。★化作紅粉佳人❤ 在秋天你也可以成為美美的甜姐兒 。★。

轉眼又搭入秋天了,當你認為秋天的色系是啡色?深色系?
有否想過在秋天也可以用上粉色的彩妝品?
沒想過?小妹就要今天介紹多款的彩妝品,教你打造紅粉佳人^^

近來BOURJOIS為了它家150周年,推出了不少的新品/優惠呢.
近來它家於9月份就推出一個新的系列的產品呢
呢個新系列就是"Lift In Pink"


今次呢個系列是有四款不同的產品,真的可以打造迷人Pink Lady啦^^
不如等小妹來獻一獻醜來化一個紅粉佳人妝容給大家細看好嗎?
在示範一個妝容之前就等我自介紹今次的新品啦

首先要介紹要的就是我今次整個系列最喜歡的彩妝品
它就是"Universal Illuminating Powder" $148


或者大家會認為為什麼它的包裝好像很懷舊的樣子的?
其實它今次的包裝的確是彷1879年的碎粉設計呢,
今次以綠色的包裝盒,加上黑白的字眼...很美唷>w<
我一見到的時候已經不斷地(心心眼)因為它很美嗎

打開碎粉盒後,會見到有個小貼紙~
把它撕開後就可以把它轉圈圈,輕手地登出碎粉就可以使用囉
(不過認真的,別太力~因為會好似小妹一樣鄧哂d 碎粉出黎架啦-口-)
而今次新推出的碎粉是含有閃粉成份,可以令肌膚更立體的唷!!


好啦,就先介紹了碎粉啦~不如就來直接上妝囉!!
拿~小妹不是拿手化彩妝的,不好的別怪小妹唷!!

由於時間關係,我是先上於底霜及濕粉的~來直接上碎粉囉!!!
(我化妝不能缺乏的產品之一)


先倒出你需要使用的份量在蓋上,再用掃在蓋上打圈鄧一鄧
就可以直接在面上掃囉,對於小妹而言~掃碎粉是沒有技巧的
只需要臉上不會再有痴淋淋的感覺就可以囉


好啦,終於完成了底妝時候囉~
其實搽左碎粉後真的不太覺會有閃粉在臉上~
是否可以令廓確更突出?就由閣下認為囉^^
但係我真的很喜歡它呢!!因為它有一些些香味的唷~


第二步就用胭脂囉,今次呢個新品很特別的呢!!
因為它是限量仲係首創隨住自己肌膚變色的胭脂,
它就是Blush Exclusif ($118,共2色)


其實今次呢個胭脂就是以膏庄的設計,個子小小但係有個小鏡在呢
而且它亦以磁石的設計,輕巧的設計,放手袋亦不會阻定呢~
只要輕輕一搽就會好上色囉,就可以按自己需要搽幾多份量同埋咩位置啦
或者有人問?其實我好怕搽粉紅色架啵會唔會好紅架?
其實今次呢盒小胭脂是按番你自己肌膚既溫度會慢慢近番你膚色架啦


上左碎粉,搽左胭脂,係時候畫埋眼線就可以搽睫毛液囉!!
想雙眼更加精華除左眼線之外,睫毛液亦都一個最重要既部份
今次呢款睫毛液的賣點就是含有500根幼細刷毛,能造出豐盈的效果。
它就是Volume Glamour Max Mascara – Waterproof($118)


想睫毛又長又翹,除左岩既睫毛液之外,
當然不能缺乏的就夾睫毛囉~知道嗎?
但係小妹真的不懂夾睫毛....總是夾得不翹的呢!!!

先來示範一下先搽左一層的效果,好像唔係太長的嗎?
不打緊,我們再來搽多一層睇下效果好嗎?


看看吧~即使小妹這個小蠢材不懂夾睫毛也可以營造大眼妝容
我也可以?你不會不行嗎?


好啦,由於小妹實在太大意了,我完成妝容後就直接出街囉~
完全忘記把我今次的妝容拍下,所以就沒有終極完成相囉~
但係今次的彩妝品的確是小妹萬分喜愛,
由碎粉方面,它價錢不算太貴下卻可以有上清優的淡香
加上閃粉效果最重要是幼細呢,上左粉也不察覺呢

而胭脂方面就真係最最最驚喜,其實我近來也開始轉用了膏庄的胭脂
就如3CE 的牙膏庄胭脂,不過即使3CE 有多好用也不及今次我介紹的胭脂好
如對3CE 既比較就是它不會隨時流出胭脂,每一次一打開它後,我就會好心痛啦
因為它一被輕壓就會自動流出,我的錢就開始流走啦>.<
而今次呢個小小盒子卻沒有呢個小問題,只是你搽完胭脂後就要抹走手指囉^^

而睫毛液上就不過不失吧,說不上很好也說不上不好
我想最令我可以推介的話,就是我去了一整天,它也不會令小妹變成熊貓眼吧XD
(利申我不算是油眼人的)

其實今次系列亦有新推出的指甲油,是有粉紅色及紅色的唷!!
不過近來我真的太懶了,真的沒空把它塗在手指上,
但是妹妹塗上後只是一層也可以很出色囉,如果兩層效果是更好的唷!!

如果大家也喜歡今次小妹既介紹,快一點去BOURJOIS 的專門店選購囉,
小妹極之推介碎粉及胭脂呢,快一點去專門店揀選你喜歡的彩妝品吧!!!

如果想回顧我之前有關BOURJOIS既產品資料,快D 按我下面既Link 參觀

♬ 我的夏日大愛之物 ❤Bourjois Rouge Edition Shine ♪゚


。★ 跟藝術家漫遊 ❤ Summer in Montmartre Collection 。★。


歡迎到BOURJOIS門市查詢:
大埔超級城Zone B 215號舖專門店+NAIL Tel :24099438 營業時間:12:00 – 21:00
旺角朗豪坊西武L1專櫃+NAIL Tel :22691814/22691825 營業時間:11:00 – 23:00
屯門時代廣場北翼3樓千色Citistore專櫃 Tel : 26131048 營業時間:10:30 – 22:00
鑽石山荷里活廣場2樓299B號舗+NAIL Tel : 2509 3688 營業時間:11:00 – 22:00
銅鑼灣希慎道1號903室 Tel : 2882 7268 
營業時間:星期一至六 11:00 – 20:00 逢星期日及公眾假期休息

想知更多BOURJOIS 的產品更新?快d 去它們的專頁睇下啦



希望你地都喜歡我今次既介紹!!!
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見不代表所有人**

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦


◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
























留言

熱門文章