。★゚夏日不能缺乏の防哂 ❤ 為你介紹Neutrogena 新品☆.。

防哂,其實一年365日都需要既!!
但係在秋冬天或者好似而家咁既時間我地或者只會使用上SPF17-27++ 既防哂
但係唔講唔知....其實一搭入夏天,

即使好似我呢D 長期留係Office 或者室內工作既朋友們
現在就要開始轉用番一些較高Spf 值既防哂啦~

加上快搭入5月份,
大家或者都會係電視上睇到有不少廣告在講防哂應該點揀
今次我要介紹就呢排基兒講緊既防哂
【Neutrogena 】細
白活肌防曬隔離乳SPF50+/PA+++
$159.9/30ml




如果你都有睇過佢個廣告,都或者會留意基兒不斷講左句
〈你個防哂Work 唔Work ,唔止睇SPF 值.......而係睇
你個顴骨
睇到呢個位...係咪即刻想拎塊鏡望下自己
顴骨位係邊有冇呢?
唔知邊個位係自己既
顴骨位?唔緊要....請留意小妹張相指住既範圍啦



原來
Neutrogena創新科技發現,原來我們面上既
顴骨位既接觸到UV 紫外線
足足係面部其他位置既
兩倍呀!!!
唔怪得人地話出斑既位置會多數係蘋果肌位啦


咁究竟今次介紹既呢枝白活肌防曬隔離乳SPF50+/PA+++又有咩特別成份可以比起市面上既防哂呢?

原來今次Neutrogena 係新既防哂入面加入兩種重要原素
首先會用上它家專利既皇牌Helioplex 防曬科技 Power-Up
可以有效抵抗陽光分解,連最易曬黑的顴骨位,都能提供3倍鞏固防曬

有左防曬科技 Power-Up,當然唔少得內在美白啦~
今次呢枝防曬仲會第一次用上入醫學級Vital-ion離子美白能量
仲可以幫助加速代謝,有效美白及淡化色斑
咁就做既防哂又美白既效果啦~




介紹完咁多資料性既野,大家都會睇到悶啦嗎?
不如比大家望望今次呢款防哂既質地啦
今次既防哂跟它上次的有的分別在於今次有顏色既轉變
由於上次小妹用上同系列也是基兒做代言的那款防哂是白色的
今次最新推出的是紫色的~
或者大家會問?下~即係有色素問題?
其實今次既防哂除左可以做防哂之外,仲可以幫你做埋妝前底霜
搽係手上其實都有會明顯既效果,就係搽上防哂後肌膚會有一點白哲及帶一點光澤



搽上面上就好似睇唔出突然有任何特別,但係其實搽左它就可以當Bass
你可以直接搽上粉底或者BB Cream 加番碎粉就可以番工啦~
所以唔好話點解枝防哂會有色啦xdd 不過佢好似唔遮暇架~~




來個Close Up 看清楚,其實都唔係好覺我係搽左野~
想要靚,女人一定唔可以懶!!!!




今次再有機會體驗到【Neutrogena 】既防哂產品~
今次它家把防哂更加好,因為它不但但只是一枝防哂~
而係可以防哂,美白,底霜合一既產品,岩哂一班每日都需要趕番工既女生們呢
雖然防哂質地帶點膏庄,但係不會令肌膚有焗身的感覺,

亦比較易推的不過小妹就覺得它對於我而言有點淋,或者是因為天氣關係~
在塗上後也維持一段時間仍摸到肌膚帶點淋~
不過近日天氣實在太奇怪,又熱又下大雨~
有機會是天氣關係或者又是小妹既肌膚問題不代表一切

不過它只需要150蚊就可以做足三樣東西~我想在睇我文章的你
也許也懂得考慮,究竟呢枝
【Neutrogena 】值唔值得你一試?
如果你也有興趣體驗的話,可以到各大個人護理店選購



希望你都喜歡我今次既介紹




想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
可到我的專頁找我↓




◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹


電郵: man_man811@yahoo.com.hk



留言

熱門文章