♬ 唔想枕頭痴淋淋 ❤ 我要訓住靚既Sleeping Mask ♪゚

唔知大家有時會唔會覺得自己用左既Skincare 好似唔多吸收
除左你要去角質之外,有冇諗過訓住教將你搽左既Skincare 重重咁保護住呢?
咁就可以令Skincare 慢慢咁滲入落底層~

小妹都曾經用過不少既Sleeping Mask,
不過對我而言,Sleeping Mask 絕不討好我,
主要原因都有攪到成個枕頭都係啦,
再唔係就唔知係唔係我搽得太多啦~攪到爆粒粒
所以我好耐好耐都冇用過呢d Mask

不過小妹都係唔識死人既,雖然曾經用過唔少唔好用既產品
唔代表所有同類型既產品都係唔好架嗎?
我之前都好怕BB Cream 啦,但係而家有兩個品牌都令我愛上囉~

而今次我想介紹既Mask就係韓國出品既~
它就是RESKIN 既Sleeping Mask


今次呢個睡眠面膜就可以睡眠時仍不斷修護肌膚,
補充水份,舒緩因缺水而敏感的肌膚問題
最重要係唔洗清洗,就可以安心咁訓啦~


今次呢個面膜既主要成份包括有:
    蘊含荷荷巴油、納米維他命複合物、白芒花籽油、甘草、葡萄籽油
韓國錦山蝸牛黏液、優質天然人蔘幹細胞、諾貝爾獲獎成份表皮生長因子
最重要係呢個面膜係一定一定係韓國度製造^^
沒有特別的設計,簡約的樽身只是白色的設計
其實唔洗咁多花神野反而仲更加抵買


打開樽蓋,就見到個出口位會有張小錫紙做保護~
而今次的Sleeping Mask 跟我之前用過有分別~
它唔係液體庄,反而係膏庄黎架啵~
其實品牌建議我地用約一粒果仁既大細~
不過我覺得真係要睇下你個面形啦xd
我係大臉之人,所以我會用上約圖中既3/4 份量左右~~


經過之前既原因,生粒粒既問題~攪到成個枕頭都係
我今次真係輕輕搽哂成面算啦,其實都幾淋既都算少少難推
但係佢就真係唔會令到你d 臉唔會痴住d野先~
雖然摸落去都係淋架啦,但係起碼望落去絕對唔覺得搽左野係面啦
都可以幾安心去訓教~~


咁因為我用左都係幾次,係唔係真係可以即時有亮白左既感覺呢?
我自己就真係唔太覺啦,不過Keep 到有彈性同埋可以令Skincare 吸收得更好
加上呢個韓國品牌,值得一試~
不過第二朝都係要洗面架,雖然佢話唔洗過水~
但係第二朝都要洗好面再搽野呀,唔係你塊面就好多細菌存在架啦xd
咁今次呢個Sleeping Mask 都值得一班懶人又想靚又唔想敷住Mask等個d人啦

如果你有興趣都可以到全線SaSa 有售!!

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見不代表所有人**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹














留言

熱門文章