【護理】率先預防主婦手。濕彥問題 ✧ 藥師堂馬油一樽攪得掂 ╭☆

天氣漸冷,作為人妻就最怕呢d 天氣~
點解會講人妻最怕呢d 天氣呢?因為呢d 天氣特別凍,凍到個人都唔想郁
但係同樣你都要係要煮飯洗碗同洗衫既

小妹對於煮野同打BLOG 一樣都有一定既興趣
但係對於洗碗真係好唔想什至好憎~
即使你話有熱水我洗都係咁話,因為天氣乾再不斷洗野隻手係會損加列開的

雖然我男人很好,多數會替我洗碗的
但是有幾天總是需要扮一下乖乖的媳婦嗎
(嫁了的朋友們應該懂我在說什麼)

每次在冬天洗完碗後,我總是搽上厚厚的Hand Cream 
但係總敵不到天氣乾燥加上狂濕水的定律
甩皮加手指頭痛....
而早前跟一位好友說開,很怕在冬天掂水的問題
她說她之前也有同樣的問題,但係作為有子女的她
又怎可能不掂上任何的水嗎?即使唔洗洗碗
都起碼要照顧小孩的沖涼問題吧~~
最重要是小孩一在轉天氣的時候總是有機會有濕彥的問題
為什麼我知道?因為我公司的媽媽也說小朋友總是有這些問題

咁究竟有冇解決既方法呢?媽媽朋友就同小妹講
為左防止d 手指裂開既話,她就話她在北海渡買過d 馬油番黎用
所以先可以解決左呢個爛手問題

而我就一於試下同樣係來至日本既 藥師堂馬油


呢樽係100%全天然馬油,
沒有任何添加劑孕婦及嬰兒適用
沒有什麼的香味,所以大家都可以安心使用


馬油看下是就是油淋淋,當搽在肌膚上會有一點油淋淋
但係當小妹推開後就會看到肌膚可以有滋潤感覺


而家我隻手就暫時未有咁既問題,但係我隻腳就簡直不可見人
我的腳爭位置d 紋理真係睇到都唔開胃
加上呢期又開始凍,我d 腳爭既紋就加現眼啦


最後我就決定試下究竟係用呢個馬油可唔可以幫助解決呢個乾紋問題呢?
只係搽係腳爭位睇下有咩特別效果先?
好似有d 似我地搽左d Lotton 既效果,但係唔同既係
佢睇落好油,但係實際感覺係同平常搽上Lotton 是一樣呢
所以如果大家想更滋潤的,也可以試一下


加上這個馬油,除了大人可以使用之外~
其實小孩的濕彥也許是最重要的,但係呢個馬油也可以幫助解決
所以它就算是家中一個蠻萬用的膏呢,由其這個冬天開始凍啦
肌膚也同樣開始乾得很,真的要留意一下唷!!!


如果大家有興趣了解更多當然可以看看它家的網頁

FB 專頁在這兒

如果大家有興趣想了解一下再決定岩唔岩用?小妹會有一些Sample 可給予大家作體驗
詳情請留意小妹既專頁啦~^^

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
#產品由藥師堂提供#
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^




留言

熱門文章