不怕令枕頭痴淋淋既面膜 ★ VICHY 溫泉礦物保濕Spa睡眠面膜 .。☆

春天最怕就是潮濕,我就絕對超怕痴淋淋既感覺,
因為春天對於我黎講真係好怕怕~因為真係好攰又唔想起身呢
頭髮又易淋痴痴的,面仔仲好似知換季咁~自動出油-口-

出油既主因~多數一係本身係油脂過多,一係就肌膚缺水
對於小妹而言~油脂過多又真係未必~我想我會缺水嗎?
不過敷番d 保水Mask ,又要訓訓下起身除Mask 再搽番面霜啵~

但係近期我有機會試到我一路都想試既Sleeping Mask
或者大家會問,點解一路都想試~但係點解唔試呀?
係唔係因為唔想買?想等試用?
其實.........我係怕佢會出油脂粒!!!!!!
早前已經成日聽d 朋友話敷左Sleeping Mask 又話攪到枕頭痴淋淋~
又話第二朝臉仔好痕~又話會出左一粒粒~真係聽完真係怕怕囉~

唔知我今次呢款VICHY 最新推出既溫泉礦物保濕Spa睡眠面膜 又會唔會有以上既問題呢


以深藍色既包裝就如品牌會以溫泉水作為主體
而打開蓋後,就沒有大家見開的保護蓋~
同埋沒有可以搽Mask 的小工具,大家要留意唷!!!
不過Mask 是帶有一點點的淡香的~不過放心,因為它連敏感肌也可用呢!!


在體驗呢個Mask 之後~我仍是要把它體驗在手中睇一睇效果的
我先把少少的Sleeping Mask 在手中,再加以按摩很快就吸收在肌膚上
雖然睇相好似冇咩分別,其實已經睇到唔到d藍色 Mask 在手中~


係使用呢個Mask 之前,除左洗好面仔之外~
其實最好也去一去角質先呢~唔係你搽咩都係冇用!!!
同埋都建議大家在使用Sleeping Mask 前~
係做足所有大家平常既護理~因為呢個Mask 主要係將你本身用緊既產品
做番個保護膜~防止水份流失~
請來望望我洗乾淨面仔,搽好護膚品~既樣子!!


由於我D 手指較長,小妹就用左美容棒先(畢)起面膜係面仔上
之後我就再加以搽勻~就會可以我而家個面仔咁架啦
或者大家都會話咁既樣唔會令枕頭痴淋淋~我絕對唔信囉!!!


當然我咁既樣走去訓覺,一定會攪到成個枕頭都係
不過用番按摩既手法~用挴指輕按壓太陽穴,再用無名指按下眉心
重覆幾次~就可以令Mask吸收~~


按摩到咁上下~我就上床攪攪豬啦,不過係訓教之前,
當然要比大家睇下我按摩左既效果~睇下點解我安心訓教啦~
因為按摩左之後,真係見唔到d 藍色Mask 係面仔~
所以我就安心訓教囉~~~~


由於我第二朝神咁早北上拜山~所以我冇係起身之後影番張相
不過第二朝一定一定要洗乾淨面仔先呀,因為其實仲有d (將)住(將)住xdd
保水效果就未睇得好真,因為時間上太趕~未必試得真
不過唔知係咪激活左肌膚呢,在拜山期間出油得蠻勁呢!!!


來個小總結:
問我究竟呢個Sleeping Mask 好用嗎?如果對於我認為既問題就完全沒有出現
不過唔知係咪因為有甘油成份,我就覺得它出油蠻勁!!
但係當然也有機會因為天氣既原因啦~但係有朋友跟小妹說
Sleeping Mask 是容易出油的~不過今次體驗期限太快了!!試得唔太認真~
不過沒有敏感,沒有痕沒有紅沒有出粒粒也算是我覺得不錯的地方
加上我的枕頭沒有攪到有D Mask 係度~雖然我訓訓下隻手爪下先安落xd
最重要VICHY 的產品對於敏感肌人仕使用的~
保水效果再作體驗吧~~

我於翌晚,再敷下保濕Mask 吸收快得過份~完全不像平時的使用情況
未知是因為用了Sleeping Mask 後激活了肌膚還是...我肌膚真的很乾呢?

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**是次資料由餐廳提供
以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴

記得要Like 我既專頁啦



◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

留言

熱門文章