近在眼前
只需耍走在去大埔的三門仔就可以看到呢!!

在大埔說真的有著不少的美麗郊遊環境,
小妹早在兩年前也曾介紹過大埔的龍尾灘

其實三門仔既前身唔係有人住架,只係因為早前政府需要收回某個位置
需要重新安置原先的居民就在三門仔給予他們居所
才有現在的三門仔村,當然有人居住的地方加上了他們是以捕魚為生的
不少的垃圾也有機會隨著河流/海水流到不同的位置

而今次我地到達三門仔主要都係參觀海岸之如
仲去見識一下紅樹林既重要性及不同的海洋生物
何謂紅樹林呢?其實它就係咸淡水交界既位置
點解大家要努力地保育它,主要既原因也是因為沒有它
有很多生物也有機會不能生存


由於我們人數也算蠻多的,所以分為三大組
而小妹的那組就由這個陽光女生帶我們走遊這個海岸啦


一路行的時候,除了有屬於紅樹林的植物外,
我留到得最多的東西就有以下既物品....
我想不用我多解釋吧?
這條船為什麼會在紅樹林,我不深究了...
但是我相信,漁網,魚標,帆布,粗麻繩等等....
這種種的物品都有機會是鄰近的漁民遺留的東西,
經由海水不斷沖激直至湧至這個海岸呢


或者大家覺得一個漁網一個帆布都唔係好大問題o者
係我地人類眼中沒錯,這是很小的問題
但係對於這兒的小動物就絕對是一件影響它們生存的問題


究竟我地睇緊d 咩咁肉緊呢?
其實我地每行緊每一步都有不同既海洋生物存在
所以大家一睇到d 好特別既生物都會狂影相


這幾款也是小妹看到的海洋BB 呢,我地一路參觀呢個海岸既時候
每行每一步都會好小心架,因為好怕會整到它們每一位嗎


參觀完海岸,當然也要著手去為我們的環境出一分力
係我地呢個團隊中分開三部份,
主要就有了解有什麼既海洋動物存在三門仔海岸
也有的就是處理海洋垃圾,分別有分開為大及細的

而我們這組就是處理大型垃圾的,大家知唔知係咩大型垃圾?
其實唔係大大件先叫大型垃圾,係海岸大過1cm 已經叫大型垃圾囉!!

而我們這組就在WWF 同事們替我們規劃的位置內執垃圾
大家想像到我們短短的時間可以執到幾多既垃圾?
一件兩件?定係五件?
其實.....我們執到起碼有成三大Part 既垃圾
只係執左只有約15mins 仲要係單一既範圍
可想到在整個三門仔海岸會有幾多垃圾可以執到呢?
仲可唔可以諗到整個香港會有幾多頓既海洋垃圾呢?


而我地執完d 垃圾亦唔係擺哂係度等佢搵人幫我執
而係我地會將它分類,睇下會有冇d 咩物料可以回收
同會多數有d 咩公司既物料(如飲品樽,紙品飲品盒,食物包裝紙等等)
如有藥袋的話我們都會睇下望唔望個地址就可以知道大約既位置啦
邊度令d 垃圾沖上呢個小海岸既!!!


今次呢個活動雖然係一個又熱又曬仲要係打風前夕出發
但係亦冇阻我地一班女生不怕曬黑既風險去做做義工
沒錯!!平常看到我們也可能是去參加一些品牌活動
或者去狂食野等等既節目,但係其實我地也會社環保出一分力
即使熱到汗流得癲了,暑也中了也沒問題的!!

但係今次我地執一少部份,其實不代表明天,後天會沒有垃圾的
所以也希望大家能小妹一樣,減少製造垃圾,不要亂掉一通
最重要可以將垃圾減至最低,如小妹就會將Office 的用紙作雙面使用,
如果雙面也使用完就留作食lunch 墊木台等等

盡量使用毛巾抹汗,抹咀抹手等等,也可以環保之如唔洗帶咁多野出街嗎
當然盡量也少用一些膠樽類的飲品,可以的話自己帶枝水出街都幾好架
或者自己整定d 檸檬意米水,美白之如仲可以去水廋身tim !!!
我都已經身體力行,希望你都會跟我一去幫助一下地球伯伯啦


我地既小小力量就已經登錄在某幾份報紙上,
希望我地幾位出哂既汗水,曬黑既肌膚都可以令到咁多位朋友
更加留意我地香港既環保問題!!
身體力行!! 為香港出多一分力,除左普選!!
環保其實都好好好好好重要架!!! 


特別嗚謝WeShare x WWF 為我們今次旅程帶來無限的回憶!!

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^












留言

熱門文章