【飲品】 。☆ 隨時隨地為自己沖一杯檸檬飲 ❤ Simply 為你隨時送上

小好很喜歡飲檸檬類的東西,紙包的檸檬茶就簡直是小妹的最愛
不過其實大家也明白飲得多,其實對身體不是太好
由其是常說要減肥的人仕吧(分明在說自己的好嗎)

但係如果突然間又好想飲又唔想有肥肥的打擊下
唔通真係去街市/超市買過檸檬?
不過近來小妹就可以解決呢個好想飲檸檬既東西
而不需要去買過檸檬既,因為我有這個....
來自台灣的Simply 特濃檸檬水




這一盒的特濃檸檬汁係以台灣嚴選既檸檬原料,加上獨突既技術去轉化番粉狀,
成為今次小妹要介紹既小包包啦
功效:
連皮帶肉整顆高倍濃縮萃取,每 1 小包含有 3 顆檸檬的營養成分
保留新鮮原味及完整營養,助您輕鬆吸收,無糖零負擔
富含抗氧化因子及純正天然維他命 C
特殊 -20 度低溫水萃技術,保留檸檬最精華的效能成份
使用台灣在地作物嚴謹製作,不添加糖分、人工香料、防腐劑、甘味劑等
台灣女性雜誌推介,人氣高企,給您最天然、健康的養生飲品
小包裝設計,方便攜帶,即沖即飲,或可搭配茶、咖啡、果汁、豆漿、牛奶等飲用


一盒入面有15包,每次只需要倒上一包就可以飲用啦
加上細細包擺係手袋/化妝袋都冇問題啦


首先把檸檬粉倒在杯子上,然後就可以加入熱水/開水就可以囉


然後把小匙攪勻就可以飲用囉,
就可以隨時隨地飲用檸檬水啦,想美白隨時可以囉


如果將檸檬粉加上紅茶就可以成為檸檬茶,加番可以控制既糖份
咁就可以唔怕肥肥的問題存在啦xd


如果大家有興趣的話可以到My Princess HK 我的公主購買
每一盒$79/15小包

【此產品由My Princess HK 我的公主提供
購買點 : www.myprincessyoyo.com 】
我的公主My Princess Facebook 官方粉絲專頁
Instagram @myprincessyoyo

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
#產品由My Princess HK 我的公主提供#
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^








留言

熱門文章