【生活】簡簡單單。平平靜靜.。☆ 我的2014 小回顧(純文字)

看回自己上年給自己的回顧.....好像是昨天的事

時間的確不留人,時間真的是過得很快很快
不知不覺得我已經當了人妻一年多了
剛剛看回自己的Blog 日期,由11年到今天14年快15年了
不知不覺就打了三年的Blogger 時光。
這年Blogger 對大家而言是一個只懂偷呃的人仕
一個只會拎試用,咩都話好用。只係搵品牌著數,一個只係唔洗買野既人仕
或者大家睇我地好似好SO ,但係真係辛苦冇咩人知XD

由收到產品,影相,試用,打文,出文
好彩就冇限期任你幾時交,唔好彩就真係一星期內要做到
冇咩效果睇到之如又要出文,你估真係好玩咩
不過當大家睇到又會有回應既時候
呢D 辛苦真係值得架!!

係今年其實慢慢有點轉型了,唔知大家有否發覺呢?
近來打多了有關食的文章,也許是新改變吧
也收到不少的瀏覽量,所以一路一路也有覺得這個改變真的是值得的
亦因為食嗎,認識一班對小妹很好的朋友

也許是小妹的福氣,認識到他們
不是因為他們也許我沒什麼機會會得到咁多食既機會
也開始慢慢鑽研我拍食的照片吧

看回我2013年對2014 既願望,到今日2014尾吧..
就看看有什麼完成了吧XD

希望...我真係有時間去拍回一個Youtube 給大家
↑2014年我完全沒有時間去做呢樣野,唔成功XD
希望我可以有番少少成就,唔洗太多比今年更好就可以了
↑唔....成就,也許沒有,也許是有。起碼我開始在食方面有人認得我吧
希望我可以搵到一份自己有興趣而開心既工(唔做少奶奶)
↑今年的確找到一份新的工作,是否有興趣呢?我不敢多說是的。
但係呢份工令我改變了不少,起碼我以往怕說英語及國語現在不怕了
因為一個新的同事令我開始接觸了Admin 及 AC 的東西
也許是一個不錯的開始,加上有一個不錯的上司
希望今年也有一個不錯的開始吧
而在2014的新展望嗎.....
希望可以再Keep 到可以分享更多的合作吧,如不同品牌的
但係太多未必可以了,身體開始負荷不到

希望食方面,可以愈吃愈多,但係吃完唔肥咁就最好啦
希望今年可以去多幾次旅行啦,雖然我終於去到我恨去既日本
希望今年會好消息跟大家說一下,不論是上車定生bb 啦xd
希望大家2015年有更好的,今次不作太多的願望
始終不敢望太多吧xdd

希望你地都喜歡小妹既介紹啦
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴

記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^

留言

熱門文章