周未好去處。E-Max「綠.識嘉年華」❤ 手作市集

唔知大家會唔會有個問題,就係同自己的另一伴拍拖拍到唔知去邊好?
或者父母們帶小朋友不能總每次外出也是到主題公園?
玩具反斗城?或是冒險樂園吧?

小妹就真的跟我男友去街去到真係唔知去邊好了
因為唔係行街睇戲就係行街睇戲,我地去旺角也去到悶了!!
不過早前小妹就賣甩左我男友一小時去左九龍灣既E-Max

咁我去E-Max 做乜事?其實就是因為它們在連續幾個星期的周末
舉行了一個「綠.識嘉年華」
就是想讓我們了解一下低炭生活之外,
仲想令一班熱愛綠色生活的手作人策動手作市集
除了可以推廣它們的產品外,仲可以做善事tim!!!

而今次小妹就去左做馬賽克相架,其實在早前imore 的百人體驗活動
已經有一點深深愛上呢個馬賽克既東東,也許是電視劇的關係吧xdd
當天小妹到達E-Max 地下就會見到有一個小市集,
它將會有不同類形的手作產品等等,
而行到最尾的位置就會見到有呢個牌坊了!!
也是今次活動的地點呢^^


既然說是馬賽克相架工作坊,咁其實咩係馬賽克呀?
係唔係會有隻馬架?其實絕對不關馬既事既
馬賽克其實就是以一粒粒不同顏色的玻璃石形成的
而款式是怎設計就是由個人喜歡的,那就是獨一無二的產品


在活動開始之前不如先睇下會有咩材料啦,當然主角就是有馬賽克用既石啦~
就是小妹介紹的一樣啦,有著不同的顏色,加上它表面是透明的表面
併埋一齊就係一個很特別的顏色呢~


當然除了石外,仍然有第二主角就是相架啦~
上次小妹是弄鏡的唷!!
而大會的海佈說是指把舊的相架給我們再弄上新的設計,
但係小妹認為今次的相架是全新的xdd


活動要開始囉~~
就由導師Mandy 為我地介紹究竟咩係馬賽克呢?咁點樣可以整到個相架靚靚呢?
點樣痴得呢個石呢?等等資料~
(當時我一路聽書的時候,小妹一路認為呢個導師咁熟面口既?我係邊度見過呢?
原來她就是曾經在Imore 教過我地做鏡的那個導師呢^^)


好啦,要開始了今次的活動囉,首先大家可以揀選自己喜歡的顏色既小石
揀好後就可以在相架的兩旁痴上雙面膠紙,記得一定一定要痴滿它們唷
唔係你D 石就會甩架啦,咁就哂左你既心機架啦
看到小妹的今次的設計顏色嗎?


最後我跟朋友在一路吹水一路痴下整下,轉眼我又變心了!!
我仍是想是否弄一個很多很多顏色的設計,
所以就由橙黃色系的設計,改了多色的設計囉xd
其實也是跟我的鏡設計是有點似樣的,
就連創辦人阿Sze 也笑說小妹是否想弄成一套呢?

大家也或者問,在第一張圖是否看到有一點點的白色位置會覺眼的
好似差點東西嗎?其實我們最終是會加上沙的唷!!
 但係由於我地要環保就是要一隻一隻顏色去倒囉,
因為我地要循環再用嗎?那就是環保既原則


大家認為小妹的馬賽克相架美嗎?我自己也很滿意
放上我的婚相也算是不錯xdd 


在小市集中除了有馬賽克的小檔外,仍然很多不同的種類的手作呢
最吸引小妹的就是手工皂呢,可惜小妹要走了沒空就看清楚呢!!!


今次小妹用了一個小時候去弄了一個小相架,
而小妹就認為今次的工作坊,絕對適合戀人,親子的活動
因為當戀人們一齊去做小手工,其實我認為或多或少會增進感情的呢
可能鬧交機會都會少d 呀,唔洗成日行街咁悶呀嗎

如果帶小朋友去玩,又可以了解更多環保既知識
又可以比他認識更多既小手工,有陣時參加一下工作坊
總好經常到玩具店行街,拎住部電話狂篤篤篤啦

其實除左小妹今次介紹既工作坊外,其實仍會有其他不同類形的工作坊呢
有興趣的朋友快一點去E-Max 的FB 專頁登記啦,
今個星期6-日(7-8/9)都會有架~
由2:00-7:00 ,每小時有一節,有興趣就一定要參加啦!!


另外如果你跟小妹一樣對馬賽克既產品是有情意結的話
就一定要去今次教授的Workshop 參觀一下呢
我喜歡它們為興趣作為自己的事業是一件很棒的事呢!!!

有興趣的朋友一定要去看看唷!!

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見不代表所有人**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹








留言

熱門文章