【生活】跟Kitty一同慶祝40歲生日 ◕‿◕ 一齊Hello Kitty Go Around ♪゚

每年十月尾除左係一年一度既萬聖節之外
其實也是每年為很多朋友喜歡既Kitty 生日大日子
原來時間真係過得好鬼快,轉眼她已經40歲啦
雖然早前有報導指出它是一個英國少女不是一隻貓
但係喜歡Kitty 不會只因為它是一隻貓或者一位少女嗎

早前小妹有機會去率先試玩今年係會展既Hello Kitty Go Around
一試我一路都恨去又唔捨得去既Party
係今年係Kitty 40周年既生日,所以今年它今年呢個Party 就
將它40年出過既產品東西一次過Show 比大家回味一下


一入場就可以見到有兩個好靚既場景
我地幾個一入黎就嘩嘩嘩嘩,因為真係好靚係真既
喜歡Kitty 既朋友一定會比我更癲的呢xdd 


另一個既影相點就是它家既摩天輪,可是嗎....
小妹相機沒有電忘記把它影下囉,其實是很美的呢
當然也可以在這個台上拍一張照片吧,有機會的話可以見到不同的卡通公仔呢


再要說的當然就是這個Kitty Garden
其實它的主題就是Memory Garden 
Meomory 記憶....你估入到去你會否找到你的記憶嗎?


在花園的左手面會有這個小印臺,你會否曾經擁有一個的嗎?
在小時候,要媽媽買東西就是必須擁有好成績
這個印臺我曾經擁有,為了得到它
我要得到3次的默書100分,所以我對它是珍惜得不得了....
你有否這個嗎?


而這個小書包我就沒有得到過,不過曾經嗎xd
在幼兒園是有一個這樣的小袋子,很細個像我們裝散銀的Size
很記得老師送給全年最乖的小朋友,可是那個不是我嗎-口-


最後要提一下這個計算機,我想在而家你去精品店也會找到它
它價錢由我看著它是1xx 到而家2xx 我仍然不捨得
讀書時睇到媽咪話買左咪比人偷,買黎做咩者!?
到左做野個陣,同事話買咁靚既野番黎公司用哂左者
我一路也很恨擁有,但係一路也認為它的價錢令我卻步
在這兒按一下也許當擁有過吧xdd


另外花園入面仲有萬能筆盒,如果你是我的年代你就知什麼是萬能筆盒
那個筆盒是可以好像萬能俠一樣識變身的
當時那些筆盒要成5x 蚊一個,多年前妹妹想要一個唔知咩卡通係商務要79蚊
但係而家我阿妹都已經唔會再用筆盒既年代,你估如果個筆盒而家價值幾多錢?


去完花園我地就去郵局啦~~
去到呢個郵局只需要付出一張遊戲劵就可以得到一張自選既明信片
同一次性寄去本地既機會啦


咁今次會有八款既明信片啦,小妹最喜歡就是第二款
穿住馬戲衫的那一款明信片啦,其他一張張的明信片
也許你認為沒什麼特別,其實有一些明信片是可轉為筆筒或者其他用途的


而點去寄明信片比你最親愛既朋友呢,就係首先要寫好張卡啦
記得要寫地址呀!! 職員也會給予一個$1.7的郵票比你
然後就可以蓋上一個在會場獨有既印章把它寄出啦
***記得唔好蓋係個郵票上面,人地打回頭架***


之後就可以係番呢個郵局度寄比你最親愛既朋友仔啦
見唔見到我最右手面的那個貓頭鷹公仔
雖然它是配角但係我也很喜歡它的唷!!


或者你揀唔寄信都可以呢隻大飛機拍拍照的呢!!
曾經7-11 也有換過同款的門布那時吃雪糕吃到人也癲了
你也否同我一樣做過這件傻事嗎?


