【療程】黑珍珠可以變灰珍珠吧? ❤ 初試PHYTOCEANE 美白亮澤Facial ◕‿◕

睇開小妹個Blog 既朋友都知我之前因為太大安只意地唔搽防曬既效果
只係短短的數小時已令我即時黑到癲左=口=
亦因為咁,我都用左唔少左美白產品~
希望係大日子前可以Keep 番個靚樣見人~

除左搽野之外,其實做Facial 仲好重要架!!
早前小妹就去左體驗一下海之韻既美白Facial
想唔想知睇下個效果係點?就一定要睇落去啦~

今次小妹就去左位於葵芳的既Blaam Stame Beauty Centre


呢間美容中心使用既所有產品都係海之韻既產品架
大家都可以安心去做Facial 因為唔會擔心唔知用左咩係面度啦係咪?
而且不少產品我都曾經用過它家既產品~
所以都幾期待今次既Facial 之旅


首先來一個做前的樣子,由於我係收工之後去做既~
個樣係攰左d 架啦,但係我有少少唔明點解今次做Facial 會用呢d 帽xd
我完全覺得自己似做緊手術多d 


第一步,就先把用落妝水先把我抹一抹走面上既防曬
第二步,就用上了它家的【光采美白清潔面乳】洗洗面
第三步就會用上它家的【光采淨白爽膚水】再抹多一次之後~
就開始搽上一層去角質的產品靜待約5分鐘就會再搽上精華囉~


係搽精華之後就美容師就會幫我慢慢咁按摩等佢吸收
之後就做我最喜歡既一幕!!!按面啦~
今次美容師的力度很不錯,可惜冇針清既關係,佢不斷按到我粒暗倉好痛=口=
最後就用上光爭淨白面膜做倒膜啦~~
(而我都係呢個時候準備訓教囉~~)


最後就搽番眼霜同面霜就完成今次個療程囉
整個療程約用上45mins~
不如來看一看我的用後的對比吧?


是否真的即時美白?我只可以說是有一點光澤感~
始終說是令肌膚更透亮而已~不過它家的產品的確是蠻不錯的!!
不過小妹對於今次呢間美容店就不太有好感了,
雖然它位於商業大廈內,可惜它沒有商業大廋的寧靜~
還有一些問題令我認為....我想不會再來做療程吧?
不過PHYTOCEANE 的產品的確是很好用的!!
這個小妹真的可以証明.....只是地方不對而已


希望將來在另一個美容店再嘗一下它家的療程吧
希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹















留言

熱門文章