四月美白新革命 ❤ JOSERISTINE 肌本研白系列.。☆

春天是令我覺得好煩既日子,睇開我文章既朋友都會知道我是極怕痴淋淋既Skin Care!!
但係臨近夏天我最不能缺乏的就是美白產品!!!!

所以係三月中期我已經使用緊JOSERISTINE
肌本研白系列或者大家可能都會話,呢個
肌本研白系列不是新品來嗎?

沒錯~其實它也推出了一段時間~不如就來一個溫固知新~

或者就給從未接觸的你你你你認識它吧好嗎? (包括小妹xdd)



今次小妹會上肌本研白系列既其中既三款產品,
首先要介紹呢枝好物先~它就是
肌本研白。日夜嫩膚水大家平時用開爽膚水唔會同面霜咁有分日夜架嗎?但係今次我用上呢枝就有日夜之分架,最重要係一枝過!!唔洗擺九廿幾枝野係化妝臺或者係廁所啦~~


今次既嫩膚水主要成份是包括了法國專利成份-Etioline TM 及保水必備之物透明質酸,法國專利成份-Etioline TM 內含高度植物美白成份熊果葉提取物、粗糙帽果提取物,有效抑制形成黑色素的酪氨酸活性,促進新陳代謝,刺激細胞再生功能,令肌膚回復嫩白細緻
透明質酸是皮膚及真皮的主要基質成分之一

日間主要成份:
桑白皮精華都係天然既美白成份,所以有助
抑制酪氨酸活性,防止黑色素形成
夜間主要成份:蘆薈精華主要係可有滋潤、增白作用



今次呢枝爽膚水究竟係怎樣可以一枝兩用呀?
其實呢枝爽膚水係頂頂有兩個按鈕架~
有分太陽同月亮既按
鈕,當然太陽就係日用啦,月亮就是夜用的
或者大家會問其實咪又係同一枝既爽膚水~洗咩咁煩要分開用呀!!
其實真的有分別的,小妹認為在日用的時候,嫩膚水是較清爽而不淋的
而在晚間使用時,是較滋潤一點,不過亦是沒有淋的感覺,抵讚!!



小妹用左約3下份量於化妝棉輕抹一下面部既Dirty 東東,同角質~
不過我覺得今次呢款嫩膚水真的太快被化妝棉吸收,所以我之後都係用手拍上面算了(感覺上沒有咁蝕XD)
用手的話泵兩下份量就足夠囉~但係千祈唔係叫你大大力地打自己的面仔!!(唔係你唔痛我都登你痛呀!!)



睇下試上面既效果先,嫩膚水或者未必睇得個效果,但係用後的確是較清爽的~
而且會帶一點水潤感於面仔~比你一路白一路保水!!




說完了朝早用的嫩膚水當然少不了要說一下晚間使用的!!
晚間使用的嫩膚水跟日間使用沒太大分別,分別就是在於它的滋潤度較日間多少少
所以而家晚間我會用左兩款爽膚水~先用上玫瑰的,再用晚間的嫩膚水輕按於肌膚上,
咁樣肌膚就可以Keep 住水潤透白感~





當然用完嫩膚水之後就要用上精華啦!!!
所以我要介紹肌本研白系列當中既嫩膚精華液啦!!



呢枝嫩膚精華液既主要成份亦是跟嫩膚水差不多的,
同樣也是有法國專利成份-Etioline TM 及透明質酸

仲有桑白皮精華,蘆薈精華等等既美白以及保濕成份~桑白皮精華主要可以抑制酪氨酸活性,防止黑色素形成蘆薈精華主要係可有滋潤、增白作用



樽口其實較細,但係一泵出黎既份量都蠻多,
同埋我覺得佢既質地係似水庄.但係其實絕對有點潤澤感~
睇文字都唔太明我講d咩嗎?一陣睇埋落去就知咩叫又水又潤澤感啦xd




只需要輕輕一滴,再抹於手上,可看上下圖既對比
由上圖手中未有塗上任何東西~肌膚沒有特別的光澤感及紋會較多
下圖手背已均勻地塗上精華液肌膚即時感到清爽而帶點滋潤
吸收力亦極快的~所以小妹建議可以於半乾狀態下再塗上面霜就不會感到太痴淋淋啦!!




