春夏必備之彩妝品 .。☆ REVLON ColorStay持久無瑕水潤粉底液


夏天是一個令我又愛又恨既季節,它可以令你著短衫短褲
你可以將一些好鮮既顏色擺在身上,亦沒有人說你像怪物

但係在夏天,我絕對是怕化妝的!!!
因為一到夏天我出汗是比其他日子更多~
所以化親妝係極快地溶妝的!!!
如非必要我唔會係室外化妝的~

但係近期有機會試下 Revlon 最新推出既ColorStay持久無瑕水潤粉底液
它指可以24小時持久,仲可以打造一枝無暇既妝容~
係唔係真係咁正呀?等我一於用黎試下係唔係咁Long Keep 先




今次呢個新粉底係香港暫有四款既色系,而今次我試既色系就係200 Nude 色

而每枝粉底都有SPF 15架~每枝都有30ml ~



不如比大家望下呢枝NUDE 色究竟係點架啦

表面睇呢就好似跟我們既膚色差不多~但係搽上手之後其實會明顯有白了點
再把我的手臂既色再作對比~就覺得是明顯得多!!
不過或者有人問,咁如果我對係面度咪變左兩隻色囉~
睇埋落去你就知架啦~~



玩完手當然不少得試上面先得架,咁我搽係面份量大約就用5毫子既份量

其實呢個份量已經夠用之餘~我都有剩XDD



先給大家一個比較Look ,

左面是用上今次既Revlon 既粉底
右面是素顏的樣子~
精神度的確是有改善的~但係遮暇度就差一點點啦



來多一個Close Up ,睇回遮紅印是不確~

黑眼圈亦有改善的~不過我個d 毛孔好似愈整愈現



來個完成後的全底妝給大家望望先,

我既妝容就係比較精神一點~但係面色唔會變得太白
也可作裸妝的樣子出街也行~但係對於我太多暇刺啦~
所以呢枝粉底只可以係我皮膚較好既時候使用~



來個全妝望望先啦~~比化妝師執過係好少少既xd




總結來說,呢枝粉底的確是做到Long Keep 既效果

因為我使用當天是落雨落到癲左,比雨水滴過面仔
出左一整天街,到了晚上十一點幾才回家~
眼線也甩了~但係粉底只有一點點輕微浮粉~
或者而家用仲未係最熱,效果未係最完善~
不過小妹認為它是我用開的S 家粉底後第二枝真的是Long Keep 的粉底


而且價錢相對S 家的絕對是便宜之作~有陣時,只要好用不需要一定貴的才好用

Revlon 既產品也是我認為於開架品中的得到好評~
如有興趣既朋友們~可以到屈臣寺及sasa 先試色~
它的水潤及透薄有幾高,就等你自己話我知啦^^


希望你們也喜歡我今次既介紹~

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹






留言

熱門文章