゚・ღ 呵護你美麗的雙唇 ❤ Intelligent Nutrients 為你改造◕‿◕


我想每一位女生也曾經擁有一枝或以上的唇膏/唇彩/潤唇產品
由小女孩的年代,我會喜歡拿著媽媽的唇膏扮她,穿上不合穿的高跟鞋~
畫上一個像極小丑既大咀,每次也給媽媽鬧完一輪,就會給她大笑一餐
因為我每一枝也是拎她最愛亦是最貴的唇膏xdd 

到了少女心事時代,就會跟著朋友們到化妝連鎖店購買一些10蚊20蚊枝既閃Bing Bing 既唇油
(沒錯,我那年代是興唇油的,沒有唇彩呢家野xd)
我媽總說都唔食左你幾多鉛落肚呀,個陣點會諗呢d 野呀,只係覺得靚就冇問題架啦


再大一點,出來工作~總需要化點妝見下工,由亂買一通到亂化一通~
直到而家總叫化出一個正常既妝容~當中我想我也購買了不少是名牌子既唇膏產品

但係其實有冇人知道,即使係平價類,貴價類既唇膏類產品入面,大部份成份都含有鉛
假設你每日食野之前冇抹咀都唔知食左幾多鉛落肚~

既然講左咁多我地用開既唇膏產品係有問題,當然我唔係齋講吹水咁簡單啦~~

今次我係想介紹一枝有機品牌 【  Intelligent Nutrients 】





或者大家未必認識【Intelligent Nutrients】,不如就等小妹係度同大家介紹一下呢個品牌先啦
其實【Intelligent Nutrients】係美國既品牌,由是著名環保主義者和Aveda創辦人Horst Rechelbacher所創立既
他們創立既主因就係一個以食物和植物為基礎的個人護理品牌


【Intelligent Nutrients】係今年三月開始就有一個計劃
名為【小改變。大改造】會有4個活動架
係呢個四個活動入面都有一個特別任務就係想客人可以改變一下自家的小小生活習慣,
註意一下市面上日常護產品入面都有有害成份,希望大家身體內外都可以有健康既身體


係三月份【Intelligent Nutrients】就舉行左每星期送種子比客人,就希望她/他們可以運作它家送出既種子(如百里香,香草薄荷等等)
希望係今次既活動入面,鼓勵客人可以係家居或者工作既地方種一下盆栽~除左可以令環境清新一點,仲可以拎黎煮食架


係四月份【Intelligent Nutrients】份就舉辦第項既活動啦,就係同大家換你用開既唇膏啦
我想現今既女生,係手袋/化妝袋內總有一枝/半枝的潤唇膏或者唇膏產品,
但係原來有報告指係市面有95%唇膏同唇彩入面都含有重金屬--【鉛】
係之前我都未必識死~但係睇完呢個報告真係有D 驚~

就係因為呢個原因,今次【IN】就為大家換走你而家手上既毒藥
而家只要你拎一枝你用開既潤唇膏/唇膏/唇彩去【IN】
既三間分店就可以換領我手頭呢枝Lip Gloss (Clear Frosting)


究竟呢枝Lip Gloss 有咩咁特別呢?
咁今次我想介紹既Lip Gloss 就係一枝可以排毒既Lip Gloss黎既~


蘊含高抗氧化能力的巴西莓及花青素、Intellimune Seed Oil、
紫栗米、桑苺、藍莓、浮木果油等等天然成分,
可以令咀仔排毒,去唇紋,天然豐盈同可以令咀仔變番粉嫩唇色tim




最重要係今次呢枝Lip Gloss 係不含動物測試,呢個問題大家應該係最不想見到的,
同埋它家只係使用經過(USDA)最高標準有機認證食品和植物的營養成分 - 是身體最易識別和吸收的營養物質。
IN所有產品都合附安全性和穩定性,產品信念是將食物營養價值成份直接通過皮膚吸收,而不是透過嘴巴食用再令皮膚吸收,
堅持只允許安全營養成份進入我們的體內。


同埋今次呢枝Lip Gloss 是以牙膏庄配以細掃頭作為為設計,可以呵護雙唇亦不會因為壓力令咀仔受傷
(別被我的恐怖素顏嚇死xdd)
加上今次小妹拎呢枝係透明沒有色的,假使你是學生們~也可以使用呢!!
同埋會有點點清新,攪到我成日都走去Lum 咀仔xdd




認識我的朋友也知道我不喜歡搽唇膏,因為我怕它的痴痴淋淋感覺
但係今次呢枝【IN】係絕對冇呢個感覺,同埋佢真係做到即時潤唇既效果
加上佢真係可以令我d 唇紋真係即時減淡~加上淡淡清香~男友仔一定大愛啦




睇完我既介紹都好想擁有一枝嗎?如果你真係成篇有睇呢~
其實我上面都有講到架~只要大家拎一枝用開既潤唇膏/唇膏/唇彩
 【  Intelligent Nutrients 】 既三間門市,就可以換領我呢枝Lip Gloss 架啦~
另外【 IN 】係換領既期間亦希望大家捐出$20 出黎,受惠機構係【香港癌症基金會】
既可以改變自己既生活習慣又可以做善事~大家唔會唔做卦

小妹會將來既Weekend 去尖沙咀分店換領啦,大家都跟小妹去做善事改變自己既習慣啦
希望收到大家同我講都會換左呢枝產品呀~^^ 記得早d 去換,因為數量有限架!!!


四月份【小改變。大作用】計劃-由15/4 ~ 15/5/2013 
於以下地方就可以換領架啦

香港金鐘道88號太古廣場  《HARVEY NICHOLS》
中環皇后大道中15號置地廣場《HARVEY NICHOLS
尖沙咀彌敦道100號The ONE UG1《Beauty BAZAAR

想了解更多既資料~可以到以下找找它們唷!!!




希望你也喜歡小妹今次的介紹

**是次資料由品牌提供
以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

留言

熱門文章