【食。佐敦】舒適。抵食。大喜家 ♬ 大滿足的放題任食時光 ✿

每個星期天,也是我跟男人的拍拖日
襯著還是可以是兩人世界的時候總是會找時候到街行行的
但係每次出街,除了找一個地方去行行之外

晚上吃什麼也是一個最大的問題
由於我跟男人對於吃的量也有不同的差距,
假設個一餐我吃得很飽的,但係我男人可以回家再吃麵的
所以有陣怕了他一會又要吃麵的問題,盡可能我也會揀放題來吃

但係要知道放題多數也是需要book 枱,最重要的是迫到要死的枱
上菜慢得要死,明明是限時兩小時,但每次未夠個半鐘已經叫你埋單趕你走
所以對於放題小妹仍是不喜歡的,雖然是大機會叫吃得飽
最大問題就係價錢也不是便宜呀嗎!!同埋要受氣呢~

早前打算到尖沙咀睇睇燈飾,就想先吃過飯再睇燈飾吧
走過佐敦莊士倫敦廣場樓下,有個姐姐派上傳單
望望男人,大家也覺得可以一試這個新的放題店
它就是位於10/F 的大喜家


未知是否當天太早上到去餐廳,加上也是新開的店鋪
當天就不是有太多的人在店內,
最喜歡它的設計沒有太迫壓的感覺
真係食都食得特別開心D 

去到任食既地方,我最著重的就是有冇野飲的
因為試過有一間又係盲中中,中入去就覺得好中伏
飲野要加錢,汽水加唔知幾多,清酒唔知加幾多,
最重要係飲得1-2罐又要加錢
不過係呢間就成個雪櫃任你拎,不論是平常飲的可口可樂系列
韓國的飲品系列,就連啤酒也是免費任飲的


最重要就是呢度有一些雪糕跟甜品可以自己自取的
不過對於甜品我反而就不太敢拎啦,因為始終擺在係空氣上面咁耐
所以如果係或者店主要留意這個多一點


首先要說一下大家都也很關心的刺身嗎,食放題唔食刺身
好唔SO 者係唔係咁講先?每次食放題也是必叫之物
今次實在太貪心,每樣也叫一點點來吃

雖然是放題的食品,但係看到切得美美的刺身
總是令人不斷想要以相機食先為主的對嗎?
真心的小妹最怕就是每次吃上那些的刺身總是冰冰的
就是不明為什麼不可以解解雪才拿給客人吃的呢?


雖然這兒的刺身不算很大塊,
但係也有給予是三文魚腩拖羅,帶子,赤貝等等


吃過刺身當然少不了要介紹一下炸物吧
對於放題小妹炸物不會吃太多的,因為實在太銀胃的嗎
今次小妹就揀選了四款的炸物來介紹一下
分別有炸蝦,炸芝士,芝士糕及炸雞
小妹喜歡炸芝士,因為它的芝士味十分濃,喜歡芝士的朋友必試的
另外炸蝦就是我家男人最喜歡的呢,因為它的蝦是新鮮的
咬下去仍是啖啖肉的唷!!! 


另外也有一些小食,分別有蝦多士,餃子,金姑牛肉卷同埋牛利
這四款入面,我覺得除左餃子沒什麼特別外
其他三款也很好味呢,好似蝦多士咁真係食落有啖啖蝦係度
金姑牛肉卷就更加不錯,那些汁入哂落肥牛入面抵讚
最後必叫的就是我最喜歡的牛利!!! 
真心好好味必叫必叫的食品


另外少不了串燒嗎,近來吃得多了串燒的東西
最令我愛上的是就是日本燒蕃薯真的好好吃
仲有串燒雞腎又係好吃之物~~
它家的燒菠蘿就不算特別好吃,中規中距吧
但係我男人特別大讚它家的蝦,因為特別是很新鮮,真心不錯的


當然之前既小食,以下都有幾款既食品小妹極力推介比大家去一下的
就好似有呢個蟹粥咁啦,首先要講d 粥真心好綿
同埋真係好足料,好多好多既蟹腳>w<


對於放題食壽司我一路都覺得係十分蠢既事
但係今次小妹都叫左d 黎試下,因為當中佢好多名都好特別
就好似有雪之戀,冰之戀呀等等
最重要係唔係只係得個名靚個野都好好味
一舊半舊值得一試黎食呢!!


最後就是天婦羅了,因為我家男人就想試一下它的蝦是否樣樣都係咁新鮮
就每樣叫了一點點來試味,它的粉醬沒有平常我們吃的
而它的蝦也真的是同樣是鮮蝦製成,所以今次雖然看似吃得不太多
但係真心很大滿足呢!!


今次呢間放題我地約7點到達,吃到約9點多dd
沒有人在個半小時趕你離開,仲有好好笑容的妹妹招待
最重要是價錢也不算太貴,約是230左右一位
但係起碼我坐得舒服,唔會甩你單唔會有人黑你面
唔會食d 凍哂既野食,所以我想下一次我會再來試多幾點它家的刺身
今次唔係好夠喉,雖然個肚好夠飽~~

以下是不同時間的不同價錢,可作參考之用
如果你想食得舒服點,真的可以行遠一點來嘗試


如果你也有興趣的,可以到這兒嘗試
佐敦彌敦道219號莊士倫敦廣場10樓
電話:2156 3572


希望你地都喜歡小妹既介紹啦
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^














留言

熱門文章