【保養】冬天必需的小小物.。♥゚最愛 森田藥粧面膜系列 ◕‿◕

歲月不撓人,這句路在之前對我來說好似沒有什麼大把不了
但係今年的冬天對小妹而言,的確認同我真的是老了
身體的水份好像突然地會自動流走,
當上班的時候總是那些冷風一吹過肌膚就感到乾得要命呢~~

加上早前一個急冷的天氣,而我又不識死地沒有在公司穿外套
轉眼就更出事,吃了藥肌膚更加缺水~
所以近來小妹不斷不斷地用上面膜幫手急救一下
今次就先介紹一下我早前在脫完疣也有使用的面膜產品

如果曾叫我介紹好用面膜的朋友, 一定會聽過小妹介紹【森田藥粧】
介紹它我沒有收過它家既產品之前,我自己已經不斷自購
由它在台灣朋友買來的手信,直至在香港有得買的時候
都不知買多少盒它家的面膜,也許大家仍在敷日記的時候
我已經深深愛上它了,主要原因當然是又平又抵用啦xdd

而早前小妹就曾收過它家推出的一系列新品~
就襯近來乾得很既時光來一個大分享吧~
分別有以下的產品,
- 火山泥小白花潤白黑面膜
- 冰河泥海藻保濕黑面膜
- 蜂毒神經醯胺緊緻黑眼膜
- 納豆白米雙效配方潤白面膜
- 銀耳蝸牛雙效配方滑嫩面膜
- 水潤保濕雙效配方修護面膜 


首先就要介紹一下這個嫩、白、潤系列給大家認識
分別就是有: 
- 納豆白米雙效配方潤白面膜 (白)
- 銀耳蝸牛雙效配方滑嫩面膜 (嫩)
- 水潤保濕雙效配方修護面膜 (潤) ←這個我自己最喜歡的


對於蝸牛,大家由之前大家都認為很難接受直到現在個個大愛的美容成份
首先要介紹的這個
“銀耳蝸牛雙效配方滑嫩面膜 $65/8片(標準價$119)

今次既面膜主要成份就係含有銀耳萃取,蝸牛黏液萃取,玻尿酸
點解佢會可以叫做嫩滑呢?因為有用開蝸牛產品的朋友們一定會知道
蝸牛產品係有修復既功效,加上又可以令肌膚更加滋潤
加上本身銀耳萃取又係植物界既玻尿酸跟本身含有玻尿酸就可以可持續全天全面鎖水


第二款就係
納豆白米雙效配方潤白面膜 (白) $65/8片(標準價$119)
今次呢款面膜以美白為主打的,主要成份就有納豆萃取,
米酵素,水解膠原蛋白有機小白花

如果成日有留意廣告都知有一個品牌時常以洗米水的精髓為它產品成份的重要性
同樣它當中的米酵素就可以改善暗沉及泛黃等膚色問題
加上納豆也可以改善暗沉及泛黃等膚色問題
使用上兩款成份後就可以令肌膚唔係美白,而係可以改善肌膚的暗沉膚色
呢款面膜最特別之處就係它本身就是有點保濕成份可以令暗沉膚色更加透明亮既


另外仲有一款就是藍色包裝的那一款面膜
它就是水潤保濕雙效配方修護面膜 (潤) 
 $65/8片(標準價$119)

這一款面膜是小妹最為喜歡的一款,它的成份分別有
DNA修護素,小分子玻尿酸 同水解膠原蛋白
三款成份都係以保濕為中心的,而DNA 修護素也是小妹第一次了解
原來這個成份當中含有喚醒肌膚活力,可以保護同修護肌膚
另外的兩種成份就可以令面膜中水份迅速滲入肌膚既底層,
令保濕效果更加顯著,仲可以增加肌膚緊緻及彈性防止肌膚老化。

小妹在三款面膜當中,最喜歡就最"潤"的那一款
因為當時小妹去了美容院打走了疣,那個花面簡單嚇得死人
連我家男人也怕了我,說要我去廁所睡好了

那時美容師要小心一定要在這甩皮這個日子中,最好就用最潤最保濕的東西
然後那一天我就只有找到這系列的面膜,把它一敷
看到面前的一粒粒比第一晚的時候淡了點,當然這一樣差不多是第4-5天的照片
因為那時我是把這三個系列輪流的敷
第一天敷上了潤→嫩→潤→白→潤的面膜
就是這樣子,美容師當時跟我指需要10日左右的時間
整個面的粒粒才會完全消失,而小妹就卻用了大約4-5日時間
就可以令肌膚的焦皮慢慢完全不見了

仲可以令當時既肌膚完全係水水的效果,
真係唔打唔會咁乖乖地保養自己的肌膚呢
不過而家天氣乾得好緊要,大家也要著重一下這個小問題唷!!