小妹就泵左兩下份量啦~其實也有多的!!你可以先搽上頸部呀!!
有陣時就係顧到個面就冇就唔理條頸~有陣時出賣左你年齡就係你條頸同手
之前我都唔明,但係近來出席飲宴後就明白什麼叫【唔好顧得個臉就唔理隻手】




搽完面霜/防哂後~係時候要出街啦嗎?但係今日放假又唔想化妝比肌膚抖抖氣嗎?
但係又唔想一副殘樣嚇親人?唔緊要~小妹有好物介紹比你既
我想介紹既就係同系列既BB Cream SPF30/PA++


說真的,小妹對於BB Cream 呢件產品絕對是Dislike 的!!
數數手指~我想試過的BB Cream 真係不少,好用的真的不多
咁多隻bb Cream 給我的感覺也是很焗很厚的感覺~~
所以當初收到呢枝野既時候,我的確有一種衝動送人的!!!
不過......暫時我又沒有呢個衝動了~究竟點解呢?睇落去你就知架啦

今次體驗既BB Cream 比一般既較水一點,在手上的感覺沒有太厚既Feel,而今次小妹試既係#1
開頭有點擔心會過白,但係在於手上看是沒有分別的!!

一泵就會有約5毫子既Size,所以我覺得不需泵太多,唔係只會太浪費了!!
在輕輕推開後,BB Cream 似我用開既粉底咁,係水潤而不厚感
均勻推開後,手背既色澤會帶有一點光澤及水潤感~



試係手就當然滿足唔到大家啦,首先來個殘爆素顏Look比大家望望先
因為早一晚又唔夠訓,個人又攰既關係~個樣真係殘到自己都有d 驚



用上一泵份量都夠用架啦,如果覺得唔太夠既就可以加多少少啦,
由於時間既關係,我忘了把份量及塗上半邊面既效果,不如就直接來一張完成圖吧
整體感覺上,是精神一點吧^^又不會太加重肌膚既傷害




來多一個Close Up 看看呢個BB Cream 既效果先,說真的~遮暇力不是太明顯的
但係來遮一遮我臉上的紅印也不錯~用來遮毛孔也算ok
加上少少眼線~就可以精神樣出街囉~~



來個小小總結啦:
今次我用左既呢Set 產品啦,的確令我有驚喜既~
首先我真係未見過一枝兩用既爽膚水啦,同埋以往既爽膚水的確真係係水既質地
但係今次我用既呢一款呢,就沒有完全水既感覺,真係似用開既精華水一點
清爽度真係唔錯,不過如果講美白度暫時睇唔真~~

第二款就想講下呢個系列既精華
呢款精華以美白系列黎講,又真係幾滋潤下~
因為平常用既美白精華都係以乾為主,絕對唔會有保濕效果出現
但係今次呢款美白精華可以有滋潤度出現,而且吸收力極快~
也可以說它的粒子蠻細所以令肌膚吸收得快~
當然你也要定期使用去角質產品先啦,唔係幾好既產品都係停留係表面冇意思架啦

最後要介紹就係BB Cream 啦!!
今次呢款BB Cream 絕對令我有驚喜,平常大家好少見到我會介紹BB Cream
因為我本身就係極之唔愛,係上面都有介紹過呢個問題
但係今次呢枝BB Cream 竟然沒有我一路認為bb Cream 既質感
雖然佢做到水潤既BB Cream,但係遮暇力真係唔得...同埋如果唔用碎粉定一定妝都係好快甩哂
所以呢枝bb Cream 都有好有壞啦~不過我暫時唔將佢送比人住啦xdd

唔知睇完我今次既介紹,大家有冇興趣試下呢個
肌本研白系列呢?就黎夏天~記得做美白同時要同時補濕呀~希望你地都會喜歡我今次既介紹
以上產品於彩豐行有售~~
有關於彩豐行既其他試用體驗文~可以按回以下Link 收看冬日滋潤大好物 。.:*☆ 將成罐蜂蜜搽上面 ◕‿◕

【香港製造】彩豐行新品介紹 。有機堅果油粉底 & 黑糖Hand Cream

可當假娃娃眼的3D完美睫毛組合,卻不會進入我的化妝袋

【平價好物推介】只有$250 可以買到什麼?

【香港製造】蝸牛終於爬到香港啦.。☆ 蝸牛極致全效修護滋養面霜 ◕‿◕




想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴

記得要給我一個Like 啦!!!^^

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹


電郵: man_man811@yahoo.com.hk

Weibo:  http://www.weibo.com/siuangel 


留言

熱門文章