【活動】帶你遊走 K11 新蒲點◕‿◕ 反轉D-MOP 嘉年華

D-MOP 見就見得多,但係入去既機率真係好少~
主要原因都係因為小妹型唔起,我行既都係斯文路線嗎XDD 
但係今次小妹好有幸有機會參與位於K11 新開D-MOP Zone!!!
今次它們把店鋪弄得像一個嘉年華一樣,小妹好期待衝入去玩啦~~~



今次小妹有幸出席,雖然唔係開幕式,小妹當然都要好似D 明星咁係呢D 品牌板上面留影一下先啦XD



行入會場就見到一個好Rock 既舞台,唔知上面會唔會有人打碟
會唔會有DJ 講野呢XDD 突然覺得自己好Rock 呢!!!



係活動開始之前等小妹反轉一下呢間D-Mop 先,因為小妹平時覺得入黎又唔買野
我真係極少入去睇衫~但係其實D-Mop 真係一個情侶勁岩行既鋪頭
點解小妹咁講呢~因為係D-Mop 入面有好多唔同既Brand架,
起碼超過11個不同既品牌~型既,可愛既,Rock 既,潮既全部都係D-Mop Zone 入面搵到~
加上足足有8000呎~咁大有排大家行啦係唔係先~~

小妹對於D 品牌就唔係好認識~但係都係度介紹一下先啦
Loveis  係會較為可愛.偏向少女味既品牌~~
BLUES  HEROES 就行番d 較Rock 味重少少既品牌~



喜歡牛仔褲既朋友仔一定唔可以錯過擺得咁整齊既牛記陣啦~
(有陣時我好鐘意研究點解d Sales 可以摺到d 褲/衫咁整齊,我朋友話唔會教我=口=)



男生女生配~~左就剛剛介紹的BLUES  HEROES
右就是
Loveis  岩女生一點的,看到很小熊嗎?



夏日最不能缺少既拖鞋及涼鞋啦~~~好多對都好鬼靚呀!!!
著住去沙灘仲唔係我最型xd



除左照片上既介紹~當然唔少得小妹攪攪震既試衫之作啦!!!
今次小妹就試左兩件唔同顏色既皮褸,其實我一路都好想買一件皮褸著下
比自己型下嗎,可惜我真係冇咩衫襯到係同型字可以Mix 到~~
今次有機會試著下當還下心願啦!!!!

呢個公仔我想大家不會陌生嗎.....它是一個大熱的公仔呢,但係.....我唔識佢XDD


首先出場既黑色既毛毛皮褸,唔知d 毛毛係咪比d 大燈長期照住
所以係摸落去好軟但係帶一點暖暖的!!!!而且件褸唔算太厚,呢d 天氣都著到!!



紅色西裝褸,今次冇毛毛,質地都係較薄,所以都好岩呢d 天氣著
但係一定要留係冷氣地方啦xdd 大家覺得我著唔著到紅色既衫呢?



除左之前既西裝褸~裙類產品仍是我大愛之作,你地話邊條岩我呢?
我自己幾愛綠色那一條望落去好清爽的感覺!!



當然要型就要一個型袋先啦~其實呢個款式興左好耐!!
但係小妹覺得呢個袋唔係我杯茶,因為佢要成日拎住,好攰架~



最後送上我真係扮有型既相先~你話我型唔型先XDD



好啦,小妹係時候要停一停坐定定去上堂先~
原來D-MOP 而家唔止賣衫咁簡單啦~而家仲有D-mop Beauty 架啦
D-mop Beauty 就係位於中環既~今次請來著名化妝師阿Yan 教我地化一個Party 妝

首先阿Yan 係活動之前其實已為Model 打好底妝,所以就會由眼妝開始~~
阿Yan 都有提我地呀~即使平時你冇化妝都最好要落一落妝先
因為呢香港太多塵面仔會吸左唔Dirty 東西,所以單單洗一次面係唔夠架~~



係化眼妝既第一步,就係搽眼影~阿Yan 話今年會較興天藍及粉綠既色系
大家都覺得可以試下呢個新色呢~


之後阿Yan會幫Model 貼上眼睫毛係眼尾部份,令眼仔即時大左好多~Sharp 左勁多
之後再用眼線Gel畫上眼線,化妝師指大家可以試下畫內眼線架,因為咁樣可以大好多架~
當然油眼既朋友們真係唔好啦,因為咁樣呢都係會甩架xdd



當然唔少要搽上睫毛液啦係咪,阿Yan 話原來佢地化妝師好少搽z 形架啦
反而就係用一張紙巾遮住隻眼將睫毛向上掃,仲要逐條逐條掃架~
因為向上掃既主因,所以咁樣就可以又翹又長啦~~~~
仲有要掃上胭脂啦,今次阿Yan 用左粉紅加橙系既~
點解會咁揀呢,主要係因為麻豆她既本身膚色比較深~所以搽上橙色就可以令成個精神一點既
仲要呢原來呀,除左蘋果肌之外~原來仲可以搽埋額頭同下巴位就可以令成個面仔膚色均衡d 啦



最後當然唔少得要搽唇膏啦,大家平時一係就直接搽上咀或者搽唇彩?
原來大家想試紅色唇膏既時候可以用印既方式~又可以試到紅既唇膏又唔會紅到嚇死人wor



攪好個妝,又點少得整頭先係咪先?唔係好失色架~~~
今次請來Hair Corner 既Cliff Chan 教我地係5mins 整到個頭出街呢?

就係用上Instyler 呢枝電動既捲髮棒啦~它跟我地用開的棒分別在於它是有一邊係會自己捲起架
所以大家一起身就可以即刻用~唔洗頭又唔洗搽乜搽物架啦~~
不過最重要都係大家打理好自己把頭髮啦~~~



最後完成既妝容同髮形~大家又認為點呢?
完全係一個靚女殺死人囉XDD



學完點樣化妝又學埋點Set 呢個活動又係時候完結啦
快樂時光過得真係特別快,但係比小妹一試係D-Mop 狂試衫真係好開心的
最重要是跟好友一去玩嗎~d 爆谷好好味呢~~


當然不少得要跟麻豆小姐合照一番啦,企係佢隔離...我真係...好失色xd



還有幫我地拍照又帶給人歡樂既小(醜)影番張相啦~
其實呢....我小時候很怕它們xdd
唔明點解佢地個咀咁大,又識整波波xdd



這個嘉年華真係好好玩又有衫睇,又有Show 聽~~仲有收到個好靚既小禮物呢!!!
大愛既心形小包包~~~仲要係雙面色的!!! 跟我的衣服很襯!!!!!



今次活動也算是小妹做Blogger 咁耐第一次出席既時裝Event ,其實我也想嘗試一下不同類形既自己
希望帶比大家有新鮮感,睇得我多打試用你地都悶啦
希望將來小妹減肥成功就可以試多d 唔同既衫~比大家睇下
唔知你地又鐘唔鐘意D-Mop 呢?有時間去下K11 既新店參觀一下~有8000呎有排行呢!!!

如有任何問題,歡迎去它家的FB 專頁查詢
http://www.facebook.com/DmopHK?fref=ts

希望你喜歡我今次既介紹~



想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴

記得要給我一個Like 啦!!!^^

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹





留言

熱門文章