【活動】♡ 想收到自己岩用既聖誕禮物 ☃ Neo Derm Beauty為你送上 ╭✩

又到聖誕又到聖誕~~~~
每年聖誕我都好期待好興奮,第一當然係因為佢天氣有d 凍
咁著d 衫就可以靚d 啦又可以有籍口去買新衫
又可以收到好多好多既聖誕禮物啦,當然大前題你又要去買聖誕禮物=口=

當然我每年都好期待我男人會送咩聖誕禮物比我啦
不過唔好以為係身邊既人,就會知道你最喜歡邊d 聖誕岩你
由其係你日常會使用既護膚品




我記得,我同我男人岩岩拍拖個陣,佢就想買d 我會用得著既東西
當然護膚品就係最好既選擇啦係唔係?
不過男兒家又怎僧懂得知你用開邊一種,
可能見你平時會買多既產品就跟住買咋嗎
而我家男人就記住我好耐之前買過既品牌產品比我
但係其實當時我買它們是為了當中的贈品嗎,,,

所以呢,由那年開始我家男人就由我自己去決定要什麼聖誕禮物
雖然就好似沒有什麼驚喜,起碼唔會再錯落去架嗎
不過今年小妹就可以同我男人講叫佢去Neo Derm 既專門店
為我選購聖誕禮物啦,點解?睇下我既介紹啦


早前小妹就出席左Neo Derm 既Xmas Party
當中最令我心心眼既就係它家既聖誕禮物Set 啦
本身我自己都算它家既Fans , 有很多品牌也有使用過
當中既紅水更加唔洗講,我想很多女生一定要用過

而我今次就同大家分享一下它家既聖誕禮物
點解我要介紹,因為它家既品牌全部都係醫學品牌
真心好用,有效同埋不錯既產品

首先要介紹既就係呢個
NeoStrata Skin Active
賦活緊緻系列套裝$1008(原價$1,440)

果酸我想大家也有使用過或者做Facial 做過,
但係又知唔知究竟果酸由邊個品牌開始發明?
要講當然就係果酸之父﹣NeoStrata Skin Active系列,
其實當初既果酸係唔係用係美容使用先架,反而係因為軍人係做手術之時發現既
含多種尖端科研專利成分﹣麥芽糖酸、葡萄糖胺、
蘋果幹細脆萃取,能促進角質脫落,刺激細胞更新,
建立真皮層膠原蛋白,高度發揮抗衰老功能!
產品注入多種抗衰老成份,強效賦活細胞。

而今個聖誕禮物當中包括皇牌產品淨化角質潔面泡 (125ml)、
緊緻活膚日霜SPF20 (50g)、
細胞修護晩霜 (50g)、特效修護眼霜 (50g)。


既然照顧到緊緻既肌膚又點少得照顧埋煥膚先得架
係同品牌當中亦有另一款既煥膚系列
【NeoStrata 家居煥膚更生組合】 聖誕Box Set 價 $798 (原價$1062)

呢套產品如果本身你有買開呢個家居煥膚更生組合使用的話
你一定會愛上今次呢個套裝,因為之前萬寧優惠
一套兩枝既Clean Gel 同 Gel Plus 都要$299
但係唔特價都唔止呢個價

加上今次它也有抗氧修護精華素同輕柔面霜
一枝精華都要$348 啦,如果真係以優惠價計~
個面霜都係$151 ,所以如果本身你有興趣體驗它家既產品
呢套絕對岩哂你既選擇^^
而我都已用光光我的Gel Plus Set ,只係精華仲係度用緊~
如果你想了解更多呢個系列既資料,可以睇回我之前既


然後小妹就要介紹呢個,我想有用過B5 Gel 既朋友不會不認識既牌子
它就是Bicelle 補濕系列
天氣咁乾,用上呢個B5 Gel 我包你一定唔會
左手面的套裝 "Bicelle 皇牌醫學補濕套裝"
內有Hydra B5 Gel 補濕精華加 3D抗氧補濕面膜(兩片)
聖誕套裝價 $458(原價$636) 

如果話本身已經有B5 GEL 又想試下其他既產品?
就可以揀它同系列既
【Bicelle SCA 深層活肌修膚套裝】
聖誕優惠價 $998 (原價$1450)

