【保養】✧ 泵。泵。泵。為肌膚泵滿水 ❤ 抵用的Aqua pump補水王 ✧


近來小妹很懶,有時個人太攰一兩晚沒有特別保養肌膚就開始出事
唔係乾到自己也認為頂唔順呢,再補救需要是可行
但係又係令個面太乾太乾
也許年紀開始大,肌膚既水份又流失得好快

韓國之前推左幾代的爆水神器,有朋友說很好用,
有朋友說它使用後沒補水反而更缺水
有一些更加有敏感的問題存在,攪到小妹都唔知試好定唔試好

不過最近我試左一件產品,如果我肌膚好乾既時候
又需要化妝,呢件絕對係一件不錯的好物
它就是大家也很熟悉的Mark House 新出推的補水王
Aqua Pump補水王精華



#2 Aqua Pump補水王精華蘊含具有高效護膚成分的因子
從酵母中萃取升級版超強保濕因子Ceramide3(神經醯胺3)
有效為肌膚打造完美的水潤屏障引入源源活水修補肌底細胞
發揮3秒極速的泵水革命
循環補水釋放大量水分子提升肌膚水分循環
細胞回復飽滿水潤嫩白
深層儲水鎖緊細胞密度提升肌膚儲水能力
令肌膚緊緻提升收縮毛孔活化更新
長效鎖水超強保濕因子Ceramide3
在肌膚表層形成天然鎖水屏障鞏固肌膚自禦力
防止水分流失延緩

打開蓋後你會見到有一層小膠蓋的,
但係它不像平時有機會連蓋一齊拎得起,因為本身當中既精華會把小蓋痴住
所以應該是你用到咁上下,先可能有機會出現咁既情況


平時我地用開既精華唔係好水水,就係傑少少,
但係絕對唔係會咁大樽啦,今次呢個精華呢
唔單止可以豪用,即使做Sleeping Mask 也不錯的呢


先用手來做一個小測試,我發覺了怎樣才可以發現到有水珠的出現呢?
不是利用推的方式,而是需要打圈的方式就可以見到啦
如只利用推開的方式就只可以輕輕地看到薄薄的一層水份在肌膚上


來一個小測試,如我所講,將精華搽在肌膚上
然後利用打圈的方式就可以慢慢看到有小小的水珠出現
當然嗎,我做不到它的一粒粒在肌膚上,但係可以看到很少少的效果
我的相機影不到給大家看看呢


今次這個的精華,說真的它含有了多種用途
當然有精華是必有的事情,但係我也會把它用作上妝前
因為有時天氣會太乾啦,又趕時間化妝
敷面膜是絕對做不到的事情,但係用左它之後上妝明顯會貼一點的

不過我就比較少用上它用Sleeping Mask 啦,
或者咁講,我本身就是怕用上Sleeping Mask
自己太難訓,成日會轉黎轉去,又懶會去換枕頭袋
所以盡量我都會比較少用呢d 面膜
最重要它本身是有一點傑,所以我就更加不太懂使用份量了

但係以這個價錢有咁罐精華,真心是抵玩之作
有興趣的朋友可以到各大的萬寧選購

來吧,看看我嘗試Mask House 其他產品的文章吧

。★゚ 當幹細胞 x 分子結合 ◕‿◕ 隨時隨地亦可以補給肌膚需要☆.。



如果對Mask House 產品有興趣的話可到以下網址找它們呢

Facebook 專頁: http://www.facebook.com/maskhouse
官網:http://www.mask-house.com/index.php


希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^









留言

熱門文章