【活動】為肌膚提供保護 ❤ 在秋冬時刻使用Linola 。★。

係面部既肌膚,小妹會非常地重視地護理它
但係反觀身體上既護理,唔知你又會理佢有幾多呢?
小妹自問是一個絕對懶過鬼既人,你叫我搽Lotion 
簡直你叫我去死過好過,加上自己又是怕淋痴痴既
所以我諗唔係乾到自己頂唔順都未必走去搽Lotion

不過如果平時好好護理自己既面部肌膚
但係身體上係唔理咪好大對比?
加上我自己本身身體上有一些一點點的紅色點
近日在網絡得知是一種炎症,需要經常做磨沙及搽一些極為滋潤既Lotion
加強它的保濕能力,究竟是什麼東西可以幫忙解決呢?

近日小妹在電視上看到有個廣告,是一隻藍色的公仔
在介紹一個德國品牌的潤膚露,它指可以解決濕彥乾性肌既爆察
令我也有留意這個品牌,想不到近日小妹也有機會可以接觸它

早前參加由Jessica 舉辦的
 Linola X《旭茉JESSICA》冬日護膚體驗工作坊
有機會可以了解一下究竟Linola 呢個品牌既產品係點樣
最重要就有請來德國科學家Dr Wolff為我地講解呢個牌子特別之處


係介紹不同產品之前不如就先了解,
點解會有一些常見引起皮膚乾燥的誘因:

1)如經常持續近距離接觸熱源,會瞬間減少肌膚濕度,流失水分,變得乾燥;
2)長時間曝露於陽光底下,猶如置身高溫浸浴及淋浴;
3)使用刺激性肥皂或洗滌劑均是令皮膚乾燥的常見的原因
4)使用未經專為乾性或敏感性皮膚而製的肥皂或沐浴產品,
更會加速肌膚水分流失,令皮膚變得乾燥失去光澤。

咁不如就等我介紹下究竟Linola 旗下有咩既產品呢
上至洗頭沖涼,下至搽手搽身搽腳既產品都有


不如就等我介紹一下,
係秋冬時刻做office 既女生我想一定擁有一枝的Hand Cream 
Linola 護手霜 (Linola Hand) $69/枝
(非常乾燥、粗糙及手部出現龜裂現象適用)


當中含有亞油酸有助肌膚自然再生
加上佢搽完好水水,而且吸收迅速,為肌膚營造清爽不油膩的保護膜
含有脂肪酸與甘油,減少皮膚的緊繃感
最重要就係不含防腐劑、矽酮、礦物油或尿素
即使你係敏感皮膚都唔怕使用架


第二枝要介紹既就有呢枝
Linola 護膚霜 (Protective Plam) $169

呢枝既護膚霜真係對於我黎講係一枝恩物,唔知大家會唔會係每月一次既時候
除左有朋友會有超級唔舒服既時間之外,仲會唔會有說不到的痕/痛呢?
即使經常更換也是會令到那個位置特別易損/痕
小妹就是會出現的那個情況,通常我也是使用爽身粉減低痛楚
但是總是暫緩一下情況沒法改善呢~

但係在會場得知呢枝護膚霜就可以於私密部位,
BB 既Pet pet 等等嬌嫩肌膚都可以使用上它的呢!!!
而它可以為皮膚製造持久透氣防水及防刺激的天然保護膜
又可以減少嬌嫩、易受損肌膚的水分流失及發炎


介紹左手同私處部份既產品,當然面部肌膚也需要保護一下
有時肌膚太乾/BB面部爆察等等
就可以用上"Linola 面霜 (Linola Face) $149
(極乾燥面部皮膚適用)

適合極度乾燥、易於痕癢或易生皮炎的面部肌膚
搽左它之後可以減輕皮膚乾燥,發炎以及痕癢的現象
而且可以促進皮膚屏障功能的自然更新
當中含有亞油酸、甘油、白蠟、乳木果油脂或燕麥萃取物
經皮膚科專家測試,不含色素,防腐劑或礦物


講左咁多護膚產品,不如又講下D 洗頭產品啦
今次呢款洗頭產品就係
Linola 洗髮露 (Linola Shampoo) $129
(乾性、敏感頭皮適用)

呢枝洗頭產品岩因為天氣轉變,
令到因乾燥或皮膚敏感引致皮屑的治療
加上呢枝洗頭水含溫和的清潔化合物的特殊成分
(例如葡萄糖基)、天然潤滑劑及亞油酸
同樣經皮膚科專家測試,不含染料、防腐劑、矽樹


這款洗頭水是以透明質地,最重要沒有什麼的香味
所以不需要太擔心敏感情況唷!! 
因為這次同樣是不含染料、防腐劑、矽樹嗎


當然要介紹的就是我覺得值得推介既產品之一
它就是Linola 潤膚露 (Linola Lotion) $169
(身體全方位適用)


body Lotion 絕對不是我杯茶,又淋又難吸收就是我最怕的東西
但係這款除了吸收很快之外,最重要是很滋潤及很水水的
而當中既成份含有珍貴的薊油
(亞油酸含量高,為健康皮膚製造的天然保護層)
仲可以形成防水保護膜,防止肌膚水份流失
如果你係冬天會因為乾而攪到好痕既朋友,呢一款Lotion 一定好岩你使用


最後想介紹比大家認識就係呢枝專搽腳使用既Lotion
做OL 既女生,唔多唔少都會需要著高跟鞋
但係著得高跟鞋多,就有機會令腳底既皮層加厚
有時仲會爆裂好痛架嗎...所以就可以試下呢一款既
Linola 護足霜 (Linola Foot)$129 


今次我出動我肥美的粗腳來一個小示範,本身好想用腳爭架
但係太難影比大家睇個效果xdd
本身產品含有亞油酸能促進皮膚保護屏障功能的再生
又好易於塗抹及快速吸收,有效改善肌膚彈性
你睇下一搽完,我腳D 紅點都好似即時減淡左咁呀!!
仲可以對抗足部皮膚的細菌及真菌繁殖,咁就唔洗隻腳會發出味道啦~


介紹完呢個系列,有冇令你心動既產品先?
呢個來自德國既系列,設計沒有華麗既包裝,但係實際既效果
加上價錢上比較親民,Hand Cream 我應該會買來送給妹妹呢
有興趣的朋友可以在萬寧選購

P.S. 當天的MC 是李麗蕊小姐黎架,難怪一路睇介紹
一路覺得把聲咁鬼熟啦,一拍埋之下,完全係大頭與細頭既分別呢


特別嗚謝**Jessica x Linola **提供是次活動

希望你也喜歡小妹今次的分享
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^
















留言

熱門文章