【活動】女性除左要美。同樣也要型得起 ◕‿◕

現今女性,除左會追求自己的肌膚完美,身材要好之外
其實也有不少女性會很追求自己的衣著
雖然小妹對於衣著既追求未必是最好
但係冇一個女性不愛美的嗎?

早前小妹參與左由D-Mop x GLYCEL 舉行既Workshop
學一下點樣由樣貌及外表都做得最完美啦

首先要介紹就是美既化表,它就是GLYCEL 
認識它我想就是因為Sammi 做代言人之外
其實它也是一件好不錯的品牌


今次借用小桃的玉手來示範一下它家的燕窩面霜
它質地清爽,只要輕輕按摩就可以讓肌膚完全吸收
仲有一點點清香的蛋白味道,很喜歡呢


好啦,活動要開始囉,首先請來 Oasis Medical Centre 奧思醫學美容中心
的主診醫生何達之醫生為我地講解一下究竟係秋冬
有咩醫學療程會比較岩我地去做既

而他就介紹左一款「第三代Thermage CPT射頻膠原更生療程」
它是非入侵性射頻療程,只需一次療程,就可刺激皮膚底層的膠原蛋白增生,
提升、緊緻輪廓,預防及改善面額皺紋幼紋。
真係聽見都覺得心動,唔知做左有冇咁既效果呢?


了解到肌膚既需要或改變,當然也學懂把自己變得更型才對嗎?
今次就請來了型格潮人馬天佑先生
同我地分享一下究竟今季既潮流衣著


首先要請來Model 小姐為我示範一下潮人應有既衣著
馬天佑今次要介紹的品牌就是BLUES HEROES
今個秋冬以90年代「BAD BOY」主題作靈感來源,同時大玩中性oversize的剪裁。
值得留意的是,今季的重點圖騰均離不開「B.H.B.Bprint
那是BLUES HEROES BAD BOY的縮寫!

而他就運用Over Size 的大褸為大家示範,
其實大褸唔一定係男仕既專利


加上一副獨突的太陽眼鏡,就可以更加型呢對嗎?


再加一條Over Size 的民族褲,整個型格Look 就走出來了
你們會喜歡今次天佑介紹的型格Look 嗎?


除左睇左天佑既介紹之外,大會其實也給了我們一件Printing Tee
不過件衫就要時間製作暫時未比到效果大家睇到
不過大家都可以去K11 既D-Mop 參考一下架~


希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見不代表所有人**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹









留言

熱門文章