♬ 不想肌膚乾爭爭 ❤ 秋天不能缺乏的透明質酸產品 ♪゚

踏入九月份,除左感受到陣陣涼意之外~
肌膚也慢慢跟你說....秋天真的快到了
除了有一些朋友會因為轉季關係出現鼻感敏外
小妹也開始慢慢感受到我的肌膚開始出現有一點乾的感覺

雖然小妹一連四季也會用上保濕產品,但係在夏日我主要也會用上美白產品
不過秋天已經慢慢滲入,係時候也要為肌膚補補水呢
而今次小妹就想為大家介紹一個成份
它就是透明質酸啦~如果你會留意你自己使用產品既成份
一定對它絕對不陌生的呢~

而近日,彩豐行也推出一個透明質酸既系列產品
為各位女生既肌膚加加水,令即使在乾燥天氣下也不會太乾乾爭呢
它就是JOSERISTINE透明質酸極致注水系列


首先要介紹的就是它家的洗面產品
透明質酸水盈輕柔潔面膏($88/150ml)


而它既主要成份包括有:茉莉花香薰油、堅果油、珍珠精華、
橄欖葉精華、靈芝精華、白茶精華、透明質酸鈉、尿囊素

而今次既洗面膏設計就以會銀色既樽身配以黑色既蓋頭啦
係未開封的時候,其實係蓋底內會有一個小錫紙
防止細菌產生,仲可以防上人地多手按左d 洗面膏出黎嗎


洗面膏會以白銀色既膏庄質地,加水之後就會產品泡泡架囉,
當然你以番起泡網就會整多的泡泡出現啦
但係小妹只用上手加水都出現不錯既效果呀


把泡泡洗係面上,好似冇咁多泡泡係度啦
不過仍可以洗到個面咁既,我仲好貪心咁洗埋個頁頸xdd
但係洗埋都一定要過水呀^^


洗完面,你話可唔可以清洗到d 洗脂我答你係得既
但係保濕效果就唔係咁岩我啦,因為我洗完面係覺得有d 乾
當然又唔係去到好乾既效果~不過不失吧


介紹完左洗面當然不少得要介紹一下它家的精華產品
【透明質酸原液】$148/100ml
我認識以呢個價錢買到枝精華其實都真係幾抵玩架~


主要成份:透明質酸
今次既精華就係以透明既液體,但係呢款較為(傑身)一點
不過d味道有一點唔好嗅xdd


搽左上面之後,你會覺得有一點好淋既感覺~
但係當你慢慢按摩好之後,你淋痴痴既感覺就會消失,
而剛剛的乾爭爭感覺也同時間消失


除左日常護理之外,當然不少得要一點特殊照顧啦
就是想介紹一下它家的保水Mask
【 透明質酸高效保濕面膜】$18/塊


主要成份:透明質酸鈉、維他命原B5
而今次既Mask 跟我地日常使用的Mask 有分別既地方,
就係羽絲絨面膜質地黎既,不過由於我肌膚近來有一點問題
暫時我不敢敷上任何Mask,稍後我沒問題後就會再出試用給大家睇睇架啦


雖然今次試左2款產品而已,但係我又覺得它們值得我在秋天去使用它
由其呢一款精華產品,因為它價錢實在太抵,
雖然到冬天就可能會覺得它較乾一點,在呢個涼風陣陣的夏秋天.
就來試一下它家的透明質酸極致注水系列吧

以上貨品在全線彩豐行有售

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見不代表所有人**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹


















留言

熱門文章