周末約會前好去處 .。☆ 出發到Sa SA 美麗號!!!

剛放完一個長期~大家有冇去左邊度玩呢?
小妹由於要儲錢呢!! 所以假期去旅行係一定冇我份架啦~

不過係假期期間男友很好,也抽了一天陪小妹去街街~
係我地約會之前我一早出去搵左它先!!
它就是SaSa 美麗號啦~
點解突然會有呢一架
SaSa 美麗號呢?原因就係因為SaSa 已經有35周年啦
為左今次呢個喜事,
SaSa 就想將喜悅Share 比各位貪靚既人仕!!!



咁究竟係呢架Sasa 美麗號上面可以有D 咩玩呀?
第一樣就係有皮膚分析~我想呢個係大家最怕既時候
因為將自己皮膚既好與差既方面係顧問同自己面前睇哂~
之後又比d BA 小姐Sales 到你暈~呢個問題已經令我唔鐘意係專櫃做XD

不過係Sasa 美麗號上面,我就好放心比顧問Checking 啦!!
因為佢真係好想話比你知,你既肌膚有咩要改善~有咩方法可以令你肌膚更健康
等小妹比大家睇既我既皮膚Checking 先!!

化左妝都可以Checking 架!!呢部機超得wor!!
第一步~
顧問會係我地最滑最健康既肌膚上面做好Checking 
因為下巴位係最唔見陽光~同埋肌膚既三角位係最多架~

(大家或者會問點解我右上圖點解會有一點點既黑色點同閃閃的位置)
其實黑色點點就唔係黑頭xd 只係我d 墨o者~
而閃閃既位置就係我搽左防哂既原因~
顧問小姐話我好乖~連下既同頸都有搽xd



第二Part 就係Check 面豬仔啦,之前比個Ba 踩到我一文不值咁濟
又話我三角肌少,又話毛孔大,又話角質多=口=
究竟....我今次Checking 有冇改善呢?



依依依依.......顧問話小妹既面豬仔都Keep 得幾好,
好多三角肌係面仔度~係有少少地方變左一條線咁
再努力d 做番多少少保水既野就可以Keep 得番架啦
右圖既黑色點點呢就唔係個d 墨啦~可能真係黑頭黎架啦
要留意一下做下深層清潔啦!!



輪到我最怕怕比人Checking既鼻位啦~因為我自知毛孔粗大
油脂一定比其他地方更多,最重要係黑頭超多呢!!



我說得沒錯!!顧問也說你呢度真係好重災區!!
不過最大問題都係要去角質呀!!
顧問都有問小妹上粉既時候會唔會覺得呢d 位置特別唔貼服~
的確小妹係鼻翼位真的會好快浮粉呢!!
所以顧問叫小妹真係要重點地做好去角質問題唔係真係搽咩都冇用~



除左Checking 以上既地方~我仲有Check 埋我既額頭位(不過我唔記得影相~)
以為應該唔會太差既範圍~原來亦係重災區之一
今次顧問就建議小妹呢,想改善肌膚第一步,一定要做好去角質呢個問題
當然係呢個咁好既時候,我一定要問下究竟做Peeling 邊款最好呢?
咁究竟磨沙好定係用擦字膠類既較好呢?

顧問就指啦其實兩者都可以,最重要隨自己喜歡所需
好似小妹咁~我好麻麻磨沙類既Peeling ,因為我覺得有陣時按摩時候有d 位置特別痛~
就係因為咁,所以而家我都懶左做Peeling 啦

顧問就建議小妹,如果平時我係每星期做一次Peeling 的,就可以試下一星期2 次
或者有人會問,咁咪更加令肌膚受傷囉,但係小妹既T-Zone 較多角質
所以就可以一星期入面做兩次~一次做全面的,一次只做T-Zone 位
再配合自己需要的產品~即使平既產品都可以令到肌膚回復有三角肌啦!!

好啦~玩夠肌膚測試,當然就要搵化妝師幫小妹化個妝先去約會啦
不過今次小妹就先化左個底妝,所以就麻煩化妝師幫小妹補補就ok 啦

今次我會用上SaSa自家品牌-Cyber Colour 彩妝系列幫小妹作補妝



不過當日可能是下雨天關係,突然較多人在車上
令到化妝師也急急手地小妹補左少少妝~
唔知你地又覺得化妝師呢個妝又如何呢?



當然唔少得一個Close Up 睇下我既妝容啦~


只需要短短15mins 就可以學小妹咁測試自家肌膚係如何~
仲可以試埋SaSa 既自家品牌tim,幾咁開心呢!!!
其實仲唔止呀!!只要你係車上即時加SaSa既微信~或者Show 比負責同事睇番
就可以得到我下圖上方既環保袋同化妝袋架啦~
說真的!!!真係超靚~我個環保袋已比家人搶劫了!!!
幸好,化妝袋還是留了給我的~~呢個仲係Alice x Sa Sa 既設計~
用料不錯設計仲好精美tim 呀!!!

當然少了SaSa 自家品牌既Mask tim ,是我搶劫在場既美女的xdd
同埋也有美容顧問送的小Sample 另外試左彩妝既朋友都可以得到一份小彩妝禮物
包括有粉餅,唇膏,唇彩同睫毛液~近來小妹大愛橙色的東東~
所以我最終揀左橙色唇彩呢~~

0004

當我離開了SaSa 美麗號,帶住呢一袋禮物去會我既男友
男友就問我~你岩岩去左Shopping 黎呀xdd
其實他不知道我去了那呢~~我就亂吹說剛剛在街派的xdd

你說嗎,抽少少時間拎走一袋禮物走~感覺真爽!!
你也想有以上既小禮物嗎?方法好簡單~~
而家
SaSa 美麗號 將於4月份既星期6,日會遊走各區~
明天及後天(6-7/4)將會到銅鑼灣百德新街
詳情請留意
SaSa 既FB 專頁
http://www.facebook.com/sasahongkong?ref=ts&fref=ts

仲有三星期你參與~~咁好玩既地方你唔會唔去卦



希望你地都喜歡我今次既介紹啦~~



想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴


記得要給我一個Like 啦!!!^^


◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹



電郵: man_man811@yahoo.com.hk

Weibo:  http://www.weibo.com/siuangel 


留言

熱門文章