【生活】把盆栽化作甜品 ❤ 跟Money 老師齊齊上堂 ✧


整蛋糕,真係係小妹咁多年入面都唔知整左幾多次
叫我煮飯反而仲會識少少既,今次可以成功整個小小的Cupcake 

早前小妹就有機會到荃灣Money 老師的Workshop 
學整這個【盆栽蛋糕】
之前曾經好迷這個蛋糕的,因為早前美x 出既時候
我直情去預訂番屋企慢慢食

言歸正轉,講番我地今次既【盆栽蛋糕】既主要材料啦
當然要有整蛋糕既主要成份啦,
有蛋1隻,糖25g ,麵粉28g,鹽少許同埋菜油既



而老師也為我們每一個人準備好每個蛋糕既所需要既材料同工具係大家既位面前


首先由美女Money 老師先講解點樣開始第一個Step 
首先要將蛋及糖一同打至變奶白色,然後待用


既然係咁,就開始小魔怪整餅啦!!
不過唔知點解我隻蛋打得特別衰過人
先將它打勻後就可以準備落糖啦,但係經小妹既錯誤示範
盡量係糖未完全溶哂之時一定要同蛋打勻,唔係就十世都係keep 住原地啦


打蛋其實都有個小技術架,唔係大大力就可以打得勻
反而要食左個重心落去個蛋漿度,就係要有空氣打入去
最好就係要打斜少少個碗連續地快速轉動那個蛋醬就可以啦


最後我要麻煩老師幫忙打至傑身同時慢左太多的程度
就是倒在老師預先擺放的比我地既碟上
記住倒係碟上面之前一定一定要有牛油紙
唔係一定起餅個陣就麻煩啦


當焗完個餅底出黎,就等佢擺一陣可以進行第二樣行動囉!!
係呢個時候就可以去做Cream 既部份啦


老師已經為我們準備好了忌廉及煉奶在碗上面
同樣以打餅底既方式去打至廷身
老師話當我地打至有一點變白色的時候就可以加埋雲里拿油架啦


今次好成功竟然好快就可以完成打CREAM 既部份\
不過依然係比老師串了一下=口=


最後就將老師自家整的朱古力盆栽,再加上不同SIZE 既餅底
一層餅一層Cream 咁切上去,不過經過小妹吃過之後
發覺係唔好以為餅多就係好,反而我認為整多d CREAM 仲好食


整到頂頂既時候就可以再拎多d cream 去封番個頂頂啦,
呢個咁靚既封頂部份絕對不是小妹手筆
係由我一位美女朋友幫忙處理,一陣講你知係邊個呀


最後就將我地整剩既餅碎,成為泥既面
當然你可以用番d 深色dd 既餅乾處理都可以架
呢個小蛋糕就完成啦^^


最後當然要多謝老師MONEY , 阿wing 既幫手影相xd
同埋美女圓圓幫我攪個蛋糕啦,唔係我諗我十世都唔洗離開啦


如果大家都有興趣跟MONEY 老師上堂既朋友
可以到老師的專頁 "MoneySweet"
聯絡資料: 
電話: 5118 0240
e-mail : moneychoclate@hotmail.com

特別嗚謝 Fashion & beauty x money workshop
提供一次整蛋糕既小機會^^
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^











留言

熱門文章