另外就再快速地說一下其他景點吧
好像有神社的位置,那個位置絕對是拍照的好地方
但係要留意燈光的控制,但係很好拍的
其中一處就是這兒可以扮掛上那個許願牌子吧

另外也有一個像日本一樣的許願地方,但係要留意唷!!
是需要一張的遊戲劵去換取一個許願的機會唷!!


p.s. 那兒有個女生好可愛有一點像火野麗的
(別問誰是火野麗,你懂的就是我年代啦xd)


另外也有一處電影院的位置,大家在這個位置可以拍拍照
在這個賣飛的對面是有一個賣花的小店,
懂得擺Pose 的朋友們絕對要把握機會拍好照片唷!!
而我呢就走進戲院看看各位Sanrio 的朋友係它們既城鎮既日常生活
或者大家會覺得好無聊者咁都好睇?但係我地幾個真係企左係戲院入面
都有5-10mins ,睇到有d 唔願走呢~或者你會問究竟係點架即係?
簡單講就有d 似農物物語的流動版,可以值得一看的


極力推介,如果大家想跟Kitty 玩過山車的話,記得要到這個樓上的
過山車處拍拍照囉,但係坐係Kitty 的朋友最好是廋的
唔係就好似小妹咁樣愈影愈肥架啦xddd 


提大家一點,在過山車下面是有一個這個小小的公仔
我不知道它叫什麼名字,我叫它做馬騮仔!!!
環境上是黑一點的,但係未必個個知架xd
同埋其中今次活動既APP 其中一個相架會係度有QR Code 架!! 


最後影相的景點就以狂歡了的XO 作為最後的終結吧
它就是藏於日本花園既旁邊的道路
喜歡的朋友絕對要找找它們唷!! 


講完景點又不如講下d 小遊戲呀,
當中既遊戲分分鐘係比會場限定既更靚更棒架
咁就等小妹介紹d 遊戲邊d 可以拎到禮物架啦

好似呢個由IT 合作既釣魚遊戲係一個集力量集中手力既結合
因為它要你利用單手拎住枝棒,利用手既力去釣上轉動緊既公仔
而個釣要釣到D 公仔上面既釣先得架~!!
難度: ❤❤❤❤


另外呢個又係考運氣,力量既小遊戲
這個給Kitty 爸爸送報紙
每個人在遊戲前要是三個的報紙,你要將報紙利用小槌
令報紙在爸爸的前面那個位置/郵箱的上面
呢個難度絕對有❤❤❤❤❤

點解咁難?因為你這個小槌你打落去太細力又唔得太大力又唔得
你要整好個力量岩岩好擺到係爸爸面前係絕對難度極高既
除左有運你也要懂得做力量的


搵完爸爸就當然要同媽媽見下面啦,今次要幫媽媽
一定去整蘋果批,如果你是Kitty 既Fans 就一定知
Kitty 最愛吃媽媽整既蘋果批

呢個遊戲就係要將你前面的三份材料擺係適當既位置
就好似蘋果要放係個磅上面,
麵粉係微波壚上面
仲有牛奶係放係個樽入面
呢個遊戲相對黎講都比較易但係要識運用重心啦
就好似蘋果要拋物線咁到,麵粉要細力d
同樣牛奶都係~~


最後送上跟這位美女的相片作最後終結吧
今次介紹既活動將於16/11 就完結架啦
想去玩既朋友就快d 去啦!!!

會票可以於會場當天發售,也可以於網上預購
請留意在網上預購需要收取手續費架!!
最後入場時間為7:15 記得唔好咁遲入場啦

另外大家也可以再進入會場之前先為自己的電話
download 會場限定既App ,名為" Hello Kitty Go Around"
係會場入面你可以打開你這個App 再掃一下它家的QR Code
就可以睇到一些特別的Kitty 之外仲可以有不同既相框架

比d 提示大家啦,想睇到d 特別既公仔係電話度
就可以去到神社既位置,想知係邊就要問下職員啦
而相框就係巴士站,花園,同剛剛介紹過馬榴位置
希望大家也跟小妹一樣玩得開心影得開心啦



**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
##特別嗚謝主辦單位提供是日試玩##

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^
































留言

熱門文章