介紹左三款既白。潤。嫩之後~~
係時候又介紹下d 黑色面膜比大家睇下啦

今次呢套黑面膜入面有一對是眼膜兩款既面膜的
- 火山泥小白花潤白黑面膜
- 冰河泥海藻保濕黑面膜
- 蜂毒神經醯胺緊緻黑眼膜


首先要介紹的就係呢個蝴蝶型眼膜
係打完疣之後,我最重災區的地方就係眼蓋眼肚的位置
所以這個眼膜我已經連續地使用完成,我很喜歡這個設計
蜂毒神經醯胺緊緻黑眼膜 $49.9/5pcs


我想不少朋友對於蜂毒絕對不是接受的成份
始終"毒"字是令大家很有不喜歡的感覺嗎?
今次當中的成份就是有蜂毒,神經醯胺,玻尿酸,水解膠原同蜂王乳

究竟呢個毒又有咩作用呢?今次既蜂毒係會有修護、緊緻拉提肌膚,
仲可以有效淡化細紋及恢復肌膚彈性
而另外既神經醯胺同玻尿酸就提供保水同鎖水既作用,
所以當時我使用既話,就岩哂我嚴重缺水既時間啦


最令我喜歡的就是因為它這個三功效創新全護型眼膜
持續緊緻眼周、長效保濕鎖水。
它以蝴蝶型設計既眼膜,可以將眼眉至眼肚的位置
完全Cover 到在肌膚上,所以我既傷口位置就可以待續補水啦


由於呢個眼膜敷既時間比較多,所以我就會連同面膜一同敷上
咁就可以同時護眼又護膚啦,眼膜需要敷上30mins
面膜就敷上約15-20mins 左右就可以囉


講完了眼膜就小妹介紹一下另外的面膜產品啦
今次要介紹【冰河泥海藻保濕黑面膜】 $59/6pcs


今次呢款既面膜主要功效就係可以令其活炭潔淨毛孔
仲可以令當中既精華更加滲入毛孔內
簡單係一個既清潔又可以保濕既面膜

當中面膜既成份含有冰河泥,海藻,玻尿酸鈉,蘆薈,小分子玻尿酸
冰河泥既主要功效就係可以令毛孔可以淨化,
就可以令其他成份可以更有保濕既效果


最後就要介紹既面膜就係
火山泥小白花潤白黑面膜 $$59/6pcs

呢個面膜既主要作用就係既可以美白同時潤澤肌膚tim
當中既主要成份就係火山泥,有機小白花+洋甘菊,有機洋甘菊,玻尿酸,α-熊果素
兩個黑面膜都係以火山泥為主打,保濕為次要~
今次呢一款既面膜主要就係可以令其肌膚keep 住透亮
加上當中含有玻尿酸,洋甘菊都可以有保濕效果
最重要就係可以有α-熊果素可以美白tim 


講明黑面膜真係成塊都好黑架,所以我多數都襯我男人去左沖涼時快快手敷上面
始終佢都成日見到小妹敷面膜,但係呢個都係話會嚇親佢tim 呀
但係雖然它看似不太美觀,但係又好好用啵真係



黎緊呢張相,大家要留意~~~真心很可怕
因為連我自己都需要兩天才接受到自己可怕既樣子,
個陣真心唔想番工對住人,因為好似生麻彥咁既樣子

不過經過連續技地用哂d 面膜,終於可以短短一星期入面甩哂d 焦皮
仲可以慢慢減淡焦皮既問題,起碼咁既樣番工都唔會嚇親人地呀


今次呢個新系列主要可以做到保濕效果,又可以有其他功效
好似透亮效果,又可以清潔毛孔等等
最重要係價錢唔貴之如又好好用
拎黎做聖誕禮物都係一個不錯既選擇呀~
男生女生都會有機會敷架嗎,加上而家天氣咁乾敷面膜真係好必做既動作
襯而家唔係咁凍就敷多幾日,遲d 再凍既就唔會敷架啦

快d 去萬寧買啦,話唔埋又有折上折優惠架^^
如對產品有任何問題及查詢,請到以下地方詢問





希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
#產品由森田藥粧提供#
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^

在這兒也可以找到我的分享^^ : 



























留言

熱門文章