♬ 按摩。消脂。廋身 ❤ 我有CLARINS 超輕盈纖體精華 ♪゚

炎炎夏天,總是想背心短裙出街
但係小妹本身就不是廋的女生~雖說而家為婚期不斷做Gym
但係始終廋定了一個數字就會停留在於平穩期

除左運動,節食之外,仲可以運用上附助的產品呢
我說的不是吃上任何減肥的藥物/產品
因為曾經小妹為了減肥也曾試過不少方法...
減肥藥,減肥茶,去水腫產品~仲之它說可以減肥的我。也。試。過。
最後....瀉的,出冷汗的,心跳加速的,食欲不振的
也許你說出的負作用我也曾經出現過於小妹身上

為了結婚,我仍是以最健康最天然的減肥方式去做,
但係今次我亦會運用作一款產品幫手廋身!!!
它就是...CLARINS 今年最新推出的纖體精華唔知你認唔認識CLARINS?它是全世界No.1 既纖體專家
係1995年成功研左第一枝Body Fit ,
而且不斷革新同研究到左今日將會推出了
2013 年第六代
超輕盈纖體精華





今次呢款第六代精華以紅色樽身作為主打,
以脂肪既根源入手,係脂肪未形成前已阻攔成長
打破之前只可以快速脂肪可以加速化謝既理念
而家就可以做到持久既廋身經驗

今次精華會以粉紅色的Cream 作為今次的質地
它以保濕而清爽既質地,即使把它塗於肌膚上亦不會有淋痴痴的感覺
加上它的樽口設計是需要"o者" 出黎才會登出來
所以不需要太擔心它隨時會漏出來,哂野呢xdd





乳霜是以淡粉紅的Cream 庄質地,把它塗於肌膚上是有水漾感
按摩把它消滅脂肪,又可以讓肌膚充滿水份~
所以嗎,除左面仔要做去角質~身體都要做磨沙架!!!!
最少一星期做兩次呀!!!





首先給大家望望我的金華火腿,即使我多麼勤力做Gym,大臂仍是粗得緊要
加上小腿因之前長期站立引致的甲組腳,
真的是小妹的大敵.所以很少很少機會看到我會穿短裙短褲的
因為我真的是穿不起的呢!!!





再配合一下CLARINS教導既按摩手法協助按摩
今次既按摩手法就可以幫助下身排水及收緊
第一步首先我需要將精華於手中加溫一點
由腳眼位置,雙手拇指掂住往上推
去到(失)頭哥位再往大脾至腰間位置往上推
不過小妹唔知係太乾定係點呢~我推到去小腿都已經...冇哂XDD
咁大家維持呢個手法連續按摩7次
係按摩好一隻腳後,好明顯地腳會有白一點
咁就証明你成功左你既手法啦~
(不過我自己就睇唔出係白左D ,但係阿妹睇係白左少少同令D既)
不過有一樣係真既就係佢按摩完真係好滑...
因為本身我大脾有D 粒粒係度,按摩住摸落都冇咁銀手XD





除左我呢個手法之外,其實都仲有幾款的,但係真係冇人同我影相,
係唔係度再作示範啦,如果你都有興趣了解更多既資料
就可以去它家的官網有片段介紹的,
分分鐘比小妹的示範更準確
可按我收看



由於今次按摩手法差不多有3種手法去按摩,所以每次按摩也需要一段時間
小妹就沒可能每天早晚使用,即使有時也是個人冇咁攰先會拎枝野去搽
所以成效暫時睇唔真,不過佢真係搽完好滑
最重要係佢可以收一收到D 水份
所以呢枝野我或者會Keep 住用xd 但係轉係搽手脾位
因為我要減走拜拜肉,大脾仲可以遮
手真係遮唔到所以.....呢枝值得我回購

唔知你又會唔會心動我呢枝超輕盈纖體精華
而家5月1日就會全線公開發售架啦!!
大家有興趣既朋友都可以到CLARINS選購



希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com








留言

熱門文章