當中含有SCA 活肌修復精華(4m) x 3枝
同埋全效既維他命補濕面膜 

今次呢個套裝就係主要可以幫助修復細胞同可以減淡細紋
提昇肌膚既彈性同緊緻度
 而個面膜就可以即時補水鎖水,如果想係PARTY 前可以有更好既肌膚
就絕對可以考慮呢套既SET 裝呢~


當然嗎,紅水也是大家最喜歡既產品之一對嗎?
岩哂係PARTY 完左番屋企,攰到想死又想快D 落妝沖涼訓教?
拿~唔好話小妹今次唔介紹d 好野比大家啦

今次Neo Derm 也有推出紅水既聖誕套裝,
Bioderma 深層潔膚保濕套裝 $428
當然有大家最愛既紅水啦,仲有一枝激活水循精華 (40ml)
同埋水活深層保濕面膜5ml 


最後就要介紹一下同樣都係醫學品牌"Exuviance "
首先要介紹既當然有呢套【Exuviance 潤澤亮肌套裝】
聖誕Box Set 價 $1198 (原價$1840)

今次呢個套裝係可以幫助深層潔淨毛孔同即時提亮潤澤
最重要都係可以改善膚色不均既問題,

而今次套裝內有三款不同的產品,好似有
1.深層潔淨更生面膜(50g)
2.肌膚仿生精華(30ml)
3.特效肌膚修護面霜 50g


人地話眼係靈魂之窗,眼部既產品當然不少得啦
同系列既產品當中也有推出聖誕套裝,就好似有呢套
Exuviance 亮眼修護套裝】 $758 

當中包括了亮眼活膚肌底精華6ml 同特效補濕修護眼膜 4pairs
想過完個聖誕個樣唔會殘左幾年?就絕對可以考慮呢一套既護膚套裝啦


最後要介紹呢個急救又好用既【Endocare 急救疲膚套裝】
聖誕box set 價$1398 (原價$1940)

呢個系列入面有大家都推介既
"Ampoules 強效活肌修復精華SCA 40" 一盒七枝
仲有Tensage 活肌緊緻霜同 Tensage活肌緊緻明眸精華
就可以完全靚住去party 靚住去番工仲keep 到去除夕tim 
因為當中既40% 極高濃度的SCA 活肌修復因子
可以撫平眼紋笑紋,表情紋,最重要係可以擊退眼袋浮腫,提高彈性有30%
拿~想聖誕靚D 見情人你就識揀啦XD


我地就已經揀好自己最想要既聖誕禮物啦,咁你又揀到想要既聖誕未?
我個人特別推介NeoStrata Skin Active系列既聖誕SET 
同埋岩岩介紹比大家既Endocare 急救疲膚套裝
岩哂個D 走幾場,之後又怕捱殘個樣既美女去使用既
加上本身我自己都有用過左呢幾款產品,信心保証嗎
所有既聖誕套裝都可以去到它們既Neo Derm Beauty 選購
地址: 金鐘太古廣場二座24樓
銅鑼灣時代廣場一座36樓
銅鑼灣金潮陽中心39/F-40/F 
旺角朗豪坊48,57,59/F
尖沙咀iSQUARE 22/F 
尖沙咀北京道1號27/F 
都全部有得買架,如果上開去做療程當然可以買埋啦


如果想買份聖誕禮物係有限額既話,最後小妹也想介紹一份小禮物比大家
它就是Beauty Box,由今日開始到25/12 
只要你訂購Beauty Box 的訂購費用($120)將捐予「微笑行動中國基金」, 
為唇齶裂患兒送上免費手術和治療的機會!
妳更可 上載微笑相片,我們會將大家的歡笑送給兔唇小朋友!

又可以有聖誕禮物又可以做到善事,一舉兩得
呢個聖誕一定要會過得特別開心D 呀!!
而12月版既BEAUTY Box 仲會有限量版8角型花花禮盒                        
皇牌產品 ENDOCARE強效活肌修復精華一枝,同不同既sample 
  • 升級版醫學美容療程 (訂戶於網上訂購時可同步選擇及預約)

如有任何問題可以查詢NeoStrata

希望你也喜歡小妹今次的分享
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^

















留言

熱